Zadejte hledaný výraz...

Smlouva o dilo, neopravnene požadavky klienta

hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
5. 12. 2018 10:13:11
Navrhuju jednat s klientem na rovinu. Reknete mu to co nam tady. Rozumny clovek to dokaze pochopit a dojit spolecne k nejakemu kompromisu.
A s nerozumnym dost mozna nepohnete tak ani tak... tak se aspon rychle dozvite na cem jste...
5. 12. 2018 10:13:11
https://webtrh.cz/diskuse/smlouva-o-dilo-neopravnene-pozadavky-klienta/strana/2#reply1377951
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
5. 12. 2018 10:18:13
Napsal jansedlar;1499857
Rozumím i tomu že zde zřejmě vzniklo k nedorozumnění a oba jsme do toho šli s něčím jiným, špatné nastavení podmínek apod.. Ano je to tak, jen jsem se chtěl optat na názor jaké mám možnosti
Hod sem slouvu bez identifikacnich udaju obou stran. A hned bude jasno jake mas moznosti a jake ma moznosti klient.
5. 12. 2018 10:18:13
https://webtrh.cz/diskuse/smlouva-o-dilo-neopravnene-pozadavky-klienta/strana/2#reply1377950
Smazany ucet 271
verified
rating uzivatele
5. 12. 2018 10:21:11
Jak píšou ostatní, komunikuj.
Vysvětli mu, že měli jste něco domluvené ve smlouvě, podrobně mu popiš proč některé věci trvaly tolik a tolik. Kolik na nich bylo práce.
Zároveň mu vysvětli, že jste měli nějakou domluvu. Pokud tuto domluvu respektuje, tak můžete provést dokončení stávajícího provedení, tak aby fungovalo, ale pokud bude chtít nějaké věci navíc, tak musíte uzavřít další objednávku a tyto funkce objednává nad rámec domluvené smlouvy.
Vysvětli mu taky, že není jediný tvůj klient a svůj vyhrazený čas již vyčerpal. Samozdřejmě, pokud ty jsi dodal funkční řešení.
V případě, že by nechtěl spolupracovat, tak budete muset svoji spolupráci ukončit.
Osobně bych si to všechno někam vypsal co mu chci vysvětlit a pak mu zavolal / dal schůzku.
Pak už jen záleží, jestli je rozumný, nebo ne. Každopádně všechno to chce řešit s klidem a bez emocí, protože ta reference se s tebou může svézt do budoucna.
Zároveň nejlepší variantou jak právně ošetřit je rámcová smlouva o dílo s NDA, kde je přílohou objednávka a předávací protokol.
Takhle se s klientem udělá objednávka, kde je přesně vyspecifikované co za funkcionality tam bude a kolik peněz budou stát.
Při předání práce se vyhotoví předávací protokol, kde to klient potvrzuje. Takových objednávek potom můžete udělat 10 po malých částkách a oba víte co to stálo času / peněz.
Pak už jen záleží na tvém odhadu, jestli má smysl tím člověkem/firmou spolupracovat v budoucnu, pokud se kroutí jako had a podobně.
5. 12. 2018 10:21:11
https://webtrh.cz/diskuse/smlouva-o-dilo-neopravnene-pozadavky-klienta/strana/2#reply1377949
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit