Zadejte hledaný výraz...

Struktura PPC kampaní

watson
verified
rating uzivatele
4. 9. 2014 17:57:24
Ahoj,
jak strukturujete kampaně např. u služeb, kde není tolik klíčových slov? Když dám příklad, vzdělávací agentura, která má 5 typů kurzů. Z vyhledávacích dotazů vychází, že lidi hledají hlavně "kurzy" a "školení" . Uděláte potom sestavu zvlášť na "kurzy XY" a "školení XY" ? Pro každé zvlášť inzeráty a vzájemně vyloučíte klíčová slova, aby se zobrazovaly inzeráty relevantně nebo uděláte jednu sestavu, kam dáte obě klíčová slova a několik typů inzerátů? Jde mi o to, do jaké míry je správně ty sestavy a kampaně tříštit a přizpůsobovat vyhledávacím dotazům.
ppc nedělám dlouho, tak budu rád, když mi někdo zkušenější poradí.
4. 9. 2014 17:57:24
https://webtrh.cz/diskuse/struktura-ppc-kampani/#reply1052428
VIVIDI
verified
rating uzivatele
4. 9. 2014 18:29:48
Čím je štruktúra presnejšia, tým presnejšie sa dá cieliť. Presnejšie cielenie zase umožňuje zvýšiť mieru prekliku a tým znížiť náklady na reklamu.
Hlavne keď tých dotazov máte pár, je to fajn spraviť podrobne.
4. 9. 2014 18:29:48
https://webtrh.cz/diskuse/struktura-ppc-kampani/#reply1052427
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
5. 9. 2014 07:55:28
Napsal watson;1121146
jak strukturujete kampaně
Do jedné sestavy patří jenom velmi podobné dotazy, třeba zelený čaj, čaj zelený atd. Když bych k tomu měl i několik přívlastků, třeba čínský, originální, pravý, kvalitní, levný... do té první sestavy hodím jeden (takže budu mít třeba zelený čaj ve všech shodách a čínský zelený čaj ve všech shodách), vyloučím z ní ostatní přívlastky a pro ně udělám sestavy (tam už pak nic vylučovat nemusím).
Napsal watson;1121146
Uděláte potom sestavu zvlášť na "kurzy XY" a "školení XY"
Jednoznačně ano.
Ono by to v tomhle případě asi šlo vyřešit dynamickou reklamou, jenomže (ten) kurz a (to) školení znamená jiné skloňování, takže by asi dalo fušku něco rozumného vymyslet :)
5. 9. 2014 07:55:28
https://webtrh.cz/diskuse/struktura-ppc-kampani/#reply1052426
Lukáš Krejča
verified
rating uzivatele
6. 9. 2014 08:18:19
Napsal watson;1121146
Pro každé zvlášť inzeráty a vzájemně vyloučíte klíčová slova, aby se zobrazovaly inzeráty relevantně nebo uděláte jednu sestavu, kam dáte obě klíčová slova a několik typů inzerátů? Jde mi o to, do jaké míry je správně ty sestavy a kampaně tříštit a přizpůsobovat vyhledávacím dotazům.
Určitě první možnost, tam to popisuješ správně. Pokud bys dal všechno do jedné sestavy, nemáš šanci zobrazit inzerát přesně s tím, co daný člověk hledá. To znamená - on by hledal "kurz hnojení" (příklad) a ty bys mu nabízel třeba "kurz psaní na PC", to by asi nefungovalo :-)
6. 9. 2014 08:18:19
https://webtrh.cz/diskuse/struktura-ppc-kampani/#reply1052425
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit