Zadejte hledaný výraz...

Stormware Pohoda – řešení problémů

meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 11. 2008 08:26:37
Zdravím všechny Webtržníky!
Během několika posledních týdnů vydali "experti" ze Stormware několik aktualizací Pohody, které mi tak ztížily práci, že už mi došla trpělivost. Platím si jejich servis, nicméně na helpdesku už mi visí nejméně pět dotazů a nikdo nic neví, nikdo nic neumí. Prostě jsem asi jen malej živnostník, na kterého se kašle.
Jaké máte zkušenosti s Pohodou vy, především s technickou podporou a s chybami v programu?
Pokud by nás bylo víc, napadlo mě se dát dohromady, Stormwaru to oznámit a všechny žádosti a problémy s nimi řešit přes jednoho zástupce? Snad by pak trochu změnili postoj, kdyby se požadavky týkaly skupiny více lidí...
Můžete sem psát klidně i chyby, které jste objevili a na technické podpoře se k jejich řešení moc nemají...
28. 11. 2008 08:26:37
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172292
Eva
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 11. 2008 09:07:45
Napsal meloun;155620
Zdravím všechny Webtržníky!
Během několika posledních týdnů vydali "experti" ze Stormware několik aktualizací Pohody, které mi tak ztížily práci, že už mi došla trpělivost. Platím si jejich servis, nicméně na helpdesku už mi visí nejméně pět dotazů a nikdo nic neví, nikdo nic neumí. Prostě jsem asi jen malej živnostník, na kterého se kašle.
Jaké máte zkušenosti s Pohodou vy, především s technickou podporou a s chybami v programu?
Pokud by nás bylo víc, napadlo mě se dát dohromady, Stormwaru to oznámit a všechny žádosti a problémy s nimi řešit přes jednoho zástupce? Snad by pak trochu změnili postoj, kdyby se požadavky týkaly skupiny více lidí...
Můžete sem psát klidně i chyby, které jste objevili a na technické podpoře se k jejich řešení moc nemají...
A co máš konkrétně za problém? Pohodu mám už asi 10 let, za tu dobu jsem podporu potřebovala 2x a všechno proběhlo bez problémů.
28. 11. 2008 09:07:45
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172291
Vít Jurásek
verified
rating uzivatele
(56 hodnocení)
28. 11. 2008 09:09:25
Napsal meloun;155620
Zdravím všechny Webtržníky!
Během několika posledních týdnů vydali "experti" ze Stormware několik aktualizací Pohody, které mi tak ztížily práci, že už mi došla trpělivost. Platím si jejich servis, nicméně na helpdesku už mi visí nejméně pět dotazů a nikdo nic neví, nikdo nic neumí. Prostě jsem asi jen malej živnostník, na kterého se kašle.
Jaké máte zkušenosti s Pohodou vy, především s technickou podporou a s chybami v programu?
Pokud by nás bylo víc, napadlo mě se dát dohromady, Stormwaru to oznámit a všechny žádosti a problémy s nimi řešit přes jednoho zástupce? Snad by pak trochu změnili postoj, kdyby se požadavky týkaly skupiny více lidí...
Můžete sem psát klidně i chyby, které jste objevili a na technické podpoře se k jejich řešení moc nemají...
Mám s nima taky problém, už min. 2 týden čekám na zodpovězení dotazu ohledně padajících záloh. Při pokusu udělat kompletní zálohu to spadne na chybu SQL serveru, ale nějakou divnou atypickou. Z podpory však mlčí.
28. 11. 2008 09:09:25
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172290
Vembl
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
28. 11. 2008 09:14:39
Já s nimi mám zkušenosti dobré, ale podpora nestojí za nic - a to si platím také servis (nic jiného mi nezbývá vzhledem k šíleným zákonům). Při dotazu na podporu mě odkážou na FAQ, občas pošlou nějaký newsletter a s aktualizací mi chodí akorát katalogy. Jenomže i přes to všechno je to pořád nejlepší účetní software pro menší podniky - takže člověk musí držet hubu a krok.
28. 11. 2008 09:14:39
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172289
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 11. 2008 12:33:53
Napsal kokobelo;155631
A co máš konkrétně za problém? Pohodu mám už asi 10 let, za tu dobu jsem podporu potřebovala 2x a všechno proběhlo bez problémů.
Tak např.:
1) Při XML importu skladových karet se nepáruje políčko dodavatel = chyba
2) Při XML importu objednávek nejde napárovat zákazníka podle ids = to by se mělo zlepšit
3) Update 9002 - Při párování zákazníka s objednávkou, která už má určené středisko, se změní středisko podle zákazníka - do tohoto updatu toto nebylo - jelikož při XML importu adresáře nelze importovat středisko, je to dost nedomyšlené
4) Update 9003 - Po XML importu/exportu se označí tlačítko "Otevřít cílovou složku" místo dosavadního "Dokončit" - maličkost, ale při 50-100 importech denně je to dost špatný...
5) Při vytváření tiskových sestav štítků je veliké omezení v možnosti využít pouze pár databázových polí, ačkoliv u běžných sestav je možné využít kterákoliv pole = nechápu?! Tisknu štítky pro více středisek, každé má jiný štítek ==> nemohu vytvořit štítky s podmínkami, ale pro každé středisko vytvořit vlastní a každé tisknout zvlášť
Vidím, že nejsem jediný, kdo je názoru, že prostě "musíme držet hubu a krok", ale myslím, že pokud bychom se spojili, dalo by se leccos změnit...
28. 11. 2008 12:33:53
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172288
Napsal Vembl;155636
Já s nimi mám zkušenosti dobré, ale podpora nestojí za nic - a to si platím také servis (nic jiného mi nezbývá vzhledem k šíleným zákonům). Při dotazu na podporu mě odkážou na FAQ, občas pošlou nějaký newsletter a s aktualizací mi chodí akorát katalogy. Jenomže i přes to všechno je to pořád nejlepší účetní software pro menší podniky - takže člověk musí držet hubu a krok.
Chyba lávky, až vyzkoušíte Aladdin (www.aladdin.cz), jen těžko pochopíte, jak jste za něco jako je "Pohoda" mohl platit. :)
7. 12. 2008 23:15:18
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172287
Napsal Unregistered;162212
Chyba lávky, až vyzkoušíte Aladdin (www.aladdin.cz), jen těžko pochopíte, jak jste za něco jako je "Pohoda" mohl platit. :)
Tohle je zajímavé, to vyzkouším!
7. 12. 2008 23:51:17
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172286
neddy
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
9. 12. 2008 15:03:26
Napsal Unregistered;162212
Chyba lávky, až vyzkoušíte Aladdin (www.aladdin.cz), jen těžko pochopíte, jak jste za něco jako je "Pohoda" mohl platit. :)
Netušíš jak vypadá struktura XML importu?
9. 12. 2008 15:03:26
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172285
Jelikož sem si před týdnem koupil pohodu tak aspon ten rok na ní holt budu no... me se na ni strasne libi to ze jedinym tlacitkem vyjedu faktury, slozenky, podací arch a štítky a pak už jen balim bez nutnosti vypisování udaju ručně ... vim že to umej i dalasi programy ale pohoda se mi zdá nejefektivnnější
9. 12. 2008 15:23:16
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172284
Mám Pohodu včetně servisu už třetím rokem a jsem, jak se říká, "v Pohodě". Sice ji nevyužívám na 100 procent, hlavně moduly zákazník, zálohovka, faktura, pokladna, banka a účetnictví, ale i tak mi příjde ten soft dobrý, intuitivní, přehledný a z pozice letitého programátora jej hodnotím kladně. Na hotline mi vždy ochotně poradili.
Všude se něco najde, jsou to jen programy a člověk je omylný. Pamatuji si osobně, že jsem jim před X měsíci psal připomínku, že není moc dobré, že v hesle nerozlišují velké a malé písmeno, že to by se asi mělo změnit, považuji to za celkem dost důležitou věc. Taky bez reakce a heslo zůstalo, jak bylo. Bohužel.
9. 12. 2008 15:50:33
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172283
pemi
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 12. 2008 17:09:46
no já jí mám od roku 2003 a až do minulého týdne jsem si až na pár drobností na nic nestěžoval.
Ovšem po jejich poslední aktualizaci mi dnes celý den odmítala nahrát účetní jednotku, zmizeli mi sklady, odmítalo mi to účtovat v cizí měně atd. Na opravu jsem čekal cca 6hodin, což bylo o nervy.
Takže jsem si na radu kamaráda stáhnul aladdin.cz a jdu testovat.
Za ty prachy si představuju podporu úplně jinak. Konec Pohody
9. 12. 2008 17:09:46
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172282
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 12. 2008 06:38:28
Napsal lukassscze;163220
Jelikož sem si před týdnem koupil pohodu tak aspon ten rok na ní holt budu no... me se na ni strasne libi to ze jedinym tlacitkem vyjedu faktury, slozenky, podací arch a štítky a pak už jen balim bez nutnosti vypisování udaju ručně ... vim že to umej i dalasi programy ale pohoda se mi zdá nejefektivnnější
Mě v Pohodě ten tisk šíleně štve, protože např. faktury se tisknou každá zvlášť a ne jako jeden soubor o xx stránkách - při tisku na tiskárnu se tiskárna zastaví po každé stránce a při tisku do PDF musím pak všechny faktury spojit přes nějaký program...
10. 12. 2008 06:38:28
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172281
Lukáš Hájek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
10. 12. 2008 12:18:51
Napsal meloun;163705
Mě v Pohodě ten tisk šíleně štve, protože např. faktury se tisknou každá zvlášť a ne jako jeden soubor o xx stránkách - při tisku na tiskárnu se tiskárna zastaví po každé stránce a při tisku do PDF musím pak všechny faktury spojit přes nějaký program...
Jo to máš pravdu, to je věc kterou by chtělo upravit, i když mě to naštěstí neva, mam canon lpb2900 a i když se tam ty faktury nacpou jakoy po jedný tak je tiskne pěkně popořadě bez přerušování. Ale je fakt že by se to pořešit mělo.
10. 12. 2008 12:18:51
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172280
Zdravím, vím že je to sice pozdě, ale poslední dobou se na mě obrací hodně lidí na problémy s POHODA konkrétně verzí SQL. Již ted máme zprovozněnou asi největší akci co se stormware týká. Jedná se o verzi SQL s 500 učetními jednotkami. Když jsme to zprovoznovali sami technici ze stormware byli překvapeni co se dá udělat a dokonce vedení společnosti se přijelo osobně podívat. Takže jestli je to ještě aktuální tak navrhuji zkusit udělat nějaké forům.
pro info kontakt: petr.lorenc@twinscomp.cz
Napsal meloun;155620
Zdravím všechny Webtržníky!
Během několika posledních týdnů vydali "experti" ze Stormware několik aktualizací Pohody, které mi tak ztížily práci, že už mi došla trpělivost. Platím si jejich servis, nicméně na helpdesku už mi visí nejméně pět dotazů a nikdo nic neví, nikdo nic neumí. Prostě jsem asi jen malej živnostník, na kterého se kašle.
Jaké máte zkušenosti s Pohodou vy, především s technickou podporou a s chybami v programu?
Pokud by nás bylo víc, napadlo mě se dát dohromady, Stormwaru to oznámit a všechny žádosti a problémy s nimi řešit přes jednoho zástupce? Snad by pak trochu změnili postoj, kdyby se požadavky týkaly skupiny více lidí...
Můžete sem psát klidně i chyby, které jste objevili a na technické podpoře se k jejich řešení moc nemají...
19. 1. 2009 19:43:08
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172279
Napsal Unregistered;162212
Chyba lávky, až vyzkoušíte Aladdin (www.aladdin.cz), jen těžko pochopíte, jak jste za něco jako je "Pohoda" mohl platit. :)
tak sem zkusebne nainstaloval aladdin, a nedari se mi z faktur vygenerovat pokladni doklady - vzdy mi nabidne vytvorit je rucne. pres ucetnictvi moc nejsem tak doufam, ze nejsem uplne mimo. ma s tim nekdo zkusenosti?
25. 1. 2009 20:30:09
https://webtrh.cz/diskuse/stormware-pohoda-reseni-problemu#reply172278
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit