Zadejte hledaný výraz...

Srovnání eshopů

zlutejbanan
verified
rating uzivatele
22. 8. 2012 14:01:44
Proč bych měl řešit účetnictví, od toho mam účetní, které jen předám vystavené faktury, případně jí předám veškeré mnou vystavené faktury v XML pro její účetní program.
Pro mně je důležitější mít možnost provádět efektivně každodenní operaci nad objednávkami jako je jejich automatizované zařazení do příslušného stavu, vygenerování čísel zásilek a doplnění hmotnosti, hromadný tisk všech faktur a poštovních průvodek z jedné tiskárny, odeslání SMS a emailů včetně faktury v příloze a tak bych mohl pokračovat. Jak je práce neefektivní ve většině krabicových shopů sem pochopil až ve chvíli kdy jsme začali odbavovat více než 200 objednávek denně, po optimalizaci procesů odbavení zásilek, jsme si nechali upravit zpracování objednávek tak aby to korespondovalo s tímto nastaveným způsobem práce a pak jsme zjistili, že máme vše vyřízenou ani ne za polovinu času a hlavně jsme eliminovali i chyby při zasílání.
22. 8. 2012 14:01:44
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-eshopu/strana/3#reply693098
tuk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 8. 2012 14:37:01
V pořádku. Našli jste způsob, který vám vyhovuje. Nechápu však tu reakci. Každému vyhovuje přece něco jiného.
Za svým názorem si stojím. Než si nechat dělat řešení na míru je evidentně efektivnější, při takovém množství objednávek, použít pro jejich vyřizování účetní systém, nota bene když jsou pak faktury jen na jediném místě se všemi klady z toho vyplývajícími. A to nemluvím o morální životnosti účetního systému, která je vyšší než u shopu a přenesení veškeré agendy na účto je dlouhodobě levnější a pružnější (kdybych se třeba rozhodl změnit typ shopu nebo přidat několik dalších, případně mít paralelní kamenný prodej).
22. 8. 2012 14:37:01
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-eshopu/strana/3#reply693097
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
22. 8. 2012 15:36:07
Je to jen o prioritách a hodnotě našeho volného času, já raději zaplatil 6tis a ty nám denně ušetří minimálně 3h, takže návratnost této investice byla v řádu několika dnů v přepočtu na hodnotu volné hodiny :)
22. 8. 2012 15:36:07
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-eshopu/strana/3#reply693096
Napsal Ondřej Eliáš;829309
U eshopu mě nezajímá, kolik má funkcí a jaké to jsou.
Jak chcete něco provozovat, když nebudete vědět jestli to umí to co potřebujete? Funkčnost e-shopu je jedním z rozhodujících faktorů, byť to nemusí být vždy primární faktor.
Napsal Ondřej Eliáš;829309
Naopak, zajímá mě, jestli k tomu dostanu podporu a poradenství od úspěšných profíků...
To jako v čem úspěšných? V prodeji e-shopů? K čemu mi to bude když prodávám trička? Nebo si snad myslíte, že mne dodavatel spojí s jedním ze svých klientů, který taky prodává trička, aby mi předal své know-how? :)
Napsal Ondřej Eliáš;829309
...jestli se mi někdo postará o kompletní marketing.
To jako poradce, který si účtuje 1500 Kč/hod myslíte vážně? Kolik znáte špičkových dodavatelů IT, kteří jsou zároveň špičkou v marketingu?
Napsal Ondřej Eliáš;829309
A pokud už vyřizuju 20 objednávek denně, tak musím přejít na velký eshop na míru. Krabicový shop už nemá prostor pro růst a je na svém stropě. Kdežto u shopu na míru se dá růst do stovek objednávek. Zároveň se u toho dá vytvořit velký skladový, fakturační a logistický systém, který je schopný zajistit podmínky pro spolehlivé vyřizování desítek objednávek.
Kdyby jste se na začátku zajímal o ty funkce, tak byste věděl, že kvůli 20-ti objednávkám denně není potřeba hned řešení na míru. I "krabicové" řešení může být dostačující a záleží právě na tom jaké má funkce, aby bylo schopno to zvládat.
22. 8. 2012 22:04:21
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-eshopu/strana/3#reply693095
tuk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 8. 2012 08:56:12
Souhlasím plně s quinuxem. Jen bych ještě dodal, že požadavek na shop na míru při 20 objednávkách je skoro stejný nesmysl, jako požadovat napsání vlastního účetního programu pro toto množství objednávek. Ta druhá varianta mi přijde úplně absurdní, ta první jen o málo méně.
23. 8. 2012 08:56:12
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-eshopu/strana/3#reply693094
bsshop
verified
rating uzivatele
24. 8. 2012 15:45:27
A co takhle možnost stáhnout objednávky z aplikace pro eshop přímo do ES Pohoda, a pak s nimi dále pracovat? to je to nejrychlejší řešení. Máme aplikaci, která je přímo napojená na ES Pohoda a navíc jsme ji rozšířili o různé funkce, takže zákazníkům ulehčí práci oproti Pohodě.
24. 8. 2012 15:45:27
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-eshopu/strana/3#reply693093
Komár Jiří
verified
rating uzivatele
24. 8. 2012 16:56:45
Sice sem normálně moc nepíšu, ale tady napíšu, vypadá to na slušné téma. Ze své zkušenosti můžu říct jedno, vybrat e-shop podle tabulky nejde. Většina řešení dnes nabízí skoro stejnou nabídku modulů. Pokud chcete změnit dodavatele svého internetového obchodu, měli by jste vědět proč to děláte a zda změna opravdu povede k řešení problému.
Za mě vidím důvody pro změnu systému e-shopu asi takto:
1) E-shop není a nemůže být propojený na účetní systém nebo ERP
2) E-shop má špatnou informační architekturu a je potřba jej znovu navrhnout a redesignovat
3) E-shop nelze rozšiřovat o funkčnost, kterou klient potřebuje (není podpora nebo je pomalá)
4) E-shop je postavený na nějakém špatném řešení, které e-shop brzdí (špatné nástroje pro optimalizaci, pomalé načítání nebo neschopnost pracovat s větším objemem dat atd.)
5) E-shop se špatně a složitě administruje
U většiny klientů pak jde o kombinaci dvou a více důvodů.
Co se týče samotného výběru, tak doporučuji si vyzkoušet demo a poslat na tvůrce seznam funkčnosti, které od řešení čekám. Pak už to většinou je na klientovi, který by měl být schopný sám usoudit, zda mi takový systém bude stačit. Uvažovat stylem, že teď si raději pořídím něco nonama, se zde moc nevyplácí. Pokud se Vám e-shop trochu rozjede, brzy narazíte na velké omezení.
Obecně asi žádné řešení není bez chyb, vždy se najdou klienti, kterým vyhovuje něco jiného. Asi bych taky nedoporučoval se řídit články a recenzemi tady na webtrhu nebo na podobných fórech, zde totiž většinou píšou lidé, kteří mají problém sami se sebou a žádná firma jim nebude dobrá. Co doporučuji je obvolat nebo obepsat pár klientů firmy, o které uvažujete a jich se zeptat na zkušenosti. Optimálně pak na rychlost systému, možnosti rozšíření, doba realizace (tady opatrně, všechno chce svůj čas), podpora a komunikace s firmou. Pokud dostanete tyto data, pak si vyberte.
Pokud pak řešíte větší řešení, najměte si někoho, kdo má s e-shopy zkušenosti, vyvarujete se velkým problémům a mnohdy ztráty peněz. Prostředník (konzultant) Vám může pomoci, zná jednotlivé řešení, ví co je kde možné a co Vás to bude stát. Projekt Vám pomůže zrealizovat a pak i nastartovat. Určitě bych se vyvaroval nejrůznějším rádoby šikulům, kteří mají někde affiliate web a už tvrdí jak tomu rozumí.
Snad to někomu pomůže.
24. 8. 2012 16:56:45
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-eshopu/strana/3#reply693092
drake12
verified
rating uzivatele
13. 10. 2012 00:47:43
eshop-vip.cz
13. 10. 2012 00:47:43
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-eshopu/strana/3#reply693091
trhnapadu.cz
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
28. 1. 2013 18:21:38
oprašuji staré stéma:
je někde zajímavý a propracovaný srovnávač eshopů ?
28. 1. 2013 18:21:38
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-eshopu/strana/3#reply693090
tuk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 1. 2013 18:29:13
Myslím, že na něco takového nikdo nemá čas ani metodiku. Dělám s PrestaShopem a tam jsou takové změny mezi několika málo po sobě jdoucími verzemi, že by se muselo srovnání dělat i pro každou novou verzi.
Všechny srovnávací stránky (v nich je dobrá třeba Wikipedia) jsou z principu "moc hrubé" a často mají zastaralé informace. Jediná šance je na hrubo si vybrat 2-3 kandidáty a ty pak důkladně otestovat. Každý chce něco jiného a ty testy si musí každý udělat sám.
28. 1. 2013 18:29:13
https://webtrh.cz/diskuse/srovnani-eshopu/strana/3#reply693089
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit