Zadejte hledaný výraz...

struktura nadpisů H1, H2 a H3 je to v pořádku?

bartosik
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
4. 8. 2010 09:31:19
Ahojte,
pokud byste měli někdo chuť a hlavně čas, můžete se mi prosím podívat na sturkturu nadpisů H1-H3 na mých stránkách?
Podotýkám, že nejsem žádný odborník na tuto věc, ale zdá se mi, že to není zrovna nejlépe vyřešeno. Můžete mi navrhnout nějaké řešení?
http://www.moreparfemu.cz/
http://seo-servis.cz/source-zdrojovy-kod/3960219
http://www.moreparfemu.cz/benetton/
http://seo-servis.cz/source-zdrojovy-kod/3960232
http://www.moreparfemu.cz/benetton/b-united/
http://seo-servis.cz/source-zdrojovy-kod/3960239
http://www.moreparfemu.cz/benetton/b-united/141-b-united-100ml
http://seo-servis.cz/source-zdrojovy-kod/3960246
Děkuji za reakce
4. 8. 2010 09:31:19
https://webtrh.cz/diskuse/struktura-nadpisu-h1-h2-a-h3-je-to-v-poradku#reply538274
Vlado
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
4. 8. 2010 09:37:40
No, pokiaľ sa nemýlim, v prvom a druhom prípade ti chýba nadpis

. A ďalej to máš zle poukladané. Logicky, keď je to h1, h2, h3, tak by si to mal mať aj v stránke tak, čiže nemôžeš dať najprv

a potom niekde

. Tam ide o štruktúru, proste si to predstav bez CSSka. Ale neviem, či ti to pomôže, možno mám pravdu možno nie :). Počkaj na rady druhých :)

4. 8. 2010 09:37:40
https://webtrh.cz/diskuse/struktura-nadpisu-h1-h2-a-h3-je-to-v-poradku#reply538273
Tackle
verified
rating uzivatele
4. 8. 2010 11:47:15
Především bych doplnil na začátek každé strany unikátní h1, ostatní nápisy bych strukturoval např. takto:
4. 8. 2010 11:47:15
https://webtrh.cz/diskuse/struktura-nadpisu-h1-h2-a-h3-je-to-v-poradku#reply538272
bartosik
Netrap se s výsledky SEO Servisu, odvádí tě od podstatných věcí a žádné SEO neměří. Ostatně - tvá otázka ani nepatří do sekce SEO, protože správné strukturování dokumentu patří do oboru webdesign. Rozumné použití nadpisů H1 - H6 je vysvětleno ve specifikaci HTML, třeba zde: http://www.w3.org/TR/html401/struct/global.html#h-7.5.5
4. 8. 2010 12:56:18
https://webtrh.cz/diskuse/struktura-nadpisu-h1-h2-a-h3-je-to-v-poradku#reply538271
bartosik
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
4. 8. 2010 13:11:42
děkuji za rady.
Plaváček: díky, já říkal, že tomu nerozumím :-)
Jde mi o to, že někde čtu, co má všechno být použito v jednotlivých typech nadpisů, jaká mají být použitá klíčová slova, atd. Pak se podívám k sobě, ve výpisu nadpisů mám podle mne zmatek. Když si dám projet web na klíčová slova, tak mi tam vyskočí takové zmatky jako je skladem, detail, 100ml detail, atd. ani nevím, kde se tyto slova vzala? proto hledám možnou příčinu.
viz http://seo-servis.cz/keywords-test-klicovych-slov/3962021
přitom jsem skoro všechny produkty rozklikal a všude dal klíčová slova, jako parfémy, parfém, název produktu, název výrobce atd.
Nejhorší na tom je, že se dost často podkávam s rádoby radami, které jsou úplně mimo. :-(
4. 8. 2010 13:11:42
https://webtrh.cz/diskuse/struktura-nadpisu-h1-h2-a-h3-je-to-v-poradku#reply538270
bartosik
Čemu jsi nerozuměl na mém doporučení vykašlat se na SEO Servis? :)
tak mi tam vyskočí takové zmatky jako je skladem, detail, 100ml detail, atd. ani nevím, kde se tyto slova vzala?
No, ta slova jsou přeci ve stránce uvedena, ne? Třeba Soleil, 75mlRochas | Toaletní voda .
Nemám bohužel tolik volného času, abych ti udělal kompletní analýzu, ale především:
1. v IE 7 mi nefunguje horní navigační lišta (prostě nešlapou odkazy), což nevadí vyhledávačům, ale návštěvníkům určitě ano. Navíc to minimum textů je šedé a mrňavé, takže nic ani nepřečtu. Dobrá použitelnost je základem úspěšného eshopu. Jako běžný návštěvník bych odešel o kliknutí dál.
2. fulltextové vyhledávače pracují, jak už název napovídá, s textem. V tomto ohledu hodně šetříš - na úvodní stránce není prakticky žádný text (ani popisky nabízeného zboží). Totéž platí i pro stránky jednotlivých produktů. Jedno dvě klíčová slova na jinak prázdné stránce tě nezachrání.
3. honit se za pozicemi na obecná klíčová slova (třeba "parfémy") nemá smysl ze dvou důvodů - za prvé tam vládne obrovská konkurence a bez velkých finančních prostředků vražených do masivního linkbuildingu jim nemáš šanci konkurovat. Za druhé, když už se ti pořadí dostat se na nějaké vyšší pozice, zjistíš, že vynaložené úsilí nestálo za tu námahu, protože takto obecné fráze se vyznačují mizivou konverzí (prostě se ti vložené náklady nevrátí).
4. určitou možností, která by pro tebe padala v úvahu, je udělat si analýzu konkurence a pokusit se odlapit ne tak profláknuté fráze, které ale v součtu mohou dát vyšší návštěvnost a budou i lépe konvertovat (viz nápověda, takzvaný long tail: http://www.snizekweb.cz/weblog/seo-pozice/). Taková analýza ale zabere hodně času a chce to nějaké zkušenosti.
5. měřit hustotu klíčových slov na stránce (ať už pomocí SEO Servisu nebo jiných kalkulátorů) nemá praktický význam. Především u eshopu je nutné zákazníka přesvědčit, aby nakoupil. To zařídíš údernými či zajímavými texty (třeba si najmeš copywritera), kde se občas nějaké to klíčové slovo objevit může. Dobře napsanými texty navíc můžeš odchytit dotazy, které by tě nikdy nenapadlo položit (lidi ale ano).
6. suma sumárum - vrtáš se v technických detailech a ztrácíš čas něčím, co ti v obchodním úspěchu pomoci nemůže. Navzdory tvrzení některých "SEO expertů" je vyhledávačům nějaký HTML kód prakticky ukradený. Především proto, že tvůrci vyhledávačů nemohou spoléhat na to, že všichni umí tvořit stránky přesně dle specifikace (porozhlédneš-li se po okolí, zjistíš, že kvalitní HTML kód je spíše bílou vránou).
Lepší radu pro tebe zdarma nemám. Chceš-li uspět s eshopem, musíš prostě přepnout myšlení z technického na lidské.
Polož si otázky: co nabízím lidem navíc oproti své konkurenci? Mám na webu dostatek poutavého textu, který by donutil návštěvníka si výrobek koupit (nebo alespoň položit dotaz)? Dokážu pro svůj eshop získat zajímavé a cenné zpětné odkazy z tématicky podobných webů (diskusí, ženských serverů o módě a podobně)?
A tak dále. A tak podobně.
4. 8. 2010 13:43:51
https://webtrh.cz/diskuse/struktura-nadpisu-h1-h2-a-h3-je-to-v-poradku#reply538269
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit