Zadejte hledaný výraz...

"Śpehování" návštěvníku a následná komunikace s nimi?

Zdravím, co si myslíte o tomto :) :
jsem na stránkách e-shopu, inzertního serveru a ve chvílce kdy si prohlížím nějaký produkt, zboží. Na mě vyskočí okno s možností komunikace přímo s prodejcem. Nemyslím při každém zobrazení poduktu, ale ve chvíli kdy je prodejce online a vidi realtime statistiky kdo si prohlíží jeho zboží a má tak možnost komunikace s možným zájemcem. Ten má samozřejmě možnost komunikaci odmitnout.
Ptám se především na :
- jak by to na Vás pusobilo
- není to moc takto "špehovat" návštěvníka
Děkuji za názory
4. 1. 2012 11:36:36
https://webtrh.cz/diskuse/spehovani-navstevniku-a-nasledna-komunikace-s-nimi#reply713121
Jsem clovek znaly, tudiz nevhodny objekt pro hodnoceni. Vim, ze se tomu deje jiz nyni, jen nevyskoci okno prodejce. Jsou weby majic online chaty, ktere se otevrou jakmile tam jste a je online operator. Anylyticke nastroje loguji kazdy vas pohyb apod. Nyni je to jen o tom, co tomu reknou masy uzivatelu, ne par lidi od fochu.
Casti to bude vadit, casti to vadit nebude, cast bude prekvapena pozitivne a cast negativne.
4. 1. 2012 11:50:47
https://webtrh.cz/diskuse/spehovani-navstevniku-a-nasledna-komunikace-s-nimi#reply713120
jeden čas jsem to zkoušel a ne vůbec pozitivně :-) Po zobrazení možnosti chatu, lidi odcházeli
4. 1. 2012 12:02:01
https://webtrh.cz/diskuse/spehovani-navstevniku-a-nasledna-komunikace-s-nimi#reply713119
netos
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
4. 1. 2012 12:07:43
Ja to na strankach naseho hostingu zkousel pred lety. Myslel jsem, jak jim tim nevyjdu vstric, ze jim se jich okamzite muzu zeptat, co presne hledaji a vymodeluji jim nejaky individualni tarif presne na telo. Nebylo to vubec koncipovane jako otravovani, bylo to prave o tom vyjit hned v zarodku zakaznikum uplne maximalne vstric. Hmm, zkusenosti tristni ... brzy jsem to zrusil, protoze jen male promile lidi melo zajem o diskuzi, dononce ale i jen male procento lidi na strankach dale zustavalo a cetlo si alespon to, co bylo na strankach defaultne. Vetsina se asi zdesila a utekla okamzite pryc. Do dneska uplne moc nechapu tu mentalitu, proc tomu tak je. Ale je treba to tak brat.
4. 1. 2012 12:07:43
https://webtrh.cz/diskuse/spehovani-navstevniku-a-nasledna-komunikace-s-nimi#reply713118
xunil
verified
rating uzivatele
4. 1. 2012 12:18:48
Kdyz jdete do obchodu (kamenneho) tak Vas prodavaci "sleduji" a vyhodnocuji situaci zda Vas jako zakaznika oslovi. Zalezi taky na typu obchodu (potraviny, elektro,....) jestli se zakaznik jen diva nebo by i uvital pomoc. V kamennem obchode reknete slusne ne dekuji a na internetu mohou lidi odchazet nebo budou pod anonymitou nastvani.
4. 1. 2012 12:18:48
https://webtrh.cz/diskuse/spehovani-navstevniku-a-nasledna-komunikace-s-nimi#reply713117
Ja to myslel takto : mám inzertní serer na auta, vyhodnotim že uživatel už tady je po 5 a stále hledá Skodovky Fabie xxxx. No a ve chvíli kdy si nějakou prholíži ho může oslovi přímo prodejce toho auta (přímo inzerent).
Příjde mi to podobné jako zadání si poptávky. zadám poptávku s kontaktními udaji a prodejec který dané zboží má, mě může přímo oslovit na základě poptavky.
4. 1. 2012 12:24:48
https://webtrh.cz/diskuse/spehovani-navstevniku-a-nasledna-komunikace-s-nimi#reply713116
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
4. 1. 2012 12:59:49
Jenže ten zákazník ti poptávku nedal ,) podle mě je opruzování, obecně pokud online chat možný je, svítí zelené kolečko a zákazník ho může využít. ale zájem o to většinou nemá, takže vnucovat se takto by pro mě osobně znamenalo, že se do toho eshopu/inzertního webu už nejspíš nevrátím :)
4. 1. 2012 12:59:49
https://webtrh.cz/diskuse/spehovani-navstevniku-a-nasledna-komunikace-s-nimi#reply713115
Petr
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
4. 1. 2012 13:25:15
Ja jako navstevnik takto docela rad komunikuji. Ptam se na nejasne veci, necham si poradit, nasmerovat, povazuji to za znak solidnosti prodejce.
Jsem ale vyjimka.
Pred casem jsem uvazoval takovou sluzbu nabidnout komercne. Chtel jsem prodejcum outsourcingove nabihnout online 24 help zalozeny na sledovani navstevnika stranek a jeho naslednem aktivnim osloveni pomoci chatu. Nez jsem zacal vyhledavat zakazniky a najimat zamestnance, tak jsem si to vyzkousel sam na vlastnich strankach. Sledoval jsem na jake KW zakaznici prichazeji a jak prochazeji web a nasledne je podle toho ruznymi zpusoby oslovoval. Vysledek byl katastrofalni. Nejenze lide vetsinou nekomunikovali, ale nemale procento z nich v reakci na osloveni okamzite opustilo stranku. Podle me jim nevadilo vnucovani, ale jednoduse se lekli ztraty anonymity, toho, ze je nekdo sleduje, ze o nich vi a kdovi co zleho jim a jejich pocitaci muze udelat.
Ale bylo to uz davno a chovani navstevniku se mohlo zmenit, testoval jsem to na ceskojazycnych strankach, takze jinde muzou byt jine reakce, taky je mozne, ze jsem na to sel spatne nebo to vzdal predcasne.
4. 1. 2012 13:25:15
https://webtrh.cz/diskuse/spehovani-navstevniku-a-nasledna-komunikace-s-nimi#reply713114
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
4. 1. 2012 15:20:42
Preferuji taková řešení která vyžadují nějakou akci uživatele, konkrétně online chat - ikonka "Pro online chat klikněte zde", vymalováno.
Jakékoli vnucování bez toho aby návštěvník provedl nějakou akci může mít opačný účinek než si provozovatel myslí, alespoň u mě by nepochodil.
Je to jako koupě auta v Áčkách, na chvilku se zastavíte u jednoho vozu a máte kolem sebe tlupu těch jejich pistolníků s vysílačkama, cpou
Vám to horem dolem a já mažu pryč (osobní zkušenost).
4. 1. 2012 15:20:42
https://webtrh.cz/diskuse/spehovani-navstevniku-a-nasledna-komunikace-s-nimi#reply713113
Díky všem za názory. Použiju je jako argumenty pro klienta :) Snad dá na odporné názory :) Ještě jednou díky
5. 1. 2012 02:33:22
https://webtrh.cz/diskuse/spehovani-navstevniku-a-nasledna-komunikace-s-nimi#reply713112
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit