Zadejte hledaný výraz...

Sklik PPC – typy shody

Ahoj všem, prosím o radu.
Mám sestavy s klíčovými slovy "hotel + místo", např.
hotel praha
hotel brno
Na obecné klíčové slovo "hotel" neinzeruju.
Problém: Sklik někdy zobrazí na klíčové slovo "hotel ostrava" můj inzerát vedoucí na stránku s hotely v Brně,
Což samozřejmě nechci!
Vím, že můžu dát přesnější typy shody
"hotel praha"
"hotel brno"
Ale potom se nebudu zobrazovat např. na dotazy typu "hotel dvoulůžkové pokoje praha", "hotel s bazénem praha", ...
Je nějaké řešení téhle situace? Díky za rady
30. 7. 2010 13:10:01
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-ppc-typy-shody#reply536415
Petr M
verified
rating uzivatele
30. 7. 2010 13:46:38
Měl bych jsi mít na každé slovo (Hotel praha , hotel brno,) sestavu zvlášť, tím by sis to ošetřil. Navíc to má další výhody
30. 7. 2010 13:46:38
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-ppc-typy-shody#reply536414
Dave
verified
rating uzivatele
30. 7. 2010 15:51:53
Sklik si teď hraje s něčím, co známe z AdWords jakožto rozšířenou volnou shodu. V AdWords jsme alespoň to, na co se zobrazujeme, viděli v reportech a nemuseli tak dělat vyhledávací pokusy po tom, co jsme se zděsili, jak nám někde narostly náklady. Nyní máme možnost si volnou shodu i regulovat znaménkem +. Doufejmě, že v Skliku toto budeme mít také pod kontrolou...
30. 7. 2010 15:51:53
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-ppc-typy-shody#reply536413
Napsal MPetr;545886
Měl bych jsi mít na každé slovo (Hotel praha , hotel brno,) sestavu zvlášť, tím by sis to ošetřil. Navíc to má další výhody
Není mi jasné, jak bych tomu zabránil rozdělením klíčových slov do různých sestav (část vyhledávaného dotazu ("ostrava") se tak jako tak nenachází ani v jedné ze sestav).
Dave: Díky za objasnění. V současnosti tedy v Skliku neexistuje typ shody který potřebuji, tedy "každé ze slov musí být alespoň jednou na libovolném místě obsažené ve vyhledávaném dotazu - vyhledávací dotaz může obsahovat i jiná slova"?
31. 7. 2010 00:41:22
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-ppc-typy-shody#reply536412
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
31. 7. 2010 08:56:07
Napsal bzuKKK;546222
Není mi jasné, jak bych tomu zabránil rozdělením klíčových slov do různých sestav
No, pokud na volnou shodu "hotel Ostrava" zobrazí inzerát na hotel v Brně, právě to, že vytvoříš reklamní sestavu, kde bude jen klíčové slovo "hotel Ostrava" (popř. další KW o hotelu v Ostravě) a jen reklama na hotel v Ostravě, tomu zabrání... Pokud máš v jedné reklamní sestavě klíčová slova na hotely v různých městech a reklamy taktéž, klíčové slovo nijak neurčuje, kterou reklamu to spustí (jedině bys mohl použít dynamický text v reklamě).
31. 7. 2010 08:56:07
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-ppc-typy-shody#reply536411
Petr M
verified
rating uzivatele
2. 8. 2010 08:48:30
Napsal bzuKKK;546222
Není mi jasné, jak bych tomu zabránil rozdělením klíčových slov do různých sestav (část vyhledávaného dotazu ("ostrava") se tak jako tak nenachází ani v jedné ze sestav).
Dave: Díky za objasnění. V současnosti tedy v Skliku neexistuje typ shody který potřebuji, tedy "každé ze slov musí být alespoň jednou na libovolném místě obsažené ve vyhledávaném dotazu - vyhledávací dotaz může obsahovat i jiná slova"?
Už ti to objasnil meloun. Přesně tak jsem to měl na mysli. Snaž se vše co nejvíce dělit do sestav, případně kampaní. Každá sestava by měla mít ideálně jedno klíčové slovo a jeho kombinace. Pokud tedy chceš inzerovat na hotely v Ostravě, dej si do sestavy jen kombinace KW hotel v ostravě, ostrava hotel, atd..... Výhoda - Např. se ti při zobrazení inzerátu zvýrazní hledané klíčové slovo přímo v inzerátu.
2. 8. 2010 08:48:30
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-ppc-typy-shody#reply536410
meloun, MPetr: Upřesňuji to, co jsem napsal v úvodním příspěvku:
"Sklik zobrazí na klíčové slovo "hotel ostrava" můj inzerát vedoucí na stránku s hotely v Brně"
- inzeráty jsou univerzální (některé s {KeyWord: } dynamickým textem}, URL adresy jsou nastavené u každého klíčového slova zvlášť. Takže nedochází ke "křížení" klíčových slov a inzerátů v jedné sestavě - problém nastává už při vyhodnocování relevance klíčového slova vůči hledanémá dotazu. Každopádně díky za rady, podrobnější dělení do sestav bude i z jiných důvodů směr, kterým se vydám.
10. 8. 2010 15:06:19
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-ppc-typy-shody#reply536409
Maras
verified
rating uzivatele
24. 8. 2010 14:47:12
Adwords - Proto někteří správci ppc využívají pro propagaci jedné stránky jeden účet. S PPC teprve začínám, ale je lepší vytvořit více kampaní a ne vše rvát do jedné ( a tak by stačil jeden Adwords účet)
24. 8. 2010 14:47:12
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-ppc-typy-shody#reply536408
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit