Zadejte hledaný výraz...

Sklik vs Adwords – průměrná cena prokliku

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
19. 9. 2012 10:00:23
Dobrý den,
teď jsem natáhl kompletní databázi sestav z Skliku do Adwords ... je jich něco přes tisícovku a zjišťuji menší míru zobrazení. S jakou cenou za proklik byste začínali? V Skliku mám průměr necelých 40haléřů, ale předpokládám, že na Google se na tuto cenu nedostanu. Jakou minimální částku nastavit, aby se reklamy v dostatečné frekvenci zobrazovaly?
Děkuji
19. 9. 2012 10:00:23
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-vs-adwords-prumerna-cena-prokliku/#reply810038
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
19. 9. 2012 10:06:17
Něco mezi 40 haléři a 20 korunami.
19. 9. 2012 10:06:17
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-vs-adwords-prumerna-cena-prokliku/#reply810037
Pri spusteni novych kampani Adwords odporucam nastavit na zaciatok v Nastaveniach kampane > Druh ponuky Automaticku cenovu ponuku, kde system nastavi optimalnu cenu na zaklade stanoveneho rozpoctu a neustale vyhodnocuje a upravuje nastavenie kampane na zaklade ziskanych dat. Ponuku je mozne obmedzit na maximalnu moznu cenu za preklik. Nechat to bezat aspon tyzden (idealne 15dni) pokial system nevyhodnoti najlepsi mozny pomer cena/vykon vzhladom k rozpoctu na kampan a ziskanych dat.
Potom analyzujte priemerne umisetnenie a vykon sestav alebo jednotlivych klucovych a na zaklade toho mozete previest upravy a urobit strategiu pre manualne ponukanie cien za preklik.
Pokial nastavite v Adwords sledovanie konverzii mate dalsiu moznost oproti skliku a tou je max cena za konverziu (Zaměření na konverze (Optimalizátor konverzí) - použít nabídky CPA) cim mozete nastavit vykon svojich kampani tak, aby boli hned od zaciatku spustenia v zisku.
Odporucam ihned po spusteni kampani datvo prepojit ucty Adwords a Google analytics, nakolko na strane GA je mozne prevadzat pokrocilu vykonostnu analyzu PPC.
19. 9. 2012 10:12:56
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-vs-adwords-prumerna-cena-prokliku/#reply810036
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
19. 9. 2012 10:35:26
"Něco mezi 40 haléři a 20 korunami."
Nějakou takovou odpověď jsem zcela čekal ... ptám se na minimální cenu a vy vrchní hranici položíte na 20ti korunách, přestože zde píši, že inzeruji v průměru za 40 halérů ...
19. 9. 2012 10:35:26
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-vs-adwords-prumerna-cena-prokliku/#reply810035
Napsal beraniste;846044
"Něco mezi 40 haléři a 20 korunami."
Nějakou takovou odpověď jsem zcela čekal ... ptám se na minimální cenu a vy vrchní hranici položíte na 20ti korunách, přestože zde píši, že inzeruji v průměru za 40 halérů ...
I ked hampl.david odpovedal pomerne strucne ma pravdu. V pripade "Zaměření na prokliky, automatické nabízení, neomezená nabídka CPC" to skutocne tak moze byt.
Pokial nenastavite strop na 0.40 Kc. V zaciatkoch kampane, pokial system nema este na zaklade coho hodnotit "kvalitu" inzeratu, kde sa pouziva algoritmus ktory zohladnuje v elektronickej aukcii o poziciu faktory z ktorych najvacsiu vahu maju Cenova ponuka CPC, CTR (Mirea preklikov), Relevancia (relevancia inzeratu k obsahu vstupnej stranky)
tak cena za jeden preklik moze byt skutocne v tom rozmedzi.
Nezameriaval by som sa na cenu za preklik, ale na priemrne CTR za casove obdobie. System to v pripade neobmedzenej ponuky rychlo upravi. V zaciatkoch fungovania kampane a v pripade, ze mate nastvene optimalne rozlozenie rozpoctu na cely den syste,m nema data do akej vysky prekliku si "moze dovolit ist" a tak su zo zaciatku niektore ceny a vyklikanie rozpoctu v kratkom case uplne bezne.
Nepoznam vas biznis, ale v pripade e-shopu by ma dokonca nezaujimalo ani priemerna CPC, ale cena za konverziu cize kolko ma stoji privedenie platiaceho zakaznika.
V pripade ze je toto z dlhodobeho hladiska kladne cislo tak ma dokonca uz nezaujima ani rozpocet.
Logicky: Ked je ROI kladne cislo tak mozete prostriedky do kampane nalievat skoro neobmedzene. Skoro pre to, lebo ste limitovany dopytom daneho segmentu trhu.
Stretgia pre vybudovane a optimalizaciu kampane sa da postavit niekolkymi sposobmi. To co uvadzam su len obecne priklady na zaklade obecne polozenej otazky.
Dalsie odporucania by bolo mozne dat len na zaklade analyzty konkretneho pripadu.
19. 9. 2012 11:12:55
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-vs-adwords-prumerna-cena-prokliku/#reply810034
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
19. 9. 2012 13:34:21
Takže na začátku doporučujete?
a)
Služba AdWords nastaví nabídky tak, aby pomohla získat co nejvyšší počet prokliků v rámci plánovaného rozpočtu.
b)
Rozšířená CPC
Používat údaje sledování konverzí a nabídky k optimalizaci počtu konverzí.
Funkce Rozšířená CPC bude v každé aukci zvyšovat nebo snižovat maximální nabídku CPC tak, aby se zvýšila návratnost investic.
---------- Příspěvek doplněn 19.09.2012 v 13:38 ----------
nastavuji variantu a) s maximální cenou prokliku 1Kč ... a uvidím, zda se podaří vyčerpat denní limit
---------- Příspěvek doplněn 20.09.2012 v 08:25 ----------
Zatím se mi zdá, že z Googlu Adwords chodí mnohem méně lidí než z Skliku, je to možné?
---------- Příspěvek doplněn 20.09.2012 v 08:48 ----------
Mám tam přes 1000 sestav a zobrazení je minimum. Když si do vyhledávače na googlu zadám nějaké z klíčových slov, tak se mi reklama neobjeví, přestože mám nastavenou dostatečnou cenu za klik ... a včera se mi z nastavené 100Kč/den vyčerpala tak desetina ...
19. 9. 2012 13:34:21
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-vs-adwords-prumerna-cena-prokliku/#reply810033
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit