Zadejte hledaný výraz...

Sociální sítě vs podnikání

nie je lepšie diskusné forum keď to má byť iba úzko zamerané na nejakú tému?
3. 6. 2012 19:37:49
https://webtrh.cz/diskuse/socialni-site-vs-podnikani/strana/2#reply771287
zaruba
verified
rating uzivatele
3. 6. 2012 19:40:02
Spíš bych vám doporučil spolupráci s někým, kdo rozumí online marketingu a dokáže z projektů vytěžovat profit. Google/Seznam reklamu vidím spíš jako poslední možnost profitace. Pokud má ta reklama účinně vydělávat, tak většinou klienty otravuje a pokud je kdesi v rohu, tak moc prokliků nečekej (jen amatérský názor).
3. 6. 2012 19:40:02
https://webtrh.cz/diskuse/socialni-site-vs-podnikani/strana/2#reply771286
wishik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 6. 2012 19:42:09
MichalKocis: Určitě není, bude to zaměřeno na všechny, jen ten problém který se tam bude řešit je konkrétní, a nepočítá se s dlouhými komentáři, spíše výstižně.
3. 6. 2012 19:42:09
https://webtrh.cz/diskuse/socialni-site-vs-podnikani/strana/2#reply771285
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
4. 6. 2012 11:56:41
Uživit z reklamy komunitní projekt není jednoduché, pokud reklama nemá být otravná (viz FB). Eshop potřebuje oslovit mnohem více lidí, aby se něco prodal než jenom určitou komunitu. Neznamená, že to nejde - viz třeba zdejší forum.
4. 6. 2012 11:56:41
https://webtrh.cz/diskuse/socialni-site-vs-podnikani/strana/2#reply771284
wishik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 6. 2012 12:12:56
ora: Stále se ještě nabízejí prémiové služby, tam je ale otázkou zda jsou za to lidé ochotni utrácet. Přepoklad je, že s větší návštěvností by ta reklama mohla vydělávat i když nebude nacpaná úplně všude, bohužel nemám s google/seznam reklamami zkušnosti, ještě určitě budu zjišťovat podrobnosti. Stále ještě přemyšlím z čeho dále by to mohlo profitovat.
4. 6. 2012 12:12:56
https://webtrh.cz/diskuse/socialni-site-vs-podnikani/strana/2#reply771283
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
4. 6. 2012 17:20:35
U reklamy typu AdSense/Sklik nejde tolik o to aby byla nacpaná všude, ale kde jsou lidé zvyklí klikat nebo dívat. Např. Sklik uvádí, že na reklamy přímo pod oknem pro vyhledávání klikne 10x více lidí než na ty po straně. Na komunitním portálu nelze reklamu až tak přesně cílit jako při hledání, takže zase lidi víc otravuje a ubírá to tak z uživatelské přívětivosti. Řekněme, že konzervativně odhadneme CTR na 0,2% na zobrazení, předpokládejme, že si průměrný návštěvník si prohlédne 10 stránek (=kvalitní obsah), takže 1000 návštěvníků vytvoří 10 000 návštěv. CPC se pro odvětví móda může pohybovat okolo 5 Kč, podíl pro provozovatele pro jednoduchost 50% (ve skutečnosti 68% , popř. 51% u vyhledávání), takže výsledek máme tak 20 kliknutí a příjem 50Kč na 1000 návštěvníků. Výsledné číslo se samozřejmě může lišit , ale nikoliv řádově.
Jde tedy o to vytvářet kvalitní obsah, aby si mohl vytvořit komunitu vracejících se návštěvníků. Pro představu kvalitního obsahu si stačí vzít pár časopisů o módě - pokud dokážeš zajistit obsah a témata na podobné úrovni, tak ve spojení s dobrým public relation to může být zajímavý projekt. Dobrý příklad např. http://www.modnipeklo.cz/ - při lepším umístěním reklamy by autorka dle mého odhadu mohla měsíčně sumu rovnající se průměrnému platu.
4. 6. 2012 17:20:35
https://webtrh.cz/diskuse/socialni-site-vs-podnikani/strana/2#reply771282
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit