Zadejte hledaný výraz...

Systém na reklamace

cremac
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
7. 4. 2015 14:21:04
Zdravim,
muze nekdo doporucit nejaky system na spravu reklamaci? Nasel jsem zde na WT par temat, ale bez nejakeho vysledku. Volal jsem ted na abcrekalamace.cz a to jejich reseni neni podle nasich predstav.
Potrebujeme neco, co bude mit:
- webform (frontend) pro zakazniky ve vice jazycich (cz,sk,pl,...)
- z webformu musi byt mozne pridat prilohy (fotky apod)
- system musi byt schopny posilat emaily o stavu reklamace (prijato, predano vyrobci, vyrizeno, ...)
- potrebujeme reklamace preposilat dodavatelum/vyrobcum s nejakym nasim internim komentarem, dodavatel pak k reklamaci napise nejaky komentar (opet interni) a posle "ticket" zpet k nam
Vi, prosim, nekdo o nejakem reseni? Nebo pokud by byl nekdo ochotny toto naprogramovat na miru, prosim o info do SZ.
Diky.
7. 4. 2015 14:21:04
https://webtrh.cz/diskuse/system-na-reklamace/#reply1104520
Idealne na miru, jen nezapomen, ze zakaznik takovy reklamacni system nemusi vubec pouzit.
7. 4. 2015 14:29:24
https://webtrh.cz/diskuse/system-na-reklamace/#reply1104519
cremac
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
7. 4. 2015 14:33:46
Ano, vim o tom, ze zakaznika nemuzeme nutit to pouzivat. Nicmene i tak se nam dari 95% zakazniku na stavajici form dostat. Vzdy jim totiz hezky vysvetlime, ze je to pro ne vlastne vyhodne (po vyplneni reklamace dostanou rovnou email s potvrzenim data a casu prijeti apod..).
7. 4. 2015 14:33:46
https://webtrh.cz/diskuse/system-na-reklamace/#reply1104518
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit