Zadejte hledaný výraz...

Sklik a nová konverzní podmínka pro partnery

pixels
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 8. 2015 21:41:38
Napsal Pepsonda;1220896
Jestli to nebylo na mě tak pardon. Jinak prostě je to dost smutný co seznam dělá. Prostě napíše mail končíme s vámi a já nevím ani co jsem dělal špatně.
Mimochodem, když jsem volal na seznam s tím, že mám podezření na vyklikání, tak mi paní řekla, že se tomu nedá bránit. Takže pokud mě někdo vyklikal tak prý dostanu ban a vezmou mi peníze. :D Dost legrační.
Tak dej na web adsense a máš po problémech pokud tedy web splňuje pravidla.....
26. 8. 2015 21:41:38
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136146
Pepsonda
verified
rating uzivatele
26. 8. 2015 21:42:31
Napsal pixels;1220898
Tak dej na web adsense a máš po problémech pokud tedy web splňuje pravidla.....
Budu muset no. Jinak adsense se s tím taky moc nemaže a hodně mažou weby. Ty ani neřeknou důvod :D
26. 8. 2015 21:42:31
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136145
Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
26. 8. 2015 21:47:06
Já vidím v administraci toto:
Úprava pravidel reklamních ploch
Dovolujeme si Vás informovat o změně Pravidel pro partnerské weby, jejichž součástí jsou nyní pravidla pro umisťování ploch s tzv. CTA tlačítkem v podobě šipky. Pokud šablony používáte v rozporu s těmito pravidly, prosíme Vás o okamžitou nápravu. V případě, že náprava nebude sjednána do 7 dní od obdržení tothoto emailu, budeme nuceni Váš web odstranit z reklamního prostoru Skliku.
Což mi taky přijde jako logický a správný krok proti záplavě shitových "zpravodajských" webů s 99% shitovým trafficem z Facebooku.
26. 8. 2015 21:47:06
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136144
Pepsonda
verified
rating uzivatele
26. 8. 2015 21:55:28
Napsal Dolphi;1220900
Já vidím v administraci toto:
Úprava pravidel reklamních ploch
Dovolujeme si Vás informovat o změně Pravidel pro partnerské weby, jejichž součástí jsou nyní pravidla pro umisťování ploch s tzv. CTA tlačítkem v podobě šipky. Pokud šablony používáte v rozporu s těmito pravidly, prosíme Vás o okamžitou nápravu. V případě, že náprava nebude sjednána do 7 dní od obdržení tothoto emailu, budeme nuceni Váš web odstranit z reklamního prostoru Skliku.
Což mi taky přijde jako logický a správný krok proti záplavě shitových "zpravodajských" webů s 99% shitovým trafficem z Facebooku.
Tohle mi psalo taky, akorát pak na emailu jsem měl to, co má pán nahore :D
26. 8. 2015 21:55:28
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136143
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 8. 2015 22:20:11
Chvályhodný krok.
26. 8. 2015 22:20:11
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136142
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
26. 8. 2015 22:22:32
Když porovnávám jako inzerent co bývalo a co je, tak je to nebe a dudy. Kdysi jsem upřednostňoval Sklik proto, že narozdíl od Googlu umožňoval inzerovat i na obecná slova, a to levně, a u Googlu jsem si neškrtl. Teď to je přesně naopak. Já bych Vám kluci na Vašich stránkách rád zainzeroval, ale aby se to vyplatilo, muselo by se to točit za desítky haléřů, jenže Sklik mi ty reklamy stopne jako neefektivní, s malým CTR a kdo ví co ještě. Místo toho, aby z toho všechny tři strany alespoň něco měli, oni to raději stopnou a nemá z toho nikdo nic. Google tohle nedělá, ale v Seznamu vymýšlí nějaké chujoviny. Třeba jim to jednou dojde, že jejich doporučení na zvýšení ceny za proklik z 20h. na 20Kč prostě nedáme, a zase to pustí, jako to pouští Google.
Já být Seznamem, tak dělám to samé. Prostě zkusím z inzerentů vytáhnout víc peněz tím, že je stále nutím sypat víc a víc za proklik. Když se inzerent nedá, tak mu stopnu inzerát a napíši mu, ať zvýší CPC, nebo mu ho nezobrazím. Narozdíl od Googlu, mu ho fakt nezobrazí, ani když inzerent nepoleví. Google je chytřejší, když nepolevíte, tak si řekně, dobrá, lepší něco než nic, inzeráty začne zobrazovat a po čase to zkusí znovu. Navíc když se pár hejlů chytne, tak místo toho, aby dva inzerenti platili dvceťák za klik, což by tak prostě bylo, při malém počtu inzerujících, oni nás tak donutí k cenové válce aniž by existovala konkurence. No a Vám, když nesplníte podmínky zase nic nevyplatí ... takhle se sbírají peníze :-)
26. 8. 2015 22:22:32
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136141
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
26. 8. 2015 22:29:08
Tak ja tedy nevim, ale veci uvedene v tomto textu:
"Našim inzerentům chceme mimo jiné nabízet obsahově hodnotné a podnikatelsky přínosné webové stránky. Nedosáhnou-li návštěvníci Vašich webových stránek během dvou měsíců limitního počtu konverzí v zobrazující se inzerci, dojde k ukončení účasti Vašich webových stránek v programu Sklik Partner."
spolu podle me zase az tak nesouviseji. Web muze byt obsahove hodnotny jak chce, ale to prece jeste neznamena, ze z nej bude hodne konverzi. A jestli tim "podnikatelsky prinosne" je mineno prave tohle, tak to provozovatel prece dost dobre nemuze ovlivnit. Jde o motivaci k tomu kliknuti. Pokud jsou stranky, na ktere pres PPC chodi hodne lidi, ale soucasne na nich nevyvijeji zadnou aktivitu, jak pise Murago, tak bych osobne teda hledal chyby spis na tech strankach.
26. 8. 2015 22:29:08
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136140
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
26. 8. 2015 22:42:27
Viděl bych to takto. Zjednodušeně: existují jen 2 obsahové weby. Jeden s kvalitním konvertibilním obsahem, kde je průměrná CPC 20Kč a druhý podle Seznamu s nekvalitním obsahem, kde se kliká za 20h. Když na tom druhém zastavíte inzerci, co udělají inzerenti, kteří tam levně točili kačky? Buď přestanou rázem inzerovat a nebo se připojí do aukce na ten první web a CPC jde nahoru. Vše je jen o pěnězích, nic jiného bych v tom nehledal.
26. 8. 2015 22:42:27
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136139
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
26. 8. 2015 22:58:03
...
26. 8. 2015 22:58:03
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136138
Pošlete odkaz, o které konkrétní weby jde. Pak třeba pochopíme motivaci Seznamu.
26. 8. 2015 23:13:18
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136137
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
26. 8. 2015 23:56:29
Napsal Jiří Šubr;1220914
Podle mě je tohle dobrá ochrana před weby s Facebook návštěvností, které dokázaly generovat slušné money u Skliku (Adsense jim tuhle srandu dávno zatrhnul). Seznam vezme do systému úplně kohokoli, tak to bude omezovat na základě konverzí. Neřekl bych ale, že to bude čistka ohrožující kvalitní weby. Tohle se týká partnerů, kteří jim nejsou schopni za 3 měsíce provozu přivést ani jednu, nebo aspoň několik konverzí.
Myslím, že tu bude mnoho názorů, ale vše zůstane u dohadů, protože skutečné motivy Lukačoviče zůstanou neprozrazeny :-) Začalo to firmami.cz, dále to bylo zbozi.cz, pokračovalo to přes blokování mailů a nyní probíhají úpravy Skliku. Jde to jedno po druhém, a ani u jedné služby jsem nezaznamenal žádné zlevnění. Můj budget se pomalu přesouvá směrem z ČR, ale důvod bych rád věděl. Proč Seznam přetavuje tímto brutálním způsobem obraty do zisků, co má vůbec Lukačovič se Seznamem v plánu do budoucna ...
26. 8. 2015 23:56:29
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136136
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
27. 8. 2015 01:05:04
...
27. 8. 2015 01:05:04
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136135
Raketka
verified
rating uzivatele
27. 8. 2015 01:19:01
Heh, tak tohle mi nepřišlo. Ale je pravda, že Sklik je jeden z mejch nejslabších zdrojů příjmů a už před pár lety jsem nejrůznější YouTube apod. weby nechal expirovat a teď mam více méně jen tématický stránky, takže si Seznam nemá na co stěžovat.
Je teda pravda, že PPC reklamy se často zobrazují na základě remarketingu, ale oni lidi, který vymetaj nejrůznější Fcb stránky, YouTube weby, stránky se vtipama a nevim co ještě, dělaj nejčastějc nejmenší konverzní poměr. Takže Seznam v tomhle ohledu opravdu chápu, i tady na fóru jsem viděl pár webů, ze kterejch inzerenti v Skliku měli pravděpodobně téměř nulovej přínos. Čistě teoreticky by to na druhou stranu mohlo krapet zvednout cenu za proklik, když už ne kvůli kvalitě/množství konverzí, tak kvůli tomu, že se kvůli lepšímu konverznímu poměru inzerentům vyplatí víc utrácet/víc bidovat.
Ale jak už řekl Retal a možná i někdo další. Stěžovatelům doporučuju uveřejnit adresy webů a imho se více-méně potvrdí, že Sklik koná správně.
27. 8. 2015 01:19:01
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136134
pixels
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 8. 2015 01:21:16
Napsal Jiří Šubr;1220926
beraniste: Tohle mi naopak přijde pro inzerenty v Skliku hodně fér a fandím tomu. Vemte si, že si platíte sklik a zobrazujete reklamu na partnerských webech, a najednou se vám začíná zobrazovat na serverech jako bezvavidejka apod.. kde je traffic plný teenagerů z Facebooku a reklama za hranicí pravidel, která se tak plete, až se spoustu lidí "uklikne". A vy za tenhle bordel platíte a divíte se, že nejsou konverze. Máte možnost stránku zakázat, jenže ono toho bordelu je tolik a ne každý to dělá. A pro Seznam jsou partnerské weby místo, kde mají možnost růst, a tak to potřebují zkvalitnit. Partnerské weby mohou růst neustále, inzerenti také. Ale např. Fulltext je značně omezen hledaností, která sice taky roste, ale těch možností do budoucna už tam tolik není.
Místo aby začal Seznam kontrolovat jednotlivé weby a schvalovat jestli je to ok nebo už ne (pamatujte, že nemá přístup do Google Analytics jako tomu má Adsense), tak začíná weby posuzovat podle % konverzí, což je vcelku spolehlivý ukazatel. Ale i tak si myslím, že ta hranice kdy vás vyhodí ze systému je hodně nízká blížící se 0. Odsere to vesměs bordel a pár kvalitních webů, které mají smůlu. Pokud by začaly vyhazovat kvalitu, tak se sami připraví o získy. Navíc kvalita může vždycky v klidu odejít k lepší konkurenci Adsense.
Tady si prostě jen stěžuje pár týpků, který už byly vyhozený z Adsense a teď jim dal stopíka i Sklik. A tak není nad to si zanadávat na Seznam.
Tak u kampaně vypnu celou obsahovou síť a dál to neřeším.... jinak adsense s analytics nijak nespolupracuje pokud je ty sám nepropojíš.....
27. 8. 2015 01:21:16
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136133
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
27. 8. 2015 01:26:30
To raketka:
Bodejť by nekonal, koná tak, jak je to v jeho zájmu. Hlavně si nemůže ublížit. Dochází ke snížení nabídky (ploch, kde lze inzerovat) a zároveň dlouhodobě přibývá poptávky po plochách (inzerentů). Cena prokliků růst musí. Byli by blbí, kdyby to dělali naopak. Rozjelo by se jim množství reklamních ploch, které by stáli za H2O, a obchoďáci nemakali na nahánění dalších inzerentů - pak by šla cena prokliku samozřejmě dolů.
27. 8. 2015 01:26:30
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-nova-konverzni-podminka-pro-partnery/strana/2#reply1136132
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit