Zadejte hledaný výraz...

Sun Marketing žaluje Roberta Štípka

petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
1. 8. 2010 17:00:10
Napsal Neregistrovaný;546340
Nicméně dovolte mi reagovat. Proč se tady nikdo neptá na to, proč se RŠ zachoval tak jak se zachoval? Proč tady nikdo neodsuzuje jeho možné nekalosoutěžní jednání? Proč si tu proboha nikdo neotevře Obchodní zákoník (který je dokonce v jednom článku odkazovaný) a nezamyslí se nad tím, že SM má pravdu. A proč tu nikdo nezmíní "Neznalost zákona neomlouvá"? Proč tu kritizujete to, že se někdo brání právní cestou?
Robert Štípek vycházel z písemného vyjádření agentury Sun Marketing. Takže pokud se SM nelíbí, neměli mu je posílat...
Ocituji ze Švejka: "Každézapírání ztěžuje doznání. A naopak."
Napsal Neregistrovaný;546340
Tady tato diskuse je typický úkaz lidského chování. Jednotlivec stojí proti "zlé společnosti", a tak se všichni (samozřejmě i jeho známí a čtenáři) postaví slepě na jeho stranu. A tvrdí" "zlá, zlá společnost", "co si to dovolili podat žalobu". Co takhle to dotáhnout až k absurdnímu záběru a kontaktovat Novu nebo ČT, aby z toho udělali velkou reportáž o tom jak zlá společnost žaluje hodného kluka, který se nebojí napsat něco o svém soutěžiteli? Veřejnost bude určitě na vaší straně a pokud to u soudu nevyjde (což si troufám říct, že opravdu ne), tak všichni budou tvrdit "zlý soud" a tak jako tak de facto vyhrajete... I když spravedlnost (v tomto případě bych se vás však zastal, že to nebude "Justice" nýbrž "Fair") říká něco jiného
S tím přece museli v Sun Marketing počítat. Nejdřív Robertu Štípkovi písemně sdělí, že používají společné účty pro PPC, pak ještě udělají soudní bububu. Publicita pro společné účty u agentury Sun Marketing zajištěna.
1. 8. 2010 17:00:10
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536380
Martin Schlemmer: Ďáblův advokát, to je krásné přirovnání, nýbrž jsi nejsem jistý jestli jsem jím já, nebo horliví podporovatelé RŠ. Já se dívám co je v zákoně a jaký je skutek (a po přečtení názoru od podporovatelů RŠ mi bylo jasné, co se asi stalo, a že dle mého názoru je SM v právu - po přečtení reakce SM a žaloby jsem si to jen potvrdil). Osobně si nemyslím, že se jedná o šikanu právní (to by snad mohlo být brána každá žaloba nebo dokonce každé trestní stíhání ve stádiu obžaloby - to bychom si pak buď nerozuměli v tom, co to je šikana nebo bychom z šikany udělali naprosto legální a legitimní věc), nýbrž že se jedná o šikanu mediální a to ze strany příznivců pana Štípka. O jejích projevech jsem již psal. (Tu samou kritiku bych viděl i u SM, nicméně tady akceptuji to, že se nějak bránit musí).
petrx: No pokud je mi známo vydával se za někoho jiného (nebo pracoval pro firmu, která si chtěla reklamu objednat - nevím přesně). A pokud jsem viděl celou mailovou komunikaci, tak musím říci, že RŠ si buďto nepřečetl jeden mail, nebo jednal záměrně - což je také předmětem žaloby.
Jinak doufám, že ten druhý odstavec nemyslíte vážně. Protože reakce "S tím přece museli v Sun Marketing počítat" je velmi ubohá. Chcete mi říci, že pokud se např. v sousedském sporu o délku plotu, podám žalobu a soused mi zapálí stodolu, tak já s tím měl počítat? Nemyslíte, že toto je argument, který by si vzdělaný člověk měl odpustit? Nechci se Vás nijak dotknout, ale tímto jste u mě ztratil jakýkoliv punc člověka schopného slušné diskuse.
1. 8. 2010 21:31:56
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536379
Rados100 je stale blabol, nebo se bojis podepsat?
Boze boze, co to je za lidi, ze se boji stat za svym nazorem... Ja svuj napsal a v mem profilu je videt cele jmeno, adresa, telefon, icq i web...
1. 8. 2010 22:37:27
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536378
TheIsslander
verified
rating uzivatele
1. 8. 2010 22:51:36
Přijde mi, že RŠ bude mít pravdu, přeci jen mi nepřijde, že by se na tom co řekl rapidně obohatil, kdyby v tom nebyl kousek pravdy, nekope SM kolem sebe.
1. 8. 2010 22:51:36
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536377
Vašek
verified
rating uzivatele
(110 hodnocení)
1. 8. 2010 23:30:25
Sun Marketing se nezachovali zrovna moc korektně. Zlobí se prostě za pravdu. Robert se možná hranice nekalé soutěže, ale co je moc to je moc. Pokud by to SM nechalo být, tak by se nic nestalo a nezkazili si zbytečně renomé (pokud nějaké mají), takhle se na ně bude z pohledu "kolegů z branže" pohlížet jako na malé děcka co se rozbrečí kvůli tomu, že jim někdo sebral dudlík.
1. 8. 2010 23:30:25
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536376
No osobně považuji za nejvetsi prohru pro SM jiz treti místo v serpu, kez by to jeste polezlo.
http://www.google.cz/#hl=cs&source=hp&q=sun+marketing&aq=f&aqi=g3&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=a289eb820aa3a3d9
Ono lze vidět marnost Sun Marketingu na této facebook skupine, do které byli zváni (hlavně přátelé zaměstnanců SM, kterí ví o PPC velké kulové).
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/podporujemesun?v=wall&ref=ts
Zatímco zde mistri a spicky v oboru.
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/podporujemeroberta?v=wall&ref=ts
Kazdopádne i podle jiných komentářu a názorů lidi mi pripada ze lekla ryba smrdí od hlavy, a sun spolecne ucty pouzival. Ostatne to sam uvadel i v emalu. Pak se není cemu divit, ze typek mel 4700 prokliků a 3 konverze.
http://tanecnik.cz/sm.jpg
1. 8. 2010 23:49:49
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536375
Vašek
verified
rating uzivatele
(110 hodnocení)
2. 8. 2010 00:15:58
Už jen tohle mi přijde maximálně neprofesionální.
2. 8. 2010 00:15:58
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536374
Tomáš
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
2. 8. 2010 00:20:15
No a patrick zandl podporuje tiez SM :)
2. 8. 2010 00:20:15
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536373
Pánové, ale přeci předmětem žaloby není to, jestli SM používá společné účty nebo ne! To vůbec není předmět sporu. Problém je, pokud můžu soudit z vyjádření obou stran, že:
1. Robert napsal že SM má VŠECHNY klienty na společném účtu
2. SM se ozvali že ne VŠECHNY, ale že jen některé, takže ať buď odstraní SM jako příklad u "všechny" nebo nechá SM a změní všechny na některé
3. Robert na to zareagoval zprávou, že se nesmí psát o tom, že SM má společné účty.
Viděl někdo z vás už nějaký důkaz toho, že někdo ze SM zakazoval Robertovi psát o společných účtech?
A právě to, že Robert obvinil SM z toho, že mu zakazuje o něčem psát, je předmětem žaloby, a pro tohle Robert opravdu žádný důkaz zatím nepředložil. Vždyť to, že mají společné účty, mají i na webu (http://www.sunmarketing.cz/produkty-a-sluzby/ppc-reklama/platebni-modely.html)
2. 8. 2010 12:37:04
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536372
Napsal Morasino;547042
Sun Marketing se nezachovali zrovna moc korektně. Zlobí se prostě za pravdu. Robert se možná hranice nekalé soutěže, ale co je moc to je moc. Pokud by to SM nechalo být, tak by se nic nestalo a nezkazili si zbytečně renomé (pokud nějaké mají), takhle se na ně bude z pohledu "kolegů z branže" pohlížet jako na malé děcka co se rozbrečí kvůli tomu, že jim někdo sebral dudlík.
V tomhle vám bohužel musím dát za pravdu. Ale zkuste se na to podívat, jak byste reagoval vy, kdybyste se stal terčem útoku konkurence, kde fakta nehrají roli (protože ať se vám to líbí nebo ne, Robert Štípek je opravdu konkurent na trhu). Položte si spíš otázku, v čí prospěch je celé to nafouknutí problému, protože mě se zdá, že příliš neprospívá ani jedné straně.
A jak jsem už psal, za pravdu se SM podle mě nezlobí. Pokud jste si jist, pošlete mi prosím nějaký důkaz o tom, že SM zakázalo Robertovi psát o tom, že má společné účty (což je předmětem žaloby).
2. 8. 2010 12:43:40
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536371
Napsal Honza Čapka;547268
A jak jsem už psal, za pravdu se SM podle mě nezlobí. Pokud jste si jist, pošlete mi prosím nějaký důkaz o tom, že SM zakázalo Robertovi psát o tom, že má společné účty (což je předmětem žaloby).
Až mě příště ráno Sandra Gligičová vzbudí svým telefonátem a bude mi vyhrožovat pravníky, bude mě napadat ze me informace na webu nejsou pravdive, bude odmitat me tvrzeni, ze jde o konkretni nabidku obchodnika ze SM, bude me nařkávat, že mám tyto informace z puvodniho zamestnani (sklik.cz) a ze si bude stezovat řediteli Pavlu Zimovi, až bude opakovane odmitat na konkretni dotaz vyvratit, ze spolecne ucty nepouzivaji...
...až podobny natlak bez jakychkoli snah poprit mou informaci prijde znovu, vzpomenu si a budu telefonni hovor nahravat.
PS: Skutecnost, ze SM skutecne spolecne ucty pouziva byl potvrzen Sandrou Gligic až v nějakém šestém emailu, do te doby opakovane na me dotazy neprisla odpoved. A ani tady neprisla zadost o zmenu z "vsechny" na "vybrane". To padlo az o čtyři dny později pri osobni schuzce...
Je snadne soudit a nebo hajit. Je snadne bojovat za neco, do jehoz pozadi prakticky nevidime... Nebylo mou snahou uvedene skutecnosti resit navenek. Zalovany clanek vznikl na zaklade vyslovene zadosti Sandry G., ktera vyslovene pozadala at puvodni vetu neodstranuji.
Kazdy mame pocit, ze ke svym zaverum mame podklady a dukazy. Mozna jsem udelal chybu ja, mozna Sun Marketing. O tom vsak rozhodne soud, ktery jako jediny k tomu ma pravo.
Vazim si vsech podporovatelu. Nesnazim se nikoho aktivne ziskat na svou stranu, nemam zapotrebi obesilat cizi lidi na Facebooku aby mi vyjadrili podporu. Veskery "medialni" humbuk jde mimo mě a je ciste dobrovolnou aktivitou zucastnenych. Na svem blogu jsem vzdy jen predkladal fakta.
Pro me jsou zasadni skutecnosti, o kterych vim, ze se staly a souvisejici dukazy. Nesudme, nedelejme zavery. Divejme se na vse z vicero stran. Ruzne pohledy mohou vzdy jen otevrit jine obzory.
2. 8. 2010 13:14:25
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536370
Všechny ty příspěvky a komentáře si píšou sami ti lidé z agentury. I ty komentáře pod článkem si psali sami, a v této diskuzi vystupují anonymně, leč je to pořád jeden človek nebo pár těch lidí, snaží se zachránit..
2. 8. 2010 17:19:21
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536369
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs147.ash2/40712_422854504547_622719547_4554814_6071865_n.jpg
2. 8. 2010 18:10:21
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536368
Napsal Neregistrovaný;547438
Všechny ty příspěvky a komentáře si píšou sami ti lidé z agentury. I ty komentáře pod článkem si psali sami, a v této diskuzi vystupují anonymně, leč je to pořád jeden človek nebo pár těch lidí, snaží se zachránit..
To je princip online podníkání, ne?
2. 8. 2010 18:45:32
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536367
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
2. 8. 2010 20:41:47
Napsal rados100;546995
petrx: No pokud je mi známo vydával se za někoho jiného (nebo pracoval pro firmu, která si chtěla reklamu objednat - nevím přesně). A pokud jsem viděl celou mailovou komunikaci, tak musím říci, že RŠ si buďto nepřečetl jeden mail, nebo jednal záměrně - což je také předmětem žaloby.
Jinak doufám, že ten druhý odstavec nemyslíte vážně. Protože reakce "S tím přece museli v Sun Marketing počítat" je velmi ubohá. Chcete mi říci, že pokud se např. v sousedském sporu o délku plotu, podám žalobu a soused mi zapálí stodolu, tak já s tím měl počítat? Nemyslíte, že toto je argument, který by si vzdělaný člověk měl odpustit? Nechci se Vás nijak dotknout, ale tímto jste u mě ztratil jakýkoliv punc člověka schopného slušné diskuse.
Sun Marketing zjevně nezvládá online PR:
http://en.wikipedia.org/wiki/Streisand_effect
Streisand effect
The Streisand effect is a primarily online phenomenon in which an attempt to censor or remove a piece of information has the unintended consequence of causing the information to be publicized widely and to a greater extent than would have occurred if no censorship had been attempted. It is named after American entertainer Barbra Streisand, following a 2003 incident in which her attempts to suppress photographs of her residence inadvertently generated further publicity.
(...)
Mike Masnick originally coined the term Streisand effect in reference to a 2003 incident in which Barbra Streisand unsuccessfully attempted to sue photographer Kenneth Adelman and Pictopia.com for US$50 million in an attempt to have the aerial photograph of her mansion removed from the publicly available collection of 12,000 California coastline photographs, citing privacy concerns. Adelman stated that he was photographing beachfront property to document coastal erosion as part of the California Coastal Records Project. As a result of the case, public knowledge of the picture increased substantially and it became popular on the Internet, with more than 420,000 people visiting the site over the following month.
Examples
In April 2007, an attempt at blocking an AACS key from being published on Digg caused an uproar when cease-and-desist letters demanded the code be removed from several high-profile websites. This led to the key's proliferation across other sites and chat rooms in various formats, with one commentator describing it as having become "the most famous number on the internet." Within a month, the key had been reprinted on over 280,000 pages, printed on T-shirts and tattoos, and had appeared on YouTube in a song played over 45,000 times.
In April 2007, Bhumibol Adulyadej, the King of Thailand, was portrayed as a monkey in a video posted on YouTube. The Thai government banned the site for lèse majesté, and other YouTube users responded by posting other clips bashing Bhumibol, leading to tens of thousands of views.
In January 2008, The Church of Scientology's unsuccessful attempts to get Internet websites to delete a video of Tom Cruise speaking about Scientology resulted in the creation of Project Chanology. Similarly, the church attempted to remove a series of Operating Thetan (OT) document leaks from Wikileaks. Wikileaks responded by vowing to "release several thousand additional pages of Scientology material next week", a threat which was followed through.
(...)
In May 2009, Twitter user Amanda Bonnen posted the following tweet to one of her 20 followers: "You should just come anyway. Who said sleeping in a moldy apartment was bad for you? Horizon realty thinks it's okay." Bonnen's landlord, Chicago's Horizon Group Management LLC, encountered the tweet while preparing for a class-action lawsuit that Bonnen had previously filed against the company. Horizon then filed a $50,000 lawsuit against Bonnen on the basis that the tweet was malicious and defamed the company. Major news outlets, technology journalists, and bloggers reported on the lawsuit, and Twitter users reposted the original message along with criticism of Horizon for its actions. A tweet that originally would have only been of interest to Bonnen's 20 followers became visible to the world as a result of Horizon's reaction to it.
(...)
In November 2009, Wolfgang Werlé and Manfred Lauber, convicted for the murder of Walter Sedlmayr, demanded their names be removed from an article on the German language Wikipedia due to German laws. The German Wikipedia complied, but the information was widely publicized as a result. In the following few days, the visits to the page on the English Wikipedia increased from approximately 20 a day to over 10,000.
In December 2009, Ted Alvin Klaudt, a former South Dakota state legislator convicted of raping his two foster daughters, attempted to claim "copyright" on his name and demanded it not appear in any news articles. His demand was publicized and quickly spread to several major websites, increasing his exposure to the public.
In January 2010, an Australian Aboriginal man named Steven Hodder-Watts drew controversy when he successfully sued Google to remove links to the satirical page on his race on Encyclopedia Dramatica. After Google removed them, the search term that Hodder-Watt had used instead linked to 300,000 other results, all news services providing links to the offending article.
(...)
During the 2010 FIFA World Cup, FIFA attempted to block a marketing campaign by the Bavaria Brewery, claiming it violated the rights of their partner Budweiser. They took legal action against Bavaria and a group of women who attended the stadium wearing orange dresses supplied by the company. This backfired on them, as the lawsuit became a cause célèbre and an unsuspected amount of worldwide coverage was generated in print media, websites and blogs, featuring pictures of the girls and generating an outstanding amount of publicity for the brand. The story became viral and just a few days after the match, there were thousands of posts on Twitter with the #Bavaria tag, as well as many other negative ones with the #Budweiser tag. Facebook groups were also created in support of the brand. The Lost Agency estimates that the brand reached an audience of over 25 million people on the press alone, without considering the impact of social networks.
(...)
2. 8. 2010 20:41:47
https://webtrh.cz/diskuse/sun-marketing-zaluje-roberta-stipka/strana/2#reply536366
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit