Zadejte hledaný výraz...

Statistiky – plakáty, letáky, reklamní e-maily aj.

Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
13. 10. 2012 12:55:50
Zdravím a zároveň přeji krásnou sobotu :-)
Zajímalo by mě jestli se někdo nechce podělit se statistikami ohledně některých věcí které z vlastní zkušenosti zkoušel pro navýšení návštěvnosti a hlavně prodeje.
Zajímalo by mě jaká je úspěšnost při:
- vylepení plakátů
- roznosu letáků
- posíláním reklamních e-mailů
- reklamě v rádiu
Samozřejmě vím že záleží na oboru a jiných věcech ale jen tak by mě zajímalo jaké máte zkušenosti s konkrétními případy.
Např. Propagace nového e-shopu a prodejny ve městě se 100 000 obyvateli, rozneseno ČP 10 000 letáků s adresou prodejny a e-shopu se slevovým kupónem na 10%, celkem se použilo (prodejna + e-shop) 900 kupónů.
Dík :-)
13. 10. 2012 12:55:50
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-plakaty-letaky-reklamni-e-maily-aj#reply819179
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 10. 2012 13:04:23
Myslím že ten kdo má zkušenosti se jen nerad bude dělit o cenně nabité know how.....
13. 10. 2012 13:04:23
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-plakaty-letaky-reklamni-e-maily-aj#reply819178
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 10. 2012 13:11:25
To je na reklamě a marketingu tak zajímavé. Nikdo neví jak to funguje a proto si můžeme tolik účtovat ;o)))
Čísla z jedné kampaně nejsou aplikovatelné na jinou. Existuje tolik vstupů, které ovlivňují výsledek, že i firma se stejným zbožím ve stejném malém městě může mít jiné výsledky. Důvodem mohou být i lidé, kteří pracují ve firmě. Proto se v praxi dělají pilotní reklamní kampaně a pak se vybere to co je nejlepší.
13. 10. 2012 13:11:25
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-plakaty-letaky-reklamni-e-maily-aj#reply819177
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
13. 10. 2012 13:16:49
Díky, možná bych to tedy upřesnil na: Vaše zkušenosti
Nehledám nic co bych mohl "zkopírovat" spíše pouze pro přehled, jak kdo je dobrý ;-)
13. 10. 2012 13:16:49
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-plakaty-letaky-reklamni-e-maily-aj#reply819176
Bedrisek: a protoze tam je tolik vstupu, tak v pripade neuspechu za to nikdy nemuzete ;)
13. 10. 2012 13:17:13
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-plakaty-letaky-reklamni-e-maily-aj#reply819175
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 10. 2012 13:33:17
Napsal Radek O.;856218
Bedrisek: a protoze tam je tolik vstupu, tak v pripade neuspechu za to nikdy nemuzete ;)
tak to je přece jasný ;o)
RK: furt platí dokola to stejné. pokud chceš, aby kampaň byla úspěšná, musí být 5P (product,price,place,promotion,people) dostatečně zajímavé pro zákazníky. zákazníci poměřují kvalitu 5P s konkurenčními produkty. Vyberou si takový produkt, který nejlépe uspokojuje jejich potřebu a obvykle je nejekonomičtějším řešením o kterém se v rámci svých možností byli schopni dovědět (tedy i kdyby si kupovali mercedes (někomu stačí nebo má peníze na fábku), tak mohou poměřovat mezi autosalony, nebo klidně vezmou i dražší cenu v autosalonu známého, protože hodnota jejich kamarádství má vyšší cenu než rozdíl, který by ušetřil v jiném autosalonu). Takže aby ses dověděl celou pravdu o kampaních, musel bys kompletně poznat svoje zákazníky a svoje konkurenty. Kampaň (resp. pilot) se pak vytvoří podle získaných informací. To co bude fungovat nejlépe, do toho se investuje zbytek rozpočtu na daný rok.
Shrnu-li to:
1. Marketingový výzkum
2. Marketingová strategie a cíle
3. Komunikační strategie
4. Kreativní strategie
5. Mediální strategie
6. Měření, vyhodnocení a návrat k 3. pokud pilot byl špatný, k 2. po roce a operativní přehodnocení nebo 1. (pokud je to nutné) ;o)
---------- Příspěvek doplněn 13.10.2012 v 13:35 ----------
Vím, že je to hodně teoretické, ale do praxe to lze provést jen na zcela konkrétním příkladě a to je práce pro agenturu. Na diskuzním fóru nelze popsat všechny možnosti.
13. 10. 2012 13:33:17
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-plakaty-letaky-reklamni-e-maily-aj#reply819174
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 10. 2012 16:34:30
Ptáte se na otázku na kterou není odpověď. Myslím si, že si ale na začátku kladete špatnou otázku a řešíte kampaň odzadu. První musíte řešit co od kampaně očekáváte a pak jakým způsobem toho dosáhneme.
13. 10. 2012 16:34:30
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-plakaty-letaky-reklamni-e-maily-aj#reply819173
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
13. 10. 2012 21:05:22
Neřeším kampaň. Jen se ptám, jaké máte své zkušenosti, co se Vám povedlo, co naopak ne...
13. 10. 2012 21:05:22
https://webtrh.cz/diskuse/statistiky-plakaty-letaky-reklamni-e-maily-aj#reply819172
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit