Zadejte hledaný výraz...

Spamerská bláznivá baba

Paní nakoupila v jiném obchodě než u mě, ale co začíná předvádět ...
Přepis mail:
Ona:
Vadné zboží !!!
Pošlete mi v obálce nové tohle jsem zaplatila i s poštou a je to na nic
Ona:
Sklo mobil
Bur****ova ,Lipno **,38278 Lipno n vl.
a*t@**.cz
60782***** tel
Vážení přátelé obdržela jsem glass protektor v žalostném stavu viz foto !! Cena 69kc pro Xiaomi redmi 5plus a česká pošta 130kc !!!! Nebudu vám to posílat za další nehorázné peníze zpět ale prosím vás pošlete v obálce funkční náhradní sklo, výrobek gratis Děkuji s úctou mb
Já:
Dobrý den,
Reklamujte v obchodě jde jste nakoupila.
Ona:
Fwd: Sklo mobil
Pane procházka už jsem se spojila s panem Bc ale nechápu ty řeči kolem Evidentne Číňan sedl na sklo nikdo ho nezkontroloval protože všechny krabice byly ok
Já:
Re: Sklo mobil
Dobrý den,
Musíte nakupovat za normální ceny. 69,-K za sklo a očekávám kvalitu 😊
Jinak, můj obchod nemá s vaší objednávkou nic společného.
Dnes ráno na WhatsApp
Ona
Procházko ty hulváte z buranova si neumíš ani pořádně rozlišit název kseftu
Já:
přestaňte mi psát. já s vaší objednávkou nemám nic společného. řešte si to s obchodem kde jste nakoupila!
9. 4. 2021 07:31:37
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481947
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
9. 4. 2021 07:42:51
Take se muj klient setkal s podobnym pripadem. Jeho zakaznik si myslel, ze kdyz se firma zabyva vymenou autoskel v Praze, tak je jedina. Mezitim vyblil na socialni site tolik nadavek o mizernem pristupu a praci, az na to, ze si popletl firmy... ach boze.
9. 4. 2021 07:42:51
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481946
Napsal musil.david;1620215
Take se muj klient setkal s podobnym pripadem. Jeho zakaznik si myslel, ze kdyz se firma zabyva vymenou autoskel v Praze, tak je jedina. Mezitim vyblil na socialni site tolik nadavek... ach boze.
já se bojím že začne spamovat aby mě očernila. pak nahodím téma TO na PČR:)
9. 4. 2021 07:44:23
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481945
meo
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
9. 4. 2021 08:04:30
Asi je doma zavřená kvůli covidu, tak se nudí :)
9. 4. 2021 08:04:30
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481944
Nenudí, ví přesně co dělá podle mě a dělá to překvapivě hodně vychcánků. A někteří e-shopaři ze strachu o pověst podlehli a třeba i to hloupý náhradní sklo, náramek k hodinkám nebo jinou drobnost prostě poslali aby jim zavřeli hubu. Takže to zkouší prostě.
Taky je možná varianta, že nakoupila na nějakém srovnávači, koupila teda u konkurence, ale logo nebo název eshopu jí uvízl v paměti ten tvůj. Každopádně to je docela úsměvný. S e-shopy je zábava.
9. 4. 2021 08:11:02
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481943
Napsal Tomáš Maňhal;1620219
Nenudí, ví přesně co dělá podle mě a dělá to překvapivě hodně vychcánků. A někteří e-shopaři ze strachu o pověst podlehli a třeba i to hloupý náhradní sklo, náramek k hodinkám nebo jinou drobnost prostě poslali aby jim zavřeli hubu. Takže to zkouší prostě.
Taky je možná varianta, že nakoupila na nějakém srovnávači, koupila teda u konkurence, ale logo nebo název eshopu jí uvízl v paměti ten tvůj. Každopádně to je docela úsměvný. S e-shopy je zábava.
pletou se dost často :)
máme podobný název. rozdíl ***ný-***né
9. 4. 2021 08:20:07
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481942
lada1979
verified
rating uzivatele
9. 4. 2021 08:33:57
no zábavné a úsměvné by to bylo, kdyby to nebylo ted takřka denně. Ted je vidět, že do eshopů nastoupili lidé dosud elektronikou nepolíbení, ale jasně si stojící za svými "právy". Navíc to značně zkomplikovala pošta, kde prakticky nejde reklamovat a nějak rychle se rozkřiklo, že zákazník reklamovat nemusí, že eshop je povinen dodat bezvadné zboží.
Volá pán, že jsme mu poslali rozbité zboží, na kamerách máme něco jiného, dle něho to přece pošta rozbít nemůže, tak uděláme vstřícný krok at pošle fotku. Za půl hodiny volá, že kdo mu to prý vyfotí, když fotograf má zavřeno. Dáváme radu, že stačí mobilem - druhý den volá, že to neumí. Vysvětlíme jak se fotí mobilem - za dva dny volá, že to má a neumí to poslat, snažíme se poradit a on že nemá email. Tak neumí s internetem, nemá email a jak udělal objednávku? Prý mu to udělal syn, tak mu řekneme at to vyřídí syn. Zase nemůže jelikož se synem roky nemluví.
Jinak takových je už docela dost a někteří co tvrdí něco o rozbitém zboží a nechtějí ani poslat fotku ve finále v návalu vzteku řeknou: "No tak jsme to na vás zkusili a co jako?"
9. 4. 2021 08:33:57
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481941
Napsal láďa1979;1620226
no zábavné a úsměvné by to bylo, kdyby to nebylo ted takřka denně. Ted je vidět, že do eshopů nastoupili lidé dosud elektronikou nepolíbení, ale jasně si stojící za svými "právy". Navíc to značně zkomplikovala pošta, kde prakticky nejde reklamovat a nějak rychle se rozkřiklo, že zákazník reklamovat nemusí, že eshop je povinen dodat bezvadné zboží.
Volá pán, že jsme mu poslali rozbité zboží, na kamerách máme něco jiného, dle něho to přece pošta rozbít nemůže, tak uděláme vstřícný krok at pošle fotku. Za půl hodiny volá, že kdo mu to prý vyfotí, když fotograf má zavřeno. Dáváme radu, že stačí mobilem - druhý den volá, že to neumí. Vysvětlíme jak se fotí mobilem - za dva dny volá, že to má a neumí to poslat, snažíme se poradit a on že nemá email. Tak neumí s internetem, nemá email a jak udělal objednávku? Prý mu to udělal syn, tak mu řekneme at to vyřídí syn. Zase nemůže jelikož se synem roky nemluví.
Jinak takových je už docela dost a někteří co tvrdí něco o rozbitém zboží a nechtějí ani poslat fotku ve finále v návalu vzteku řeknou: "No tak jsme to na vás zkusili a co jako?"
za to může vláda. zloděj a podvodník má práva, ale okradený už ne.
9. 4. 2021 13:12:41
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481940
lada1979
verified
rating uzivatele
9. 4. 2021 13:55:35
tak okradený si přece za to může sám, že se nechal okrást:) Mě tak aspoň zamítli TO na zaměstnance, že jsem prý měl dělat každý den inventuru:)
9. 4. 2021 13:55:35
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481939
Napsal láďa1979;1620247
tak okradený si přece za to může sám, že se nechal okrást:) Mě tak aspoň zamítli TO na zaměstnance, že jsem prý měl dělat každý den inventuru:)
ona přijde doba kdy bude rychlejší vzít klacek a zlámat ho o záda zloději, než se soudit
tak to dělají v Asii,Africe a J. Americe
Rychle stručně s pořádným trestem
9. 4. 2021 13:57:18
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481938
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 4. 2021 21:07:49
škoda, že ty registry zákazníků mezi e-shopy nejsou moc legální, chtělo by to alespoň udělat nějaký registr, kam by se posílal zahashovaný mail/IP a pak se vznášel dotaz. Nevím, proč to nejde, když ČKP může fungovat pro pojištovny, mělo by tohle být i pro e-shopy.
Asi protože nelze standardizovat ta pravidla...
9. 4. 2021 21:07:49
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481937
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 4. 2021 01:19:16
Napsal obchodniuspech;1620289
chtělo by to alespoň udělat nějaký registr, kam by se posílal zahashovaný mail/IP a pak se vznášel dotaz
Bohužel ani tohle není bezpečná varianta, pokud získám balíků emailů z nějakého úniku, mohu se dotázat na všechny emaily a tím ty údaje deanonymizovat. Pokud by tam zároveň byla vazba na IP (či jen prostě ISP, IP je dost nestálá), opět mohu vyzkoušet všechny kombinace a získat IP/IPS uživatelů, to je výrazně nebezpečné, dochází tím dokonce k ztotožněním zákazníka a jeho IP adresy třetím stranám, to může vést k dalším pokročilým útokům přímo na zákazníka.
Správa takovéhle databáze je obecně problematická, hlavně je těžké (čti drahé) řešit spory a rozhodovat na čí straně je "pravda". I tady na WT falešná a neférová hodnocení si píší navzájem obě strany a neplatí, že vždy kupující je ten podvodník.
10. 4. 2021 01:19:16
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481936
lada1979
verified
rating uzivatele
13. 4. 2021 09:31:37
já myslím, že takovou databázi "nespolehlivých" zákazníků se vést může. Akorát musí být neveřejná a zabezpečená jak píše Tomáš. Pokud jsem viděl nějaké postihy za zveřejnění osobních údajů nebylo to ani tak za jméno a částečnou adresu, ale za popis situace za které k zveřejnění těchto údajů došlo.
Ale osobně nevím k čemu by taková databáze byla, většině velkých eshopů to vůbec nesleduje a nebo je to nezajímá a malé by neměli peníze na to aby se zapojili:)
13. 4. 2021 09:31:37
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481935
Martin Hora
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 4. 2021 15:33:13
Hezký...
Tak jsem zrovna včera řešil něco podobného.
Asi dva týdny zpět jsem z důvodu končící expirace dal do slevy kafe - vyprodalo se během dvou dnů.
Včera telefon, paní: "Dobrý den, máte ještě prosím to kafe s výraznou slevou?"
: "Už se bohužel dávno vyprodalo"
Paní: "A nějaké jiné s výraznou slevou nemáte?"
: "Bohužel ne, máme už jen kávy za standartní cenu"
Za dvě hodiny volá stejná paní: "Prosím vás, opravdu teda nemáte žádnou kávu s výraznou slevou, jako minule?"
: "Už jste volala, asi jste si spletla číslo, my už kávu ve slevě nemáme, byla to jedinečná akce"
Paní: "Já vím, že jsem volala, ale chtěla jsem to zkusit, jestli jste mezitím něco nezlevnili..."
Věřte, nebo ne, ale cca po hodině volala znovu a to už jsem fakt nezvedl...
14. 4. 2021 15:33:13
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481934
lada1979
verified
rating uzivatele
14. 4. 2021 15:45:59
jo to znám, když jsme loni slavili 30. narozeniny, tak taky byla sleva a půl roku na to zákazník, že nemůže najít nic s tou narozeninovou slevou. A kdy prý zase a na co bude taková sleva:) No někdo prostě nakupuje jen když je sleva.
14. 4. 2021 15:45:59
https://webtrh.cz/diskuse/spamerska-blazniva-baba#reply1481933
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit