Zadejte hledaný výraz...

Statistiky Zbozi vs Google Analytic

avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
6. 12. 2009 13:18:52
Po změně algoritmu vyhledávání jsem se rozhodl platit za prokliky na zboží.
Po třech týdnech provozu jsem provedl srovnání statistiky dostupných pro moji provozovnu na zboží versus nasazený GA. Vychází mi ve stejném období na zboží zaznamenaných o 16% více zaznamenaných (placených kliků) přístupů než přišlo na můj e-shop ze zboži dle statistik GA.
Prošel jsem to opakovaně, zda jsem neprovedl chybu ve vypočtu, srovnávaném období nebo obsahu, ale vypadá to opravdu na tento rozdíl. Máte někdo podobné zkušenosti???
6. 12. 2009 13:18:52
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-zbozi-vs-google-analytic#reply415192
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
6. 12. 2009 16:35:14
Ano, je to podobne. Nekdy zbozi uvadi vice nez GA. Napsal jsem jim, zatim neodpovedeli.
6. 12. 2009 16:35:14
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-zbozi-vs-google-analytic#reply415191
RayComputers
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 12. 2009 21:29:52
Hm...vážně máš pravdu, skutečně je to o něco vyšší...!
6. 12. 2009 21:29:52
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-zbozi-vs-google-analytic#reply415190
Fyod
verified
rating uzivatele
6. 12. 2009 23:46:55
Neprokazatelnej "minipodvod"? Taky mě to napadlo, že pro ně asi není problém to trošičku ošidit. Kdyby se spočetli všichni platící ať už zbozi nebo facebook rekl. nebo etarget, každýmu pár falešných kliků tak se myslím objeví zajímavá cifra.
6. 12. 2009 23:46:55
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-zbozi-vs-google-analytic#reply415189
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
7. 12. 2009 00:07:11
Uživatel může ze Zboží.cz kliknout vícekrát - na různých místech, na různé produkty z vašeho eshopu... Pokud je to v rámci 30 minut od jeho poslední aktivity na měřeném webu, pak se v Analytics tyto dva (nebo více) kliky objeví jako jedna návštěva. Díky tomu vám čísla nemusí sedět.
7. 12. 2009 00:07:11
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-zbozi-vs-google-analytic#reply415188
Michal Janík
verified
rating uzivatele
9. 12. 2009 07:59:39
Martin pěkně popisuje jeden okruh příčin. Z trochu jiného soudku je rozdíl v měření. Zboží používá jiný "měřák" než Google Analytics. Různá měření se pak mohou lišit.
Mé zkušenosti odpovídaly odchylkám kolem 15 % (hodně hrubý odhad). To ale není důležité, pokud je inzerce rentabilní.
Ostatně Google Analytics jsou dobré pro sledování trendů, podílů, ale rozhodně ne přesných hodnot. O tom, co způsobuje nezaznamenání některých návštěv v GA bylo napsáno hodně.
9. 12. 2009 07:59:39
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-zbozi-vs-google-analytic#reply415187
mka
verified
rating uzivatele
9. 12. 2009 09:28:54
Další rozdíly mohou plynout z toho, že pokud má uživatel vypnujý javascript, tak si GA ani neškrtne. Naštěstí zdaleka ne všichni používají MSIE.
9. 12. 2009 09:28:54
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-zbozi-vs-google-analytic#reply415186
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit