Zadejte hledaný výraz...

Skusenost s motorom 1.2tsi (Škoda Yeti)

dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 7. 2020 07:48:39
"Nicneříkajíci" údaj o výkonu v kW je hodnota o max. dosažitelné rychlosti. A na okreskách nás nezajímá. Důležité je zrychlení, to je údaj o kroutícím momentu motoru. Hodnoty do 160 jsou pro osamocené jezdce, u 250 Nm to začíná být zajímavé u lehkého auta, nad 300 Nm může být auto větší a těžší. Krouťák určuje objem, doplňuje turbo a ladí čip.
19. 7. 2020 07:48:39
https://webtrh.cz/diskuse/skusenost-s-motorom-1-2tsi-skoda-yeti/strana/2#reply1457819
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
19. 7. 2020 09:25:44
Napsal dusivk;1591014
"Nicneříkajíci" údaj o výkonu v kW je hodnota o max. dosažitelné rychlosti. A na okreskách nás nezajímá. Důležité je zrychlení, to je údaj o kroutícím momentu motoru. Hodnoty do 160 jsou pro osamocené jezdce, u 250 Nm to začíná být zajímavé u lehkého auta, nad 300 Nm může být auto větší a těžší. Krouťák určuje objem, doplňuje turbo a ladí čip.
Vím co je to kroutici moment, 1,2yeti ho ma u 77kw tuším 175N.m. ...ja psal realne zkusenosti s temito motory. Otec jej ma napr v golfu. S temito vozy jezdim. Mam s nema odjete pres 300tkm. Nalozeny i nenalozeny.
To ze do 160N.m jsou to pro osamocene jezdce to je jako dle nejake bezpecnosti tabulky zrychleni nebo dle ceho? Nikdy jsem toto proste neslysel.
19. 7. 2020 09:25:44
https://webtrh.cz/diskuse/skusenost-s-motorom-1-2tsi-skoda-yeti/strana/2#reply1457818
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
19. 7. 2020 09:31:36
Hele ja tyhle kecy o bezpecnym predjizdeni apod. razil taky dlouhou dobu když sem jezdil s šestiválem, co zabíral kdykoliv na jakejkoliv kvalt na jakykoliv otacky. Okay, bylo to příjemný, občas sem si mohl dovolit bezpečně předjet i tam kde teď nemůžu. Ale když to porovnám, tak jedinej rozdíl mezi tim sestivalem a tou srackou co jezdim ted je to, ze jezdim klidneji, protoze si nemuzu dovolit jet jak hovado... Tak uplne nevim, jestli tu se vsemi muzu souhlasit :) To predjizdeni mi moc nechybi, stejne si v čr tu cestu zas o tolik neurychlite, protože jednoho predjedete a dvacet dalsich na vas ceka hned za zatackou... Vidim to dnes a denne kdyz me nekdo predjede jak ovad a ja ho za dvacet kilometru stejne dojedu na semaforech v prvnim meste...
19. 7. 2020 09:31:36
https://webtrh.cz/diskuse/skusenost-s-motorom-1-2tsi-skoda-yeti/strana/2#reply1457817
lada1979
verified
rating uzivatele
19. 7. 2020 14:41:19
Tak ono Aleši máš 100% pravdu, ale záleží jak se chováš třeba na dálnici v kopci, když tě zbrzdí kamion. Pokud tam tu pětku necháš a čekáš až se za půl minuty rozjedeš na 130, tak máš za sebou 20 naštvaných Octávek a nebo prostě musíš řadit za 3. A problém je, že za 3 skoro nikdo nedává a ani neuhne:) a pak se různě na forech tvrdí, že tyto auta nejedenou a ono stačí jenom podřadit.
19. 7. 2020 14:41:19
https://webtrh.cz/diskuse/skusenost-s-motorom-1-2tsi-skoda-yeti/strana/2#reply1457816
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 7. 2020 14:51:04
U dvaceti pomalých aut mezi dvěma okresními městy snad jo, u dvou je to jiná káva a jiné časy. Záleží kde a kdy kdo jezdí. Já mám zkušenosti z různých aut a z různých tras, ale ta Jetta 1,2 TSi mi jednou stačila, abych poznal, že pro sebe to auto nechci ve srovnání s jinými mnou popsanými auty.
Tazatel dostal dost popisů rýzných modelů provozu, vybrat si stejně musí sám.
---------- Příspěvek doplněn 19.07.2020 v 14:52 ----------
O tom podřazení to tvrdil u kamarád s thalilí, jen jeho žena mu to nedovolila, protože spotřeba...
19. 7. 2020 14:51:04
https://webtrh.cz/diskuse/skusenost-s-motorom-1-2tsi-skoda-yeti/strana/2#reply1457815
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
19. 7. 2020 15:31:18
Napsal dusivk;1591014
"Nicneříkajíci" údaj o výkonu v kW je hodnota o max. dosažitelné rychlosti. A na okreskách nás nezajímá. Důležité je zrychlení, to je údaj o kroutícím momentu motoru. Hodnoty do 160 jsou pro osamocené jezdce, u 250 Nm to začíná být zajímavé u lehkého auta, nad 300 Nm může být auto větší a těžší. Krouťák určuje objem, doplňuje turbo a ladí čip.
Ve svem aute uz 7 let mam 160Nm pri 4250 otackach. A nejak jsem nepoznal, ze by mi to chybel vetsi vykon. A to jsem vozil i 3 tlustoprdy a nalozeny kuframa, ze bych se nerozjel nad 170kmh jsem si nevsiml. V CR se prumerne stejne neda jet vice jak 70-90kmh (obce/mimo/dalnice za hodinu. V DE je to uplne sumak, zapnes tempomat a neprekazis zavodnikum.
Co se tyce slusnosti provozu, tak je cim dal tim vice dementu, kteri predjizdi bezohledne, nedavaji blinkry, hazi mysky, vjizdi na kruhaci pod auto, zastavuji pousti v protismeru bezduvodne auta i kdyz z animi je dalsich 20 aut a pousti jen jendno z protismeru, nedavaji prednost chodcum, cumi do mobilu/telefonuji za volantem.
19. 7. 2020 15:31:18
https://webtrh.cz/diskuse/skusenost-s-motorom-1-2tsi-skoda-yeti/strana/2#reply1457814
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 7. 2020 15:58:54
uhf :). Výkon motoru v kW je vypočítán jako součin kroutícího momentu a maximálních otáček za minutu, jsou to souvztažné jednotky, které mluví o maximu... U aut stačí zmínit jen jednu, otáčky jsou všude podobné.
Koncernové TSI jsou problematické. Před asi 8 lety přešli z řetězů, které měly problémy s nízkými otáčkami na řemeny nebo širší řetězy, ty jsou lepší, ale pořád platí, že se v nízkých otáčkách opotřebovávají, tj. ježděním do kopce trpí. TSI motory jsou náchylné na údržbu a musí se pravidelně doplňovat olej, to je i věc, o kterou bys ses měl před koupí zajímat.
Yeti s 1.2 je strašně dýchavičný, osobně bych s tím žít nedokázal, u fábie, která je o 200 kg lehčí to jakžtakž jde, ale u Yetiho mi to připadalo jako hodně málo. Do města asi ok, jet s tím někam na vesnici s malými kopečky bych nechtěl.
19. 7. 2020 15:58:54
https://webtrh.cz/diskuse/skusenost-s-motorom-1-2tsi-skoda-yeti/strana/2#reply1457813
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
19. 7. 2020 18:18:27
Ano pomala jizda, nizke otacky temto motorum skodi...ja auto beru jako spotrebni vec...presel jsem z mnohem lepsiho modelu na tento kt mi staci, nesetrim ho...konkretne u fabii jsou tolik kritizovane 1,0MPI (lide se toho boji) lepsi nez 1,0tsi pokud dotycny jezdi kratsi trasy, po meste berou to napr rozvazkove sluzby atp..../krom nizsi porizovaci ceny vozu je tam mensi poruchovost, o neco malo nizsi spotreba i cena nasledneho servisu/... na dalnici nekam na dovolenou se z 1,0MPI 44kw opravdu nalozeny jet neda....pro duchodce, starsi osoby, zeny po meste lepsi
19. 7. 2020 18:18:27
https://webtrh.cz/diskuse/skusenost-s-motorom-1-2tsi-skoda-yeti/strana/2#reply1457812
checkroot
verified
rating uzivatele
21. 7. 2020 09:52:24
1.0 MPI v 55 kW verzi je do města super, do nějakých 60 km/h je to i celkem svižné. Jen je potřeba počítat s vyšší spotřebou.
Co se ale týče dálnic, tak na trase Ostrava-Praha-Ostrava jsem musel dolévat 0.4L oleje. A určitě doporučuji vykašlat se na long life olejový interval 30k km, to je blbost u jakéhokoli auta.
21. 7. 2020 09:52:24
https://webtrh.cz/diskuse/skusenost-s-motorom-1-2tsi-skoda-yeti/strana/2#reply1457811
HowardSilk
verified
rating uzivatele
18. 9. 2020 18:10:04
Poslouchejte, kluci, najít nejlepší místo, kde můžete řešit problémy s trucks, pak bych vám vřele doporučil zkusit upozornit zde na tento web https://www.truck1.cz/tahace/iveco , kde mám vždy funguje koupit vůz, který se dlouho ne zlomit. Radím jim i vy
18. 9. 2020 18:10:04
https://webtrh.cz/diskuse/skusenost-s-motorom-1-2tsi-skoda-yeti/strana/2#reply1457810
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
18. 9. 2020 18:52:24
Dobrý češtiny
18. 9. 2020 18:52:24
https://webtrh.cz/diskuse/skusenost-s-motorom-1-2tsi-skoda-yeti/strana/2#reply1457809
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit