Zadejte hledaný výraz...

Sklik Partner: Kontextové reklamy Sklik na Vaše stránky

Mě by spíš zajímalo co tam dělá jyxo ? Čí je to projekt? Kdo za projektem stojí? Nerad bych na svých webech pak zobrazoval reklamu na tn.cz atp..
27. 4. 2009 00:10:15
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149215
milan
verified
rating uzivatele
27. 4. 2009 09:36:04
Sklik vyvíjí Jyxo pro Seznam, to je stará známá věc. Dřív jsem tu firmu měl rád, ale poslední dobou je zjevné, že na takovýto projekt nestačí. Sklik ustrnul s vlastnostmi na mrtvém bodě, chybí i základní věci, které jsou v AdWords samozřejmostí (rozprostření reklam do celého dne) a je to pomalejší a pomalejší. Často má služba výpadek a nelze se do ní přihlásit kvůli chybě databáze.
A Sklik Partner? Ten opravdu vzbuzuje důvěru. Ať už délkou "ladění", tak i třeba tímto:
27. 4. 2009 09:36:04
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149214
Jirka
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
27. 4. 2009 17:04:32
Pod kolonkou Jméno a Příjmení je kolonka ID,kde ho vezmu? A souhlas s podmínkami je fakt dobře nastavený...viz Milan nade mnou.
27. 4. 2009 17:04:32
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149213
pavelso
verified
rating uzivatele
28. 4. 2009 13:30:38
Sklik partner je neustale v testovacim provozu, proto nektere veci nejsou dotazeny jak by mely byt.
V tuto chvili intenzivne ladime Sklik parnter na vertikalach Seznamu.
Co se tyka terminu spusteni tak se blizi a urcite o nem budeme informovat.
Mejte prosim jeste chvili strpeni:)
28. 4. 2009 13:30:38
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149212
Jirka
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
28. 4. 2009 14:41:24
Napsal Dominik;137673
Bude to sklouzávat do haléřů... to je trh... dokud bude někdo chtít mít na stránkách reklamu za pár haléřů (jako že ji lidi mají pro Google), budou ji mít i pro sklik...
Myslím že Adsence je o hodně levnější, když porovnám co musím nastavit v reklamách za ceny u Google a Seznamu tak je to sakra rozdíl! Takže by se i " slušelo " od domácího Seznamu pro domácí partnery nabídnout " slušné " zisky na prokliku :D
28. 4. 2009 14:41:24
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149211
Marek
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
28. 4. 2009 14:53:55
Napsal pavelso;275949
Sklik partner je neustale v testovacim provozu, proto nektere veci nejsou dotazeny jak by mely byt.
V tuto chvili intenzivne ladime Sklik parnter na vertikalach Seznamu.
Co se tyka terminu spusteni tak se blizi a urcite o nem budeme informovat.
Mejte prosim jeste chvili strpeni:)
Nerad to rikam, ale myslim, ze tohle jsou takovy eh "keci v kleci".. tohle neni utok na tebe, ale opozdit se o temer pul roku se spustenim takoveho projektu mi pripadne docela divny, a k tomu jeste v seznamu. Podle meho nazoru bude nekde "zakopanej pes" :-)..
Uz se tesim na tu smrst kritiky.. :-)
28. 4. 2009 14:53:55
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149210
Napsal Esofin;275986
Myslím že Adsence je o hodně levnější, když porovnám co musím nastavit v reklamách za ceny u Google a Seznamu tak je to sakra rozdíl! Takže by se i " slušelo " od domácího Seznamu pro domácí partnery nabídnout " slušné " zisky na prokliku :D
Ceny za proklik zalezi pouze na tvych schopnostech pri sprave kampane v Skliku :) Neni duvod aby ceny za proklik byly vyrazne vyssi nez v jinem PPC systemu :)
28. 4. 2009 15:10:24
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149209
Jirka
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
28. 4. 2009 15:16:24
Medvídku, v půjčkách a hypotékách to levně fááákt nejde, takže ačkoli jsi bezesporu člověk od fochu, tady mám pravdu já, vím co kde musím nastavit aby byla reklama vidět a aby se vůbec spustila.
28. 4. 2009 15:16:24
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149208
Jak už tady někdo psal i já mám weby několik měsícu čekajících na schválení, při kontaktování "někoho" mi bylo odpovězeno že vše je v testování a testerů už je dost...
Co pozoruji medvídek o tom asi má největší přehled proto se ptám:
- Bude to spuštěno ještě letos? (stačí měsíc, pokud nevíš napiš nevím, je to přijatelnější než "během několika málo měsíů:)")
- Budu moci používat s sKlikem i jiné PPC reklamy současně?
- jaká kriteria budou při schvalovní webů? budete hledět na weby MFA a vyřazovat je?
PS. lepší než etarget snad je vše, tak směšný zisk v porovnání s Adfoxem potažno GoogleAdsense je no nebudu vulgární. Etarget mi přijde jako kdyby měl každým měsícem zkončit...
28. 4. 2009 15:57:24
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149207
milan
verified
rating uzivatele
28. 4. 2009 15:59:04
Napsal medvidek;276007
Ceny za proklik zalezi pouze na tvych schopnostech pri sprave kampane v Skliku :) Neni duvod aby ceny za proklik byly vyrazne vyssi nez v jinem PPC systemu :)
Sklik nemá řadu vlastností, které jsou v AdWords. Například pomocí maximalizace quality score v AdWords se můžu dostat na nižší ceny než konkurence. V Skliku se všechno ubíjí jen zvýšením ceny. Další zásadní rozdíl je to, že AdWords identifikuje nejspecifičtější shodu (pokud dotazu vyhovuje více sestav), zatímco Sklik volí hloupě jen podle nejvyšší CTR.
Tyto faktory znamenají, že při kvalitní správě jsou AdWords za stejný počet prokliků levnější. Anebo jinak: v Adwords dostanu za stejný denní rozpočet dvoj až trojnásobně více prokliků....
28. 4. 2009 15:59:04
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149206
Napsal mirecekp;276045
Co pozoruji medvídek o tom asi má největší přehled proto se ptám:
- Bude to spuštěno ještě letos? (stačí měsíc, pokud nevíš napiš nevím, je to přijatelnější než "během několika málo měsíů:)")
- Budu moci používat s sKlikem i jiné PPC reklamy současně?
- jaká kriteria budou při schvalovní webů? budete hledět na weby MFA a vyřazovat je?
1) ano (termin neni mozne uvest)
2) pokud nebudou ostatni PPC systemy zamenitelne s Sklikem tak ano (stejne pravidlo jako ma AdWords)
3) MFA nebude vyrazen pokud nebude vytvoren pouze za ucelem nalakani navstevniku na proklik na reklamu. (cimz si trosku protirecim, protoze vime co je podstatou MFA. Takze jinymi slovy pristup bude individualni).
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 16:07 ----------
Napsal milan;276048
V Skliku se všechno ubíjí jen zvýšením ceny.
Tohle je samozrejme nesmysl a pokud takto sve kampane spravujes, je neco spatne...
28. 4. 2009 16:05:59
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149205
Dave
verified
rating uzivatele
28. 4. 2009 22:51:10
To, jak relevantní reklamy Sklik na weby svých partnerů nabídne (a kolik dostanou za klik), záleží z první řadě na tom, jak se Sklik vypořádá možnostmi inzerenta v této síti.
Současná situace, kdy se prostě vaše reklamy "kdesi" zobrazují, je pochopitelně nedostatečná. Přes všechno remcání, co kde Seznam opět zkopíroval, stejně většina inzerentů uvítá, když se Sklik v tomto bude od AdWords lišit co nejméně.
Nechtějme ihned vše. Za nejdůležitější teď považuji:
1) možnost vypnutí sítě vyhledávání tak, abych mohl stavět kampaně přímo pro obsah, protože ten se prostě z principu od vyhledávání liší - ať již tím, že texty zde mohou být obecněji zaměřené, "servírování" reklam funguje v obsahu úplně odlišným způsobem nebo je vhodné cílové URL osázet jinými měřícími parametry, které mi přístupy z obsahu odliší. O pohodlnější práci s účtem s jasně rozdělenými kampaněmi nemluvě.
2) možnost snadné filtrace partnerských webů. Nečekám, že Sklik ihned vyrukuje s průvodcem výběru placementů, jaký má AdWords (vyhledávání dle URL, témat, klíčových slov, demografického složení návštěvníků...), každopádně inzerentovi by měly být snadno dostupné přehledy o výkonu jeho inzerátů na té které stránce, kde se objevily (alespoň zpětně v reportech). Plus pochopitelně snadná filtrace pro inzerenta nevhodných webů.
Pokud budou tyto dvě podmínky splněny, nebudu mít problém s tím, abych své kampaně v obsahu zkoušel. Pokud se obsah osvědčí více inzerentům, budou pak spokojeni i partneři. Zatím však u drtivé většiny svých kampaní zobrazování v obsahu vypínám...
28. 4. 2009 22:51:10
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149204
pavelso
verified
rating uzivatele
29. 4. 2009 14:41:26
Ano, spusteni trva dyl.
Cele to ma spoustu uskali, ktere je potreba prekonat.
Poustet neco, jen proto aby to honem bezelo, nema smysl.
Ale verte mi, ze se dockate:)
29. 4. 2009 14:41:26
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149203
Napsal pavelso;276658
Poustet neco, jen proto aby to honem bezelo, nema smysl. Ale verte mi, ze se dockate:)
Uz aby to bylo. Pokud vim, tak bylo slibovano na konci roku 2008. Mam pocit, ze kdyz uz jsme se prehoupli do druhe poloviny roku 2009, tak ze to mozna ani v tomto roce nebude. Zni to jako horor, ale napsat, spustime to letos me zni spise jako scifi. :eek2:
5. 6. 2009 16:29:22
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149202
Jakub
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 7. 2009 14:31:38
Chyba databáze při nahrávání Smluvních podmínek
6. 7. 2009 14:31:38
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-partner-kontextove-reklamy-sklik-na-vase-stranky/strana/7#reply149201
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit