Zadejte hledaný výraz...

Spouštíme nový web. Měnit obsah nebo ne?

Lukas_Vondr
verified
rating uzivatele
18. 6. 2015 11:56:43
Náš eshop má připravenou novou verzi ke spuštění. Bylo mi doporučeno, před spuštěním nového, provést úpravu obsahu, např. popisy kategorií. Co vy na to?
18. 6. 2015 11:56:43
https://webtrh.cz/diskuse/spoustime-novy-web-menit-obsah-nebo-ne#reply1120482
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
18. 6. 2015 12:03:10
Pokud jsou původní texty špatné nebo duplicitní, tak ano. Ono to nejde generalizovat, otázkou je zda proběhl pouze redesign šablony nebo co vlastně znamená nová verze e-shopu. Protože obsah se při tvorbě webu řeší v jiném čase než před spuštěním (v ideálním případě před návrhem wireframů a grafiky). Další důležitou věcí bude správné přesměrování všech URL, pokud se měnily. To všechno by měl ale řešit a zajišťovat dodavatel nového řešení.
18. 6. 2015 12:03:10
https://webtrh.cz/diskuse/spoustime-novy-web-menit-obsah-nebo-ne#reply1120481
Lukas_Vondr
verified
rating uzivatele
18. 6. 2015 12:10:24
Díky za rychlou reakci. Texty nejsou špatné ani duplicitní. Je to komplet nový systém. Adresy se nemění. Otázka je spíš, jestli nenabídnout vyhledávačům nový text. Jestli to má smysl.
18. 6. 2015 12:10:24
https://webtrh.cz/diskuse/spoustime-novy-web-menit-obsah-nebo-ne#reply1120480
proč nabízet vyhledávačům nový text? Nechápu nějak smysl... pokud jsou dobře, tak je neměnit, je to ztráta času.. a vůbec nesmysl..
18. 6. 2015 12:15:45
https://webtrh.cz/diskuse/spoustime-novy-web-menit-obsah-nebo-ne#reply1120479
Napsal Lukas_Vondr;1203359
jestli nenabídnout vyhledávačům nový text
A proč zrovna vyhledávačům, ty přece u vás nenakupují, nebo jo?
Na ty vaše produkty vám psalo či volalo hodně lidí a určitě se ptali na různé věci, tak tohle byste měli promítnout do textů, tedy poskytnout informaci neinformovanému a přidat či upravit ty informace, které lidé potřebují a tedy zvýšit informovanost vašich zákazníků. Budou vás za to mít rádi a budou nakupovat.
Vůbec, to se tu řeší každou chvíli, všelijaké ty long-taily, short-taily a middle-taily. Marketingově je to jednoduché a ovšem zcela o něčem jiném: pište ty texty pro lidi, kteří jsou jen částečně informovaní o výrobku a tedy tak, aby dostali potřebné informace. Pokud ty infromace dostanou od vás, budou vám důvěřovat a nakoupí právě u vás.
18. 6. 2015 13:57:07
https://webtrh.cz/diskuse/spoustime-novy-web-menit-obsah-nebo-ne#reply1120478
Lukas_Vondr
verified
rating uzivatele
18. 6. 2015 14:03:32
Děkuji, cením si všech odpovědí.
18. 6. 2015 14:03:32
https://webtrh.cz/diskuse/spoustime-novy-web-menit-obsah-nebo-ne#reply1120477
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit