Zadejte hledaný výraz...

Strategie pro linkbuilding

Muskwa
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
4. 11. 2007 16:54:15
Zdravím,
mám projekt pro který jsem koupil nějaké zpětné odkazy. Rád bych se (nečekaně :) ) dostal někam nahoru pro určitá slova zejména na seznamu.
Řekněme že bych měl třeba stránky www. pecivo.cz a chtěl bych se dostat nahoru pro jednotlivá slova "rohlíky" a "housky"
Zatím jsem v katalozích do názvu odkazu zadával vždycky něco jako "Pečivo", stejně tak i u placených odkazů, což mi ale pro zlepšení pozice příliš nepomohlo, protože termín "pečivo" je dost obecný a konkurenční. Když chci přivést lidi třeba na stránku www. pecivo.cz/rohliky a www. pecivo.cz/housky, mám tedy třeba placené odkazy nakupovat přímo pro tu stránku pecivo.cz/housky s textem odkazu "Housky"?
Jak byste to dělali vy?
Díky za vaše odpovědi!
4. 11. 2007 16:54:15
https://webtrh.cz/diskuse/strategie-pro-linkbuilding#reply26703
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
4. 11. 2007 16:57:50
Ano, odkazy bych se snažil rozložit tak, aby všechny nevedly na HP.
4. 11. 2007 16:57:50
https://webtrh.cz/diskuse/strategie-pro-linkbuilding#reply26702
Kupuj různé odkazy - sitewide, jednostránkové, v patičce / sidebaru, v textu, vedoucí na HP, ale i na podstránky. A s různými anchor texty. Prostě ty odkazy nakupuj pestře.
Rozlož nákup v čase. Nekupuj příliš mnoho odkazů naráz, spíš průběžně. Není důležitá jen celková odkazová síla, kterou koupíš, ale taky jak přibývá v čase.
4. 11. 2007 17:06:14
https://webtrh.cz/diskuse/strategie-pro-linkbuilding#reply26701
Jan Hlaváč
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
4. 11. 2007 23:39:51
Retal: nojo, ale když chci koupit třeba 5-10 odkazů, tak to rozložím tak na 1-3 měsíce a pak už nic v čase nerozložím :)
4. 11. 2007 23:39:51
https://webtrh.cz/diskuse/strategie-pro-linkbuilding#reply26700
Tak 10 odkazů nemusíš časově rozkládat. Ale určitě se postarej o jejich rozmanitost (viz první odstavec).
4. 11. 2007 23:52:33
https://webtrh.cz/diskuse/strategie-pro-linkbuilding#reply26699
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit