Zadejte hledaný výraz...

Sklik a AdWords – automatické tagování a Google Analytics

Martin
verified
rating uzivatele
12. 12. 2014 10:06:40
Ahoj,
mám dotaz spíše na PPC specialisty týkající se automatického tagování Skliku a AdWords.
Rád bych si prověřil, že se návštěvnost z reklamy správně propisuje přes utm parametry do Google Analytics. V těch účtech, kde mám povolen auto-tagging, vidím v Real-Time GA návštěvy z rozhraní AdWords i Skliku jako přímou návštěvnost.
Máte to stejně? Jakým způsobem zjišťujete, že se parametry např. z bannerů skutečně propíší, pokud ješě neběží a máte je zatím jen připraveny ke spuštění?
12. 12. 2014 10:06:40
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-adwords-automaticke-tagovani-a-google-analytics#reply1075889
Matej Slavik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 12. 2014 12:27:00
Autotagging v Skliku i AdWords ty parametry přidává až k ostré raklamě - v adminu máte tedy u inzerátů pouze čisté URL.
Není ale důvod tomu nevěřit - funguje to dobře a vždy, takže si nic zkoušet nemusíte.
13. 12. 2014 12:27:00
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-adwords-automaticke-tagovani-a-google-analytics#reply1075888
Martin
verified
rating uzivatele
13. 12. 2014 15:50:13
Díky za odpověď.
13. 12. 2014 15:50:13
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-a-adwords-automaticke-tagovani-a-google-analytics#reply1075887
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit