Zadejte hledaný výraz...

Srovnání PPC Facebook a PPC (Sklik a Google Adwards)

strong
verified
rating uzivatele
15. 9. 2014 14:06:47
Dobrý den,
máme nabídku na PPC kampaň v těchto sítích s následujícími výsledky:
1) PPC Facebook: 200 tisíc zobrazení vs. 11,5 tisíce prokliků na e-shop
2) PPC Sklik + Google Adwards + remarketing: 3,5 milionu zobrazení vs. 3,5 tisíce prokliků na e-shop
Myslíte si, že je reálné, aby FB při relativně nízkém počtu zobrazení měl skutečně 3x násobné prokliky oproti obsahovým sítím?
Jak je to s konverzemi z FB a z obsahových sítí, je tam velký rozdíl?
Děkuji
15. 9. 2014 14:06:47
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-ppc-facebook-a-ppc-sklik-a-google-adwards/#reply1054834
ano je to mozne. Udelat kampan tak, ze je malo zobrazeni a hodne kliku problem neni, ale je problem pak ty kliky obratit na konverze. Jinak konverzni pomer vam nikdo nerekne, nekomu funguje lepe to, druhem ono.
Nicmene pokud je toto jakoze nabidka, tak neberte ani jedno. Pokud jste eshop tak vas nezajimaji ani imprese a ani prokliky, ale konverze. Takze jeste do toho zakomponujte alespon maximalni cenu za konverzi, kterou musi dodavatel sluzby dodrzet.
15. 9. 2014 14:10:31
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-ppc-facebook-a-ppc-sklik-a-google-adwards/#reply1054833
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
15. 9. 2014 14:28:24
Tak nějak selským rozumem mi může být úplně jedno, kolik bude zobrazení i prokliků. Spíš mě zajímá, za jak dlouho mi zisk z reklamy začne přeplácet reklamní náklady + správu (a jediné další jakž takž relevantní je Radkem zmíněná cena za konverzi). A jako majiteli e-shopu by mi taky bylo celkem jedno, jestli budou prodeje pocházet z FB, vyhledávací sítě, obsahové sítě či třeba z Venuše... Takže tihle tvořiči nabídky vás buď mají za hlupáka, nebo jsou sami hloupí.
15. 9. 2014 14:28:24
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-ppc-facebook-a-ppc-sklik-a-google-adwards/#reply1054832
AntiRadary.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 9. 2014 23:28:46
Napsal Radek O.;1124069
Takze jeste do toho zakomponujte alespon maximalni cenu za konverzi, kterou musi dodavatel sluzby dodrzet.
A tohle někdo nabízí? Ještě jsem se nesetkal s tím, že by někdo garantoval konverze. Většinou jsou to miliony zobrazení, tisíce prokliků a návštěvníků, ale když začnu o reálných prodejích a ziscích, tak nikdo nechce nic garantovat.
15. 9. 2014 23:28:46
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-ppc-facebook-a-ppc-sklik-a-google-adwards/#reply1054831
Napsal AntiRadary.cz;1124298
A tohle někdo nabízí? Ještě jsem se nesetkal s tím, že by někdo garantoval konverze. Většinou jsou to miliony zobrazení, tisíce prokliků a návštěvníků, ale když začnu o reálných prodejích a ziscích, tak nikdo nechce nic garantovat.
To snad musí nabízet každý, kdo dělá PPC, že pracuje s nějakým jasným výkonnovým modelem. Nejde o garanci počtu konverzí, ale o to, že musí dodržet alespoň maximální cenu za konverzi.
16. 9. 2014 07:18:58
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-ppc-facebook-a-ppc-sklik-a-google-adwards/#reply1054830
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
16. 9. 2014 07:24:31
Dělám PPC.
Napsal AntiRadary.cz;1124298
Ještě jsem se nesetkal s tím, že by někdo garantoval konverze.
Protože garantování konverzí bez velké datové základny se rovná mazání medu kolem pusy a/nebo věštění z křišťálové koule. PPC se dá odborně nastavit, ale hlavní práce spočívá v optimalizaci a „ohýbání” kampaní podle reálného chování zákazníků. Bez štěstí či již zmiňované existující datové základny to zkrátka zabere pár měsíců – po kterých však můžete mít zajímavé aktivum, které vám jen tak nezmizí a naopak se ještě může zlepšovat.
Napsal Radek O.;1124328
maximální cenu za konverzi.
Ano, s tím se samozřejmě pracovat dá. To je navíc jedna z prvních věcí, která nás zajímá a bez které se dost mizerně pracuje, když by to náhodou klient nechtěl sdělit :)
16. 9. 2014 07:24:31
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-ppc-facebook-a-ppc-sklik-a-google-adwards/#reply1054829
Tomáš
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 9. 2014 15:34:37
Jestli ti to nabídnou za nějakou rozumnou cenu, tak proč ne:) Aby ta cena byla rozumná, tak to musí být do určité míry relevantní k shopu a tím, že ti nabídnou nějakou cenu za klik, tak se budou snažit to udělat ještě levněji, aby na tom vydělali.
Facebook tak neohlídáš jako jsou AW + SK.
17. 9. 2014 15:34:37
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-ppc-facebook-a-ppc-sklik-a-google-adwards/#reply1054828
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit