Zadejte hledaný výraz...

Slevy nejsou marketing, nýbrž opak: Snižování hodnoty značky

Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
25. 5. 2011 11:44:29
Dobry marketing dela sve: http://bodzlomu.typepad.com/my_weblog/2007/08/wispa.html
Wispu jsem miloval take, neda se zapomenout. Pritom byla levna, levnejsi nez Mars, Snickers, Bounty.
Nicmene z dlouhodobeho hlediska se nedalo udrzet dobrou cenu a masivni propagaci, protoze vse zacalo zkupovat Nestle.
Pro Cadbury to vypadá jako výhra (i když jim to nabourá marketingové plány a určitě se tam povedou dlouhé diskuse o tom, jak znovu zařadit Wispa do portfolia atd.). Co když si ale příště budou lidi přát, aby Cadbury jinou značku stáhla? Nebo změnila reklamu a obal?
25. 5. 2011 11:44:29
https://webtrh.cz/diskuse/slevy-nejsou-marketing-nybrz-opak-snizovani-hodnoty-znacky/strana/2#reply639609
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 5. 2011 13:20:08
Momentalne pripravujeme testovanie otvorenia noveho geografickeho trhu pomocou zlavy (groupon). Malo by to sluzit na ziskanie kritickej masy a povedomia o znacke. Porovname s nakladmi pri beznom IM (ceteris paribus). Uvidime, pripadne reportneme.
25. 5. 2011 13:20:08
https://webtrh.cz/diskuse/slevy-nejsou-marketing-nybrz-opak-snizovani-hodnoty-znacky/strana/2#reply639608
Kolicek
verified
rating uzivatele
30. 5. 2011 22:05:16
Miluju články o marketingu viz. Apple nebo Kofola. Všechny mi připadají tak daleko od všední reality internetového prostředí malých firem, že má člověk pocit, že bez slevomatů nemůže prodat nikdy přes internet žádné velké množství. Možná se najde pár lidí co jsou ochotní čekat na úspěch deset let tvrdé dřiny (viz. zmínka o Red Bullu), ale pánové kdo na to má energii, finance a výdrž? Už se mi nechce vůbec ani tyhle bla bla bla články číst. Nepřinášejí mi žádné nové poznatky, které by mohl člověk bez miliónu v kapse aplikovat. Slevomatům a slevám říkám ne, ale dokážu pochopit, že se do takových akcí lidi vrhají v zoufalství, protože neví kudy kam.
30. 5. 2011 22:05:16
https://webtrh.cz/diskuse/slevy-nejsou-marketing-nybrz-opak-snizovani-hodnoty-znacky/strana/2#reply639607
4fox
verified
rating uzivatele
31. 5. 2011 17:52:22
Napsal Kolíček;661253
Miluju články o marketingu viz. Apple nebo Kofola. Všechny mi připadají tak daleko od všední reality internetového prostředí malých firem, že má člověk pocit, že bez slevomatů nemůže prodat nikdy přes internet žádné velké množství. Možná se najde pár lidí co jsou ochotní čekat na úspěch deset let tvrdé dřiny (viz. zmínka o Red Bullu), ale pánové kdo na to má energii, finance a výdrž? Už se mi nechce vůbec ani tyhle bla bla bla články číst. Nepřinášejí mi žádné nové poznatky, které by mohl člověk bez miliónu v kapse aplikovat. Slevomatům a slevám říkám ne, ale dokážu pochopit, že se do takových akcí lidi vrhají v zoufalství, protože neví kudy kam.
:- ))), nemam rád bla, bla, bla.
bez dřiny, nechci čekat, nemam miliony, nepoužívat slevy, v prostředí maých firem. to samo vypadá jako vávod :-),
dejte mi investora kterej mi zaplatí 10let stejný promo jako má RB. budu delat práci která mne ba. a nemusim vydělat ani vorla (do vlastní kapsy)
dělat vlastní produkt, vlastní cestou, bez podbízení, vlastní prací a nevidim problém.
např uax, neslevuje, ale až jí začne nosit každej lempl tak jistě stratí na hodnotě ( bohužel - bohudík jen pro mne a pár dalších).
co, čekáte za recept :-) ?
31. 5. 2011 17:52:22
https://webtrh.cz/diskuse/slevy-nejsou-marketing-nybrz-opak-snizovani-hodnoty-znacky/strana/2#reply639606
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit