Zadejte hledaný výraz...

Srovnávače – vliv zpětných odkazů

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 3. 2013 10:22:03
Netušíte někdo, jestli produkty zařazené do kategorií ve srovnávačích jsou zároveň zpětnými odkazy na web, které pomohou ve výsledcích vyhledávačů?
6. 3. 2013 10:22:03
https://webtrh.cz/diskuse/srovnavace-vliv-zpetnych-odkazu/#reply874419
Přemek
verified
rating uzivatele
6. 3. 2013 11:06:08
každý odkaz se počítá
6. 3. 2013 11:06:08
https://webtrh.cz/diskuse/srovnavace-vliv-zpetnych-odkazu/#reply874418
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 3. 2013 11:27:48
Všiml jsem si totiž, že každý velký obchod je zaregistrovaný i v malých naprosto bezvýznamných srovnávačích ... tak si říkám, jaký to má důvod.
6. 3. 2013 11:27:48
https://webtrh.cz/diskuse/srovnavace-vliv-zpetnych-odkazu/#reply874417
Napsal Verne;919135
každý odkaz se počítá
akorat ty odkazy pak maji uplne vsichni konkurenti, takze jejich vyznam je blizky nule. Navic zasadni vyhledavace ty porovnavace znaji, takze jejich prinos je diskutabilni a dle meho nulovy.
---------- Příspěvek doplněn 06.03.2013 v 11:32 ----------
Napsal beraniste;919153
Všiml jsem si totiž, že každý velký obchod je zaregistrovaný i v malých naprosto bezvýznamných srovnávačích ... tak si říkám, jaký to má důvod.
Platite za 2-3 nejvetsi a ve zbytku se zaregistrujete zdarma. Feedy pro to mate, tak proc tam nebyt? Nic to nestoji. Kdyz to nic neprinese, nic se nedeje, kdyz ano, je konverze zdarma. To je dle meho pohled tech "velkych" proc tam byt a nebyt. Ale obchodni vyznam porovnavacu mimo ty 3-4 nejvetsi je blizky nule a casto nulovy. A prinos pro ziskani ZO je dle meho taky nulovy. Je to ale jen muj osobni nazor, zadnym vyzkumem nepodporeny.
6. 3. 2013 11:31:33
https://webtrh.cz/diskuse/srovnavace-vliv-zpetnych-odkazu/#reply874416
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit