Zadejte hledaný výraz...

Sklik, Adwords, Zboží, Heureka – ctr, míra okamžitého opuštění webu

K2R
verified
rating uzivatele
14. 7. 2016 20:20:42
Zdravíčko. Zajímalo by mě, jakou máte míru okamžitého opuštění webu u kanálů, jako jsou sklik, adwords, heureka a zboží. Předpokládám, že by měly být menší procenta opuštění spíše u porovnávačů zboží, kam jde uživatel, který má přece jen blíže k nákupu, než například u sklik nebo adwords. V našem případě je tomu ale přesně naopak. hlavně u žboží je to docela výbuch.
Potom by mě ještě zajímalo, kde vám vychází lépe ctr, dá se to nějak zobecnit nebo je to u každé kampaně jinak. Nám konkrétně vychází vyšší ctr u adwords, a to výrazně, což však nemá nic společného s konverzí.
14. 7. 2016 20:20:42
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-adwords-zbozi-heureka-ctr-mira-okamziteho-opusteni-webu#reply1210897
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
15. 7. 2016 11:43:45
U srovnávačů zboží mám CTR největší ze všech kanálů.. Nejmenší je u přímé návštěvnosti.
Vysvětlení? Lidé, kteří používají srovnávače, nejsou fixovaní na žádný konkrétní obchod. Projdou si jich třeba 10 a pak si někde koupí... U přímé návštěvnosti naopak přesně vědí, kam jdou, takže odchází nejméně ze všech kanálů...
15. 7. 2016 11:43:45
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-adwords-zbozi-heureka-ctr-mira-okamziteho-opusteni-webu#reply1210896
BiddingTools
verified
rating uzivatele
28. 7. 2016 13:30:00
Ahoj,
ono se to špatně zobecňuje, definice optimálního CTR a MOO neexistuje, metriky jsou závislé na mnoha faktorech. Vycházej spíše z předpokladu, že na začátku nákupního procesu lidé vyhledávají zboží ze široka a naučili se chodit na zbožáky, kde to mají přehledně naservírované. Proklikávají několik shopů, často jich projdou desítky.
Současně však u některých našich klientů zaznamenáváme naopak nižší míru opuštění na zbožácích, než na Skliku nebo Adwords...
Měj se
Tým BiddingTools
http://www.biddingtools.cz
28. 7. 2016 13:30:00
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-adwords-zbozi-heureka-ctr-mira-okamziteho-opusteni-webu#reply1210895
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit