Zadejte hledaný výraz...

Starý vs. nový design e-shopu

Gogan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 12. 2013 20:43:22
Zdravím, náš e-shop prechádza redesignom, ktorý bude nahodený v novom roku. Zatiaľ je to beta verzia a budeme pridávať a odoberať nejaké veci a funkcie. Budeme A/B testovať a skúšať, ale rád by som vedel váš názor na nový štýl dizajnu. Chceli sme niečo ľahké, vzdušné so zameraním na detail produktu (fotky budú vymakané). Taktiež by ma zaujímal názor pri porovnaní na detail produktu starej a novej verzie.
momentálna verzia je: www.coffeein.sk
fotky novej verzie v prílohe
diky
21. 12. 2013 20:43:22
https://webtrh.cz/diskuse/stary-vs-novy-design-e-shopu/#reply978680
Moc pěkné. Chválím grafika.
21. 12. 2013 20:47:57
https://webtrh.cz/diskuse/stary-vs-novy-design-e-shopu/#reply978679
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 12. 2013 20:58:57
Pozrel som aktualnu verziu a:
- straaaaaasne vela produktov je oznacenych ako novinka, uplne to straca vyznam
- celkovy dizajn sa mi strasne straca, nema to sturkturu/hlbku, vsetk otake vyblednute
- spravy(upozornenia, chyby...) su absolutne nevyrazne, stracaju sa v tom dizajne
- paci sa mi ze doprava a platba je hned prvy krok za kosikom, tak to ma byt
- vela produktov nema popis, takze je tam len napis popis a pod tym hned podobne produkty
- zmena poctu kusov v kosiku by mohla byt urobena ajaxom
Ten novy dizajn v retro style sa mi paci, ale znovu tne isty problem: vsetko mi pride uplne zliate dokopy, ziadna struktura.
21. 12. 2013 20:58:57
https://webtrh.cz/diskuse/stary-vs-novy-design-e-shopu/#reply978678
Jiří Warmuž
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
21. 12. 2013 21:26:56
design pěkný, ale z hlediska UX špatný.
- Grafik neumí pracovat s barvami, call to action prvky, vše je v jedné barvě a nic mě neupoutá.
- první 3 produkty, speciální ponuka to je pěkné - ale já vlastně nezjistím vůbec co to je.
- všude je jiná struktura např. ceny ve výpisu - má být stejná, takto matete zákazníka.
Je tam ještě poměrně hodně chyb, chtělo by to ještě zapracovat.
21. 12. 2013 21:26:56
https://webtrh.cz/diskuse/stary-vs-novy-design-e-shopu/#reply978677
pravda s novinkami, jako klientovi mi to evokuje nezaběhnutý eshop, když jsou všechno novinky.
U Coffeein Elite 200g, zrno - espresso zmes mi přijde jiná barva zrna na foto, nevím v kávě se nevyznám ale přijdou mi rozdílné.
21. 12. 2013 21:52:13
https://webtrh.cz/diskuse/stary-vs-novy-design-e-shopu/#reply978676
moskyt
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
22. 12. 2013 11:10:30
Mě se to celkem líbí, možná by to chtělo trochu zpřehlednit, třeba přidáním nějaké linky, nebo gradientu na pozadí mezi jednotlivé celky webu (hlavička, patička, boční sloupec, obsahová část). Taky bych to políčko vyhledávání podstatně zvětšil a přiznal celý jeho obvod.
Ale jinak je to fajn.
---------- Post added 22.12.2013 at 11:14 ----------
Akorát si nejsem moc jistý jak tenhle layout půjde udělat responzivně. Pokud bych dnes předělával design shopu, tak bych ho určitě responzivní chtěl, je to moderní a má to svoje opodstatnění.
22. 12. 2013 11:10:30
https://webtrh.cz/diskuse/stary-vs-novy-design-e-shopu/#reply978675
František
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
22. 12. 2013 20:56:12
Presne, z hľadiska UX katastrofické. Grafik nieje dobrý web dizajnér.
22. 12. 2013 20:56:12
https://webtrh.cz/diskuse/stary-vs-novy-design-e-shopu/#reply978674
Gogan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 12. 2013 21:39:22
Ďakujem za vaše názory a aj rady. Ako som písal budeme A/B testovať, takže UX sa bude upravovať podľa výsledkov testov. Toto je zatiaľ len beta verzia, ktorá to celé odštartuje. Ešte raz díky za rady.
22. 12. 2013 21:39:22
https://webtrh.cz/diskuse/stary-vs-novy-design-e-shopu/#reply978673
Jiří Warmuž
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
22. 12. 2013 22:12:04
Napsal Gogan;1036247
Ďakujem za vaše názory a aj rady. Ako som písal budeme A/B testovať, takže UX sa bude upravovať podľa výsledkov testov. Toto je zatiaľ len beta verzia, ktorá to celé odštartuje. Ešte raz díky za rady.
to je celkem skoda casu a penez, proc testovat neco co uz davno otestovano je. Udelejte to spravne na poprve a potom vylepsujte a testujte. Takhle je to urcite spatne.
22. 12. 2013 22:12:04
https://webtrh.cz/diskuse/stary-vs-novy-design-e-shopu/#reply978672
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 12. 2013 12:28:56
hmm. velmi sa mi paci ten novy styl. Grafik odviedol fakt skvelu pracu. Moc moc pekne.
23. 12. 2013 12:28:56
https://webtrh.cz/diskuse/stary-vs-novy-design-e-shopu/#reply978671
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
27. 12. 2013 13:19:32
Nelíbí se mi to. Dobrá, líbí se mi grafika, ale nelíbí se mi, jak jste k ní došli. Vážně by mě zajímalo, jaké A/B testování chcete dělat, a zda vám z něj něco vyjde. Mě vychází, že se vám lehký a vzdušný design příliš nepovedl. V designu je strašně moc výrazných proužků, takže i když je tam spousta bílého prostoru, působí přeplácaně a komplikovaně.
Hlavička je zbytečně monstrózní, kdybyste jednoduše logo přizpůsobili (tady je možná tvrdohlavý zadavatel) na šířku, uvolnilo by se spousta místa a výhodná doprava zdarma by mohla být na výraznějším místě. Ne každý hned kouká do košíku a textová informace se snadno přehlédne.
Ty ikonky hned na začátku levého menu jsem nepochopil - půjde na ně klikat, nebo jde jen o informace? Přepracoval bych je do stravitelnější podoby (pokud to jsou hlavní kategorie), nebo vynechal (pokud to má být nápověda k příznakům, představa, že se uživatelé budou učit, jak mají web používat, je naivní). Vlnky jsou zprasené, na šířku jsou divně roztažené, přeci není problém je doplnit stejně jako na výšku.
Psát velkým textem nad produkty příznaky je také novinka. To "akce" a "novinka" je zvykem dávat spíš malé a přes produkty, protože nad nebo pod produkty se očekává jejich název. Budete hodně prodávat bezejmenné výrobky, nebo si myslíte, že se na hlavní stranu značka produktů nehodí a v kategoriích už názvy budou? Navíc jsem si myslel, že speciální nabídka má združovat celý ten blok, ne jen jeden produkt (aspoň si to myslím).
A to hlavní co mě trápí jsou kategorie. Přijde mi, že vůbec nemáte ucelenou vizi informační architektury a snažíte se křížit e-shop s firemní prezentací. Jak jinak si mám vysvětlit, že nejprve máte zřejmě odkazy na kategorie a potom úplně stejně vyvedené odkazy na servis (který by měl být jedna stránka s oddělenými sekcemi, ale ne dvakrát stejný odkaz). Nejrozumnější by bylo pro kavárny a pro firmy vůbec do levého sloupce nedávat a trošku rozšířit kategorie podle typů káv (pokud neděláte jednu univerzální, v tom se nevyznám, ale jistě se dá položka "naše kávy" rozdělit vhodněji, aby si lidé mohli rovnou vybrat. Protože pokud chci něco konkrétního, tak asi stejně budu muset dál vybírat, až se dostanu do kategorie.
Máte spoustu podnětů a chyb, na kterých můžete začít pracovat ještě před realizací. Důrazně vám doporučuji si sehnat designéra, který se skutečně zabývá použitelností a UX, než s tím začnete čarovat. Pokud jste s tímhle výsledkem spokojeni, tak je to špatně. Aby to nevypadalo že jen haním, snažil jsem se vypsat všechny problémy, které registruji. Třeba výpis produktů je dobře zpracovaný a přehledný, ovšem mohli jste si odpustit to do košíku a dát tam raději detail, za předpokladu že u vás lidé nenakupují rovnou a detaily o produktech je nezajímají.
// Ještě ke grafickému stylu - omezil bych čáry. Všude. Pokud to nevidíte, tak vězte, že ty čáry, co váš grafik po celém designu rozesel, jsou nepříjemné, výrazné a znesnadňují rychlou orientaci. Pokud takhle grafiku očistíte, tak to může být dobré, ale v současné podobě je to příliš těžkopádné a nepraktické, s upřednostněním grafiky před použitelností.
27. 12. 2013 13:19:32
https://webtrh.cz/diskuse/stary-vs-novy-design-e-shopu/#reply978670
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit