Zadejte hledaný výraz...

Slevové kupóny

crs
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 11. 2008 01:35:34
Popíšu jedno řešení slevových kupónů v e-shopu a poprosím vás o poznámky a komentáře:
a) Slevové kupóny mají kód (buď číselný nebo v něm mohou být i písmenka - to je jedno), podle kterého se současně dají identifikovat. Tedy, každý slevový kupón je jedinečný a jeho kód je změť nahodilých číslic (nebo písmen).
b) Admin e-shopu, který podporuje slevové kupóny, umí následující:
* vygenerovat libovolné množství kódů, (popř. i samotných kupónů vyvedených v určitém grafickém stylu)
* evidovat tyto kupóny (v tabulce databáze), pochopitelně včetně informace o tom, jestli každý byl/nebyl použit
* ke každému kupónu určit procentuální nebo absolutní (jednorázovou) slevu
* provázat platbu zboží s kupónem pro jeden zákazníkův nákup (jedno „přesypání” košíku do objednávek ke zpracování) a následně kupón deaktivovat
* za určité období ukázat, kolik bylo použito slevových kupónů a kolik představovala celková sleva, kterou tyto kupóny souhrnně uplatnily
c) popřípadě bude umět i toto:
* omezení platnosti kupónu do určitého data
* u každého jednotlivého kupónu lze určit, na jakou kategorii zboží lze uplatnit
* popřípadě, na jaký konkrétní výrobek lze uplatnit
1. Existuje nějaký jiný, jednodušší způsob, jak slevové kupóny implementovat?
2. Potřebovali byste jako obchodníci k tomuto způsobu ještě něco jiného? Využili byste body zmíněné v c)?
3. Nevýhody výše zmíněného způsobu.
4. Bezpečnostní rizika. Jsou vůbec nějaká? :rolleyes:
5. A vůbec: jakými způsoby lze vlastně dostat slevové kupóny k zákazníkovi?
Díky
1. 11. 2008 01:35:34
https://webtrh.cz/diskuse/slevove-kupony#reply150456
  • Některý kupón bude moci být použit vícekrát (např. kupón pro sledování výkonnosti reklamní kampaně), bude omezený časově.
  • Kupóny patří pro lepší přehlednost do interních kategorií.
  • Lze si nechat vypsat, za jaké časové období se uplatnilo kolik kupónů (unikátní počet + počet použití + celková sleva) z jakých kategorií.
1. 11. 2008 07:39:13
https://webtrh.cz/diskuse/slevove-kupony#reply150455
Jan Horský
verified
rating uzivatele
3. 11. 2008 20:09:38
* moznost mit definovat minimalni hodnotu objednavky aby kupon platil, treba "Sleva 100kc pri nakupu nad 1000kc".
* urcite perma-kupony (treba kdyz tisknes letacek tak fakt nebudes delat 7000 unikatnich letacku)
* posledni funkce, ktera mi prijde uzitecna je automaticky zasilat kupony zakaznikum - treba vybrat ze chci poslat vsem zakaznikum, co u nas nakoupili v Q1 a Q2 nad 1000kc email, ve kterem bude unikatni kupon pro ne.
3. 11. 2008 20:09:38
https://webtrh.cz/diskuse/slevove-kupony#reply150454
stafer
verified
rating uzivatele
30. 6. 2009 13:42:23
zareaguji na:
Napsal crs;137370
:
5. A vůbec: jakými způsoby lze vlastně dostat slevové kupóny k zákazníkovi?
Díky
..treba je publikovat nejakem katalogu, napr: www.ekupony.cz
30. 6. 2009 13:42:23
https://webtrh.cz/diskuse/slevove-kupony#reply150453
Petr Svoboda
verified
rating uzivatele
3. 7. 2009 22:11:28
Hodí se ještě možnost vícenásobného použití kupónu. U tohoto a u časově neomezeného pravděpodobně nebudeš nastavovat vysokou hodnotu slevy, takže zneužití, které by mohlo uškodit, nehrozí.
Jak již bylo doporučeno, u absolutních kupónů je občas dobré nastavit minimální hodnotu objednávky pro uplatnění. U procentuální slevy to snad není potřeba.
Tipy na použití kupónů jsou na našem webu: http://www.shopsys.cz/aktuality-a-clanky/slevove-kupony-v-shopsys/
...třeba najdeš inspiraci;)
3. 7. 2009 22:11:28
https://webtrh.cz/diskuse/slevove-kupony#reply150452
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit