Zadejte hledaný výraz...

Sklik, adsense – vyber kw

Miroslav Uďan
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
28. 10. 2008 21:35:47
Mel bych dotaz,
kdybych treba prodaval auta, do tvorby sestav bych vybral nejake konkretnejsi kličové slovo, treba "zelené auto" a potencionální zákazník by do vyhledávače vlozil "zelene auto", bude se moje reklama zobrazovat pred konkurentem ktery si vybral jako klicove slovo jen "auto" ale zase ma xkrat vyssi cenu za proklik? Porovnaval jste nekdo nekdy takovy pripad?
Jde me o to nakolik se vyplati zadavat az moc konkretni klicova slova (treba "male zelene auto s volantem" (extrem:)) s tim ze budu pocitat ze CPC bude nizsi a pro me v konecnem vysledku vyhodnejsi cena konverze.
Popr. ma cenu tam vkladat kw "zelene auto" kdyz uz tam budu mit "male zelene auto"?
diky za pripadnou radu
28. 10. 2008 21:35:47
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-adsense-vyber-kw/#reply147967
Dave
verified
rating uzivatele
29. 10. 2008 10:03:23
Ptáš se sice na Sklik a AdWords. Já si dovolím poznamenat, jak to funguje ve vyhledávání adFOXu, myslím, že to bude podobné.
Krom známého vzorečku 'maximální nabídnutá cena za klik' krát CTR, vstupuje do hry ještě tzn. koeficient relevance. Tudíž pokud uživatel vyhledává slovo "zelené auto" a ty máš klíčové slovo "zelené auto" jsi zvýhodněn oproti konkurenci, která má pouze slovo "auto". Samozřejmě pokud by měl konkurent na toto slovo řádově vyšší CTR nebo o hodně vyšší cenu, tak se nad tebe stejně dostane. Z toho vyplývá, že je vhodné použít co nejvíce možných výrazů. S odpovídajícími reklamními texty pak dosáhneš i lepších CTR.
29. 10. 2008 10:03:23
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-adsense-vyber-kw/#reply147966
Jak říká Dave. Jinak co mám odpozorováno, tak u Skliku to funguje hůře, váha relevance podle mě bývá výrazně nižší, ale možná to ovlivňují i vysoké nabídky inzerentů na obecná slova, které mám pocit jsou v Skliku taky trochu jinde než v AdWords.
29. 10. 2008 10:16:15
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-adsense-vyber-kw/#reply147965
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit