Zadejte hledaný výraz...

Slevomat vs. agregátory slev

wader
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
22. 2. 2011 10:02:39
Slevomat vyžaduje nově autorizaci na svém xml feedu a ihned vypadnul ze všech hlavních slevo agregátorů. Je to konec Slevomatu v agregátorech? Máte někdo další info?
22. 2. 2011 10:02:39
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612072
Lenin04
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
22. 2. 2011 10:18:13
Neznám důvod proč se to děje u slevomatu, ale vím že dvojka v hromadných slevách v USA odstřihla agregátory. Taky neznám přesný důvod, ale počítám že za to může boj o stejného zákazníka a tím i vyšší náklady na propagaci. Mě osobně se to nezdá jako dobrý krok, ale možná takovému gigantu se to už vyplatí.
22. 2. 2011 10:18:13
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612071
Ahoj, doporučuju přečíst velmi dobře napsaný článek na toto téma: http://jamiebeckland.com/2011/01/groupon-locusts-and-the-coming-small-business-apocalypse/#axzz1Eg8PuCDn
V podstatě jde o to, že agregátory vytvářejí loajální zákazníky k typu zboží a služby, nikoli ke značce. Tzn. když jsem milovník steaků, na agregátoru vždy najdu slevoweb, který mi umožní svoji zálibu realizovat. Je mi v podstatě jedno, který z nich to bude. Takže ikdyž Slevomat investoval do získání zákazníka přes agregátor, vůbec to neznamená, že u něj zůstane zákazník i pro další nákupy. Těmto velkým hráčům se proto vyplatí spíše shánět zákazníky přes jiné kanály.
22. 2. 2011 10:37:25
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612070
Myslím si, že početně postupovali nějak takto:
Mám prodat 500 poukázek a mít 10% provizi (+10 % pro agregátor) nebo mám bez agregátorů prodat 300 poukázek a mít provizi 20% (+0% pro agregátor)
22. 2. 2011 10:47:29
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612069
michal.tal
verified
rating uzivatele
22. 2. 2011 12:25:01
Jeden z důvodů je dle mého názoru i to, že slevomat chystá vlastní "agregator" kde si uživatel může přidat i jiné weby a sledovat tak slevy i jinde. Což se ostatně uškodí ostatním agregatorům :)
22. 2. 2011 12:25:01
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612068
Hynek
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
22. 2. 2011 12:43:51
michal.tal: Jak moc ověřená je tato informace?
22. 2. 2011 12:43:51
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612067
petrKubik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 2. 2011 14:14:13
Proč by to slevomat dělal?
22. 2. 2011 14:14:13
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612066
Milan Kryl
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
22. 2. 2011 14:52:04
Slevomat od pondělí vyžaduje pro použití XML feedu autorizační token. Nejlépe, když se obrátíte s požadavkem na Slevomat a zažádáte o přístup ke XML feedu.
Například na www.SlevaX.cz jsou slevy stále zobrazované přes tento XML feed.
Milan
22. 2. 2011 14:52:04
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612065
Drahomír Hron
verified
rating uzivatele
22. 2. 2011 15:58:31
Viděl bych za tím tvorbu vlastního agregátoru, který bude zvýhodňovat slevomat, čili dojde ke spojení obou přístupů k zákaznikům, ale přesto mám dojem, že je slevových projektů víc než dost.
22. 2. 2011 15:58:31
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612064
OP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 3. 2011 12:30:14
Kde jste vzali to ze ma slevoamt provizi 10%? Pod 25% nejde.
7. 3. 2011 12:30:14
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612063
Já myslím že to jersywoo uvedl jenom jako příklad :-)
7. 3. 2011 15:57:31
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612062
Ano, šlo jenom o příklad, stačí si do příkladu dosadit cenu nějakého zboží a uvidíš o jaký šišky se jedná :-)
7. 3. 2011 16:15:10
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612061
pccolor
verified
rating uzivatele
8. 3. 2011 09:32:06
moc nevěřím že všechny slevové servry si berou 25%, možná u služeb, ale u zboží se mi to moc nezdá. To by spousta prodejců prodávala veeelmi hluboho pod výrobní ( nákupní cenou)
Například na hyperslevy prodávali vibrátor we-vibe II za 960Kč, což je nákupní cena na kterou se dá dostat při větším nákupu, pokud by si z toho ovšem vzal server ještě 25% tak nechápu proč by to někdo nabízel. Zákazníky si tím nepřitáhnou, protože ve fóru lidi nadávali, že jim nestíhají zvedat telefony a proto jsou strašně nespokojeni - Prodali jich okolo 100Ks , což zvládnu i bez slevové akce. Takže nějak nechápu... co by tím prodejce získal.
8. 3. 2011 09:32:06
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612060
OP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 3. 2011 09:24:26
Taky největší slevy nejsou na zboží. A další věc získali tim oslovení velkého možství zákazníků v krátkém čase.
9. 3. 2011 09:24:26
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612059
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
9. 3. 2011 14:36:11
Provizie "slevomatov":
CZ: 20-25%
ID: 20%
PL: 25-50%
US: 50%
UK: 40-50%
DE: 30-50%
groupon 50% - dokonca pri cene kuponu pod 10$ si pytaju 100%
Informacie su z prvej ruky (overene) a tykaju sa najvacsich serverov v danych krajinach. Jedna sa o vseobecne provizie (pri prvom obchode) a pre malych (beznych) klientov. Samozrejme taky Amazon (http://livingsocial.com/deals/21336-20-amazon-com-gift-card) alebo GAP (http://mashable.com/2010/08/19/gap-groupon/) platili menej.
9. 3. 2011 14:36:11
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-vs-agregatory-slev/#reply612058
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit