Zadejte hledaný výraz...

Spravujete si firemnú Facebook stránku sami alebo na to máte človeka?

Monika P.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
13. 1. 2013 12:24:03
Zdravím,
keďže sa tejto téme venujem, zaujímalo by ma, či si ako firma spravujete Facebook stránku sami alebo máte na to najatú agentúru/človeka?
A ako ste s tým spokojní, neľutujete to?
Vidíte v praxi výsledky, ktoré prišli práve vďaka komunikácii na Facebooku?
Vopred všetkým ďakujem za názory, určite to pomôže nie len mne, ale mnohým, ktorí sa nad tým zamýšľajú!
13. 1. 2013 12:24:03
https://webtrh.cz/diskuse/spravujete-si-firemnu-facebook-stranku-sami-alebo-na-to-mate-cloveka#reply852482
Lukáš Král
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
13. 1. 2013 12:30:45
Zdravím Moniko,
spravuji profily jako Colours of Ostrava, Forum Nová Karolina, Zlatá tretra, ale také malé lokální profily jako Pizza Coloseum Ostrava nebo Sushi Point.
Jsem si jistý, že to co děláme s kolegy outsourcingem, má pro firmy přidanou hodnotu.
Rychlost komunikace, propojení s ostatními profily a další služby jsou na kvalitnější úrovni od profesionálů v oboru.
13. 1. 2013 12:30:45
https://webtrh.cz/diskuse/spravujete-si-firemnu-facebook-stranku-sami-alebo-na-to-mate-cloveka#reply852481
Napsal L4cKy;893922
Zdravím Moniko,
spravuji profily jako Colours of Ostrava, Forum Nová Karolina, Zlatá tretra, ale také malé lokální profily jako Pizza Coloseum Ostrava nebo Sushi Point.
Jsem si jistý, že to co děláme s kolegy outsourcingem, má pro firmy přidanou hodnotu.
Rychlost komunikace, propojení s ostatními profily a další služby jsou na kvalitnější úrovni od profesionálů v oboru.
Ja s outsourcingem v tomto smeru moc nesouhlasim, tedy ze by to byla pro firmy zasadni vyhra. Umim si predstavit obory, kde toto reseni neni uplne spatne, ale jinde te agenture a externistum chybi informace zevnitr firmy, co se deje, jak se deje apod. na jakekoli dotazy mimo par scenaru se stejne musi dotazovat ve firme, nez odpovi, takze to byva pak casto pomalejsi, casto odpovidaji proste spatne, protoze i pri nejlepsi snaze menit infomrace obema smery to nikdy neni dokonale apod. Ale je pravda, ze ne kazdy tomu rozumi a ne kazdy na to muze mit vlastniho cloveka na HPP.
Odkazy co uvadite jsou zrovna ty pripady, kde si umim externi firmy predstavit. U eshopu treba moc ne, byt se to deje velmi casto.
13. 1. 2013 13:08:45
https://webtrh.cz/diskuse/spravujete-si-firemnu-facebook-stranku-sami-alebo-na-to-mate-cloveka#reply852479
Specimen24
verified
rating uzivatele
13. 1. 2013 13:09:21
Stránku svojho eshopu na FB si spravujem sám, mám iba 234 fanúšikov zhruba za 1,5 roka, ktorí síce sem tam komunikujú ale predajom to vôbec nepomáha. Komunikáciu na FB robím bez nejakého podrobnejšieho plánu, keď vidím niečo zaujímavé tak to tam šupnem na stenu a vybavené. Do budúcnosti sa plánujem pozrieť aj na to a zvyšovať počty fanúšikov ale teraz na to nie je čas.
13. 1. 2013 13:09:21
https://webtrh.cz/diskuse/spravujete-si-firemnu-facebook-stranku-sami-alebo-na-to-mate-cloveka#reply852478
Zdeněk Hejl
verified
rating uzivatele
13. 1. 2013 20:35:14
Ideální je kombinace interních a externích zdrojů, pokud internisti nemají potřebné znalosti o sociálních sítích. Externista by se měl podílet na přípravě strategie komunikace na sociálních sítích (co, kdy a jak publikovat, ...), pomoci zaškolit internisty, vysvětlit jim principy fungování mechanismů sociálních sítí, vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými sociálními sítěmi a mezi různými typy publikovaného obsahu, pomoci internistům s krizovou komunikací a s vyhodnocováním výsledků komunikačních kampaní atd. Samotnou publikaci informací a komunikaci by měli zajišťovat internisti, kteří mají rychlý přístup k firemním informacím a plánovaným akcím apod. Tj. externista by měl fungovat čistě jako konzultant a ne přímo jako ten, kdo píše a odpovídá na sociálních sítích. Tento model by měl fungovat pro většinu malých a středních podniků. U větších podniků a složitějších kampaní pak naopak nebývá nic divného, když je správa sociálních sítí outsourcovaná externí firmě. Stále však musí existovat určitá osoba, která intenzivně komunikuje aktuální informace směrem od klienta k externí firmě.
13. 1. 2013 20:35:14
https://webtrh.cz/diskuse/spravujete-si-firemnu-facebook-stranku-sami-alebo-na-to-mate-cloveka#reply852477
FB stránky si spravujeme sami (Pravopisne.cz) - nevěříme, že by někdo "mimo" měl lepší cit pro temata a obsah jako my.
Stojí to sice náš čas, ale zpětná vazba od fanoušků je pro nás dobrým motorem.
13. 1. 2013 21:23:36
https://webtrh.cz/diskuse/spravujete-si-firemnu-facebook-stranku-sami-alebo-na-to-mate-cloveka#reply852476
Lukáš Král
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
14. 1. 2013 00:08:07
Agentura na sociální sítě by měla sama určit na co má a nemá a pro koho je vhodná.
My si klienty vybíráme z poptávek, které nám chodí. Odmítáme 70% právě kvůli tomu, že tu firmu neznáme a znát nemůžeme.
Současní klienti jsou regionální / jsou klienti i v dalších službách / máme k nim osobní vztah i jako zákazníci.
Proto to funguje tak dobře.
14. 1. 2013 00:08:07
https://webtrh.cz/diskuse/spravujete-si-firemnu-facebook-stranku-sami-alebo-na-to-mate-cloveka#reply852475
Tomáš Míka
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
14. 1. 2013 09:49:11
Je problém, když stránku spravuje člověk, který o firmě ví pouze to ve kterém městě sídlí a zná jejich hlavní obor. Na internetu jsem četl různá doporučení na interní správu profilů na sociálních sítích po zaškolení profesionála z oboru. Namátkou mě napadá Petr Andrýsek a Adam Zbiejczuk a výše radící Lukáš Král. Před jejich kontaktováním si pečlivě rozmyslete jaké cíle od sociálních sítí očekáváte a co všechno jste pro to ochotni udělat.
14. 1. 2013 09:49:11
https://webtrh.cz/diskuse/spravujete-si-firemnu-facebook-stranku-sami-alebo-na-to-mate-cloveka#reply852474
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit