Zadejte hledaný výraz...

Sklik 1 účet 2 weby a remarketing

CP
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
31. 3. 2015 10:35:17
Dobrý den,
pokud používám na 1 sklik účtu 1 remarketing kód (lze udělat 2 kódy pro 1 účet?) pro 2 weby, počítám, že seznam bude brát návštěvníky obou webů a nabízet jim remarketingové reklamy, tj. nedokáže rozlišit, že daný návštevník byl na 1 nebo 2. webu. Nebo se pletu?
Díky
CP
31. 3. 2015 10:35:17
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-1-ucet-2-weby-a-remarketing#reply1102673
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
31. 3. 2015 10:56:49
Teoreticky stačí nadefinovat pravidla. Pokud to chcete rozlišovat jenom v rámci webů, jeden seznam bude mít "url obsahuje web1.cz" a druhý "url obsahuje web2.cz". Víc značek v rámci jednoho účtu nejde.
31. 3. 2015 10:56:49
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-1-ucet-2-weby-a-remarketing#reply1102672
CP
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
31. 3. 2015 19:09:49
Děkuji Vám Ondřeji. Kde je možné toto definovat?
31. 3. 2015 19:09:49
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-1-ucet-2-weby-a-remarketing#reply1102671
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
1. 4. 2015 07:30:35
Nástroje / Retargeting / Vytvořit nový seznam (základní délka členství 30, delší nedělejte, spíš kratší - 3 7 10 14 20, pokud na to máte návštěvnost).
Hned pod tím je řádek na pravidla, v tomto případě stačí nechat URL obsahuje a doplnit web1.cz (u druhého analogicky web2.cz).
Potom založte novou kampaň, kde vyplníte jen inzerát a nepřidáte žádná slova. Pak běžte do nastavení kampaně a udělejte následující změny:
  • zapněte rovnoměrné zobrazování reklam
  • vypněte mobily (tablety/multimediální lze nechat)
  • vypněte vyhledávací síť
V nové kampani si udělejte jednu sestavu pro každý seznam, který vytvoříte. Potom rozklikněte sestavu, v možnostech sestavy (menu uprostřed) dejte retargeting a propojte to s příslušným seznamem. Aby byl remarketing jakž takž efektivní a dal se vyhodnocovat, web (resp. publikum nadefinované pravidly) by měl mít návštěvnost v řádech nižších tisíců unikátů měsíčně.
Pár poznámek navíc:
- Bývá dobré vyloučit lidi, kteří už udělali konverzní akci; k tomu si udělejte další seznam (při jeho tvorbě máte hned pod nadpisem Definice seznamu možnost vyloučit lidi, kteří zobrazili konverzní kód). V tomto seznamu musí být logicky délka členství větší než v seznamu, kde jej budete používat; máte-li seznam "Všichni návštěvníci 20 dní", seznam vylučující nakoupivší lidi musí být alespoň 21+.
- Při tvorbě reklam berte v úvahu dobu uplynulou od zobrazení vašeho webu; člověk si pamatuje jiné věci z včerejšího zobrazení a jiné (žádné) ze zobrazení před 14 dny. Každá sestava by měla mít 3+ reklamy.
- Pro přehlednost zachovejte totožná jména seznamů publika i reklamních sestav.
- Používejte bannery. Některé weby nemají prostor na textovou reklamu a u remarketingu je důležité, aby byl vidět co nejvíc. Pokud se vám nechce platit za jejich tvorbu, využijte https://support.google.com/adwords/answer/2991648?hl=cs&ref_topic=3121943 (výsledek pak bohužel nejde exportovat, takže pro Sklik se to musí přes print screen hodit do nějakého grafického programu - stačí Malování - a ořezat na jednotlivé velikosti).
- Pokud budete používat bannery, rozdělte textovou a grafickou inzerci do zvláštních sestav - obvykle se s tím totiž pojí jiné ceny i jiný výkon.
1. 4. 2015 07:30:35
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-1-ucet-2-weby-a-remarketing#reply1102670
CP
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
2. 4. 2015 19:30:30
Díky moc! Jdu to nastavit.
CP
2. 4. 2015 19:30:30
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-1-ucet-2-weby-a-remarketing#reply1102669
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit