Zadejte hledaný výraz...

Slevomat koupila britská skupina Secret Escapes

Největší český slevový portál putuje do zahraničních rukou. Kupuje ho britská skupina Secret Escapes, ta u nás provozuje například portál Travelist.
O koupi miliardového Slevomatu se přetahovaly od března asi dvě desítky zájemců. Součastí dealu je i Skrz.cz a slovenský Zlevomat.sk.
Pár zajímavostí:
  • Slevomat má denní návštěvnost mezi 200 až 300 tisíci uživateli
  • 1,3 milionů registrovaných zákazníků
  • Průměrná útrata je 709 korun
  • Tržby v roce 2015 dosáhly 362 milionů korun a zisk byl 35 milionů korun
Cenu transakce strany nezveřejnily. Podle odhadů může dosahovat zhruba 1,5 miliardy korun.
29. 8. 2017 16:31:49
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297743
112tomas
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
29. 8. 2017 17:50:05
1,5 miliardy korun nie je trochu prestrelene?
29. 8. 2017 17:50:05
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297742
bormino
verified
rating uzivatele
29. 8. 2017 18:21:00
návratnost 43 let, tak nevím já tomuhle opravdu nerozumím, vím, že se v takových transakcích počítá i s nárůstem zisku do budoucna, ale takový velký nárůst moc nepředpokládám, někdo kdo by mi to vysvětlil?
29. 8. 2017 18:21:00
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297741
Nejdražší položka jsou jednoznačně nastřádaný informace a data o uživatelích, to může mít pro někoho obrovskou hodnotu, návratnost investice mi v dnešní době přijde jako úplně neznámej pojem.
29. 8. 2017 18:25:15
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297740
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 8. 2017 18:38:16
Cena s ohledem na totální destrukci prodejního ekosystému je mála.
Cena k vzhledem uživatelským datům je přestřelená. Už vidím Frantu z Dolní horní, jak si kupuje zájezd ve slevě 70%, když si na slevomatu kupoval jídla ve slevách.
To je tak, když jsou prachy a vymyšlí se blbosti.
29. 8. 2017 18:38:16
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297739
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 8. 2017 18:40:07
Na vrcholu se prodává..
29. 8. 2017 18:40:07
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297738
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
29. 8. 2017 18:49:09
Já vůbec nemám rád projekty, které jedou na slevách a nejnižších možných cenách, které zaplatí inzerenti a zisky přitom shrábne prostředník. Nemám nic proti prostředníkům, ale proti tomuto modelu ano.
29. 8. 2017 18:49:09
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297737
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 8. 2017 18:53:11
Napsal beraniste;1407502
Já vůbec nemám rád projekty, které jedou na slevách a nejnižších možných cenách, které zaplatí inzerenti a zisky přitom shrábne prostředník. Nemám nic proti prostředníkům, ale proti tomuto modelu ano.
Na ten model delší čas nadávaj samotní obchodníci. Prostě se to utrhlo ze řetězů, i díky slevomatu.
Např tesco dělá akce-neakce. Označí zboží jako akci, ale cenu nechá. Označí zboží jako akci, ale přehodí zboží, takže koupíš jiný druh za full cenu atd.
29. 8. 2017 18:53:11
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297736
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
29. 8. 2017 19:01:56
Ten model tak byl postavený vždy. Provize byly tak enormní a přitom bylo tlačeno na to, aby se produkty prodávaly za co nejatraktivnější ceny a udělal se objem (kromě podmíněné výše slevy díky níž aby na tom ten inzerent nevytekl musel ten produkt před slevou min. 100 procent nahoru). Chudáci inzerenti byli vždy vesměs nepřímo nuceni do toho, aby na tom buď vytekli, nebo podváděli se slevami jak uvádíte a nebo nabízeli neadekvátně namaržované shity. To jsou takové tři typy produktů co tam vídám, ale obchodníkům nic nezazlívám ... snaží se přežít.
Dát 30% provizi Slevomatu, 30% slevu ... to nejde pokrýt ani za 100 nakoupím za 200 prodám (před slevou). Ale znáte to, oni vám vysvětlí, že přeci nejde o tu první objednávku, jde o kontakty, jde o reklamu. A ty kontakty se třeba zúročí posléze emailingem. Za ten ale také musí člověk zaplatit, a tak vám už dva za sebou říkají: "Ale to nevadí, že akce na Slevomatu vyšla mírně mínus" a emailingáři říkají "Ale to nevadí že vám kampaně vychází po odečtení ročního poplatku jen tak tak" a oba říkají "vždyť jde o reklamu a kontakty zúročíte retargetingem". Pustíte na to remarketing a ceny prokliků nevychází trovna tak, jak by si to člověk představoval. A profík z Adwords vám říká "Ale to nevadí, že to nevychází ... prožeňte to publikum znovu trychtýřem třeba přes Adwords a nebo to prožeňte Facebookem. A na Facebooku už nikoho nezajímá, že to nevychází, protože FB s nikým nekomunikuje :-)))))
29. 8. 2017 19:01:56
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297735
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
29. 8. 2017 19:24:38
Napsal beraniste;1407505
Ten model tak byl postavený vždy. Provize byly tak enormní a přitom bylo tlačeno na to, aby se produkty prodávaly za co nejatraktivnější ceny a udělal se objem (kromě podmíněné výše slevy díky níž aby na tom ten inzerent nevytekl musel ten produkt před slevou min. 100 procent nahoru). Chudáci inzerenti byli vždy vesměs nepřímo nuceni do toho, aby na tom buď vytekli, nebo podváděli se slevami jak uvádíte a nebo nabízeli neadekvátně namaržované shity. To jsou takové tři typy produktů co tam vídám, ale obchodníkům nic nezazlívám ... snaží se přežít.
Dát 30% provizi Slevomatu, 30% slevu ... to nejde pokrýt ani za 100 nakoupím za 200 prodám (před slevou). Ale znáte to, oni vám vysvětlí, že přeci nejde o tu první objednávku, jde o kontakty, jde o reklamu. A ty kontakty se třeba zúročí posléze emailingem. Za ten ale také musí člověk zaplatit, a tak vám už dva za sebou říkají: "Ale to nevadí, že akce na Slevomatu vyšla mírně mínus" a emailingáři říkají "Ale to nevadí že vám kampaně vychází po odečtení ročního poplatku jen tak tak" a oba říkají "vždyť jde o reklamu a kontakty zúročíte retargetingem". Pustíte na to remarketing a ceny prokliků nevychází trovna tak, jak by si to člověk představoval. A profík z Adwords vám říká "Ale to nevadí, že to nevychází ... prožeňte to publikum znovu trychtýřem třeba přes Adwords a nebo to prožeňte Facebookem. A na Facebooku už nikoho nezajímá, že to nevychází, protože FB s nikým nekomunikuje :-)))))
Ano. A proto si ve svém sortimentu vyberu nějaké položky, šíleně zvednu ceny, hodím to do nového eshopu a v objednávkovém formuláři dám kolonku slevový kód a všichni jsou spokojeni.
29. 8. 2017 19:24:38
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297734
SyntaxError
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
29. 8. 2017 20:52:51
Já o něj taky projevil zájem a vyměnit ho za škoda favorit, blok 50ti stránkového papíru a4 a balíček bombonů řekli že ne...tak nevím. podle mě to větší cenu nemá.
29. 8. 2017 20:52:51
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297733
lada1979
verified
rating uzivatele
29. 8. 2017 21:02:55
Napsal beraniste;1407505
Ten model tak byl postavený vždy. Provize byly tak enormní a přitom bylo tlačeno na to, aby se produkty prodávaly za co nejatraktivnější ceny a udělal se objem (kromě podmíněné výše slevy díky níž aby na tom ten inzerent nevytekl musel ten produkt před slevou min. 100 procent nahoru). Chudáci inzerenti byli vždy vesměs nepřímo nuceni do toho, aby na tom buď vytekli, nebo podváděli se slevami jak uvádíte a nebo nabízeli neadekvátně namaržované shity. To jsou takové tři typy produktů co tam vídám, ale obchodníkům nic nezazlívám ... snaží se přežít.
Dát 30% provizi Slevomatu, 30% slevu ... to nejde pokrýt ani za 100 nakoupím za 200 prodám (před slevou). Ale znáte to, oni vám vysvětlí, že přeci nejde o tu první objednávku, jde o kontakty, jde o reklamu. A ty kontakty se třeba zúročí posléze emailingem. Za ten ale také musí člověk zaplatit, a tak vám už dva za sebou říkají: "Ale to nevadí, že akce na Slevomatu vyšla mírně mínus" a emailingáři říkají "Ale to nevadí že vám kampaně vychází po odečtení ročního poplatku jen tak tak" a oba říkají "vždyť jde o reklamu a kontakty zúročíte retargetingem". Pustíte na to remarketing a ceny prokliků nevychází trovna tak, jak by si to člověk představoval. A profík z Adwords vám říká "Ale to nevadí, že to nevychází ... prožeňte to publikum znovu trychtýřem třeba přes Adwords a nebo to prožeňte Facebookem. A na Facebooku už nikoho nezajímá, že to nevychází, protože FB s nikým nekomunikuje :-)))))
Mluvíš mi z duše, hlavně ta reklama a kontakty, ještě tam chybí, že nejlepší zboží je překup z Ali a pod, kdy ti zbyde po odečtení provize tak 10 Kč. Největší problém, je, že se slevomaty obecně staly normálním prodejním kanálem normálního zboží a pak se tam prodávají shity. A nejlepší je, když chtěli at jim dáme zboží na kterém je obecně 10% a ještě pře vánocemi. O podvodech u ubytování netřeba hovořit, většina ubytovatelů měla lepší cenu sama o sobě než po 50% slevě na slevomatu a nebo ji dali i tak, když to nepůjde přes slevomat.
29. 8. 2017 21:02:55
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297732
ponda1986
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 8. 2017 21:24:15
My když prodávali slevolovec.cz , tak to nikdo nekoupil :-( :-D
29. 8. 2017 21:24:15
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297731
Cobra99
verified
rating uzivatele
1. 9. 2017 00:43:50
Máš tam chybu. Slovenský web je zlavomat, nie zlevomat. Sleva=Zľava
1. 9. 2017 00:43:50
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297730
Cobra99
verified
rating uzivatele
1. 9. 2017 00:44:05
Máš tam chybu. Slovenský web je zlavomat, nie zlevomat. Sleva=Zľava
1. 9. 2017 00:44:05
https://webtrh.cz/diskuse/slevomat-koupila-britska-skupina-secret-escapes#reply1297729
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit