Zadejte hledaný výraz...

Sklik – vyčerpání kreditu – efekt

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
24. 11. 2012 08:30:01
Ahoj přátelé,
zdá se mi, že vždy když vyčerpám na Skliku celý kredit, tedy až na nulu, tak po opětovném nabytí trvá několik dní, než se mi vrátí návštěvnost na předchozí úroveň. Že se stav po nabytí nevrátí hned do původního stavu. Dokážete to vysvětlit?
Díky, B.
24. 11. 2012 08:30:01
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-vycerpani-kreditu-efekt#reply834942
skcolibri
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 11. 2012 09:39:52
Staci porozmyslat ako sklik funguje a prides na to sam.
24. 11. 2012 09:39:52
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-vycerpani-kreditu-efekt#reply834941
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
24. 11. 2012 10:19:29
beraniste
Vase nutkanie tapetovat toto forum (budem slusny) prazvlastnymi dotazmi je neutichajuce :)
Kazdy den sa tesim na novu temu od beraniste.
Co tak zaplatit si nejake skolenie Skliku, alebo minimalne citat ich blog a napovedu.
24. 11. 2012 10:19:29
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-vycerpani-kreditu-efekt#reply834940
Lukáš Heřman
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 11. 2012 11:06:35
tak hlavně, že jste mu poradili
24. 11. 2012 11:06:35
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-vycerpani-kreditu-efekt#reply834939
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
24. 11. 2012 17:34:59
:-) Nápovědu čtu, s Sklikem jsem v kontaktu, na spoustu dotazů mi nedokáží odpovědět ani oni ... asi jsou skutečně "prazvláštní" :-)) Dějí se tam totiž zvláštní věci. Třeba tahle zkušenost je zajímavá. Mám nějaký počet sestav ... "prazvláštní počet" a když na vybrané sestavy "prazvláštní sestavy" zvýším cenu za proklik, tak se dá očekávat následující. Zlepší se mi pozice, zvýší se mi CTR. Ale ouha! Praxe je jiná, jelikož ve skutečnosti dojde ke snížení CTR. No, tak čím to je? Ani hoši z Skliku mi neporadili, ale pídil jsem se po tom na netu a na adrese http://www.podnikanivusa.com/ John píše o podobné zkušenosti. Též se nedobral výsledku. Jde to prostě proti logice ... a že mi to nikdo nevysvětlí, neznamená, že se to vysvětlit nedá. Ano, mé dotazy jsou možná mnohdy prazvláštní, no a co! Jinak to samozřejmě mohu konzultovat se Seznamem, ale mě zajímají zkušenosti lidí tady na webtrhu.
A teď jednu ze života. Není to o Skliku, ani o ničem jiným. Jednou jsem hrával mariáš a samozřejmě jsem se velice rád účastnil jejich diskuzí. Aj, jak já jsem rád diskutoval, až nebylo nikoho, kdo by mě neznal až přišel pan "Ban" :-) Prostě si rád povídám, rád se ptám, tak mě zab!
---------- Příspěvek doplněn 24.11.2012 v 17:41 ----------
A ještě taková jedna věc ... jen díky tomu, jak rád diskutuji po internetu, mám velmi velmi živou facebookovou skupinu ke svému eshopu a musím říci, že se to vyplácí. Ať člověk mele cokoliv, je to stále lepší než mlčet. Výsledek je takový, že nejlépe a nejlevněji mi vychází reklama na Facebooku. Proč? Je to náhoda?
Cena za konverzi na Google mám teď cca 320Kč, na Seznamu 150-180 Kč a na Facebooku 80Kč.
24. 11. 2012 17:34:59
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-vycerpani-kreditu-efekt#reply834938
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 11. 2012 21:54:12
Co prodáváte, že máte z adwords konverzi za 320 Kč?
Napsal beraniste;874221
:-) Nápovědu čtu, s Sklikem jsem v kontaktu, na spoustu dotazů mi nedokáží odpovědět ani oni ... asi jsou skutečně "prazvláštní" :-)) Dějí se tam totiž zvláštní věci. Třeba tahle zkušenost je zajímavá. Mám nějaký počet sestav ... "prazvláštní počet" a když na vybrané sestavy "prazvláštní sestavy" zvýším cenu za proklik, tak se dá očekávat následující. Zlepší se mi pozice, zvýší se mi CTR. Ale ouha! Praxe je jiná, jelikož ve skutečnosti dojde ke snížení CTR. No, tak čím to je? Ani hoši z Skliku mi neporadili, ale pídil jsem se po tom na netu a na adrese http://www.podnikanivusa.com/ John píše o podobné zkušenosti. Též se nedobral výsledku. Jde to prostě proti logice ... a že mi to nikdo nevysvětlí, neznamená, že se to vysvětlit nedá. Ano, mé dotazy jsou možná mnohdy prazvláštní, no a co! Jinak to samozřejmě mohu konzultovat se Seznamem, ale mě zajímají zkušenosti lidí tady na webtrhu.
A teď jednu ze života. Není to o Skliku, ani o ničem jiným. Jednou jsem hrával mariáš a samozřejmě jsem se velice rád účastnil jejich diskuzí. Aj, jak já jsem rád diskutoval, až nebylo nikoho, kdo by mě neznal až přišel pan "Ban" :-) Prostě si rád povídám, rád se ptám, tak mě zab!
---------- Příspěvek doplněn 24.11.2012 v 17:41 ----------
A ještě taková jedna věc ... jen díky tomu, jak rád diskutuji po internetu, mám velmi velmi živou facebookovou skupinu ke svému eshopu a musím říci, že se to vyplácí. Ať člověk mele cokoliv, je to stále lepší než mlčet. Výsledek je takový, že nejlépe a nejlevněji mi vychází reklama na Facebooku. Proč? Je to náhoda?
Cena za konverzi na Google mám teď cca 320Kč, na Seznamu 150-180 Kč a na Facebooku 80Kč.
25. 11. 2012 21:54:12
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-vycerpani-kreditu-efekt#reply834937
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit