Zadejte hledaný výraz...

Správný postup při náhradě vráceného zboží

saolin
verified
rating uzivatele
6. 12. 2015 13:05:06
Ahoj webtržníci,
prosím o radu jaký je správný postup v situaci, kdy zákazník nakoupí např. dvě trička. Dostane zboží, fakturu, pak zjistí, že mu jedno tričko nesedí. Chce ho vyměnit za jinou velikost.
A) Po vrácení mu poslat novou velikost a nic neřešit.
B) Udělat storno fakturu a vystavit novou s novou velikostí.
C) Udělat storno. Vytvořit novou fakturu na tričko co si nechal. Požádat o novou objednávku se správnou velikostí.
D) ???
Děkuji za vaše názory a zkušenosti.
Filip
6. 12. 2015 13:05:06
https://webtrh.cz/diskuse/spravny-postup-pri-nahrade-vraceneho-zbozi#reply1157558
jan.novak2
verified
rating uzivatele
6. 12. 2015 13:09:05
Správně bude :
Udělat novou fakturu na to jedno nové triko (správná velikost). Dát tam slevu z dobropisu
Dobropis na to špatné triko a připsat na něj, že byl uhrazen zápočtem faktury číslo.... (ta co jsi vystavil v mé první větě)
Ale můžeš i tvé A.
6. 12. 2015 13:09:05
https://webtrh.cz/diskuse/spravny-postup-pri-nahrade-vraceneho-zbozi#reply1157557
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit