Zadejte hledaný výraz...

Simplia.cz vs. Shoptet.cz

JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
25. 2. 2010 07:23:54
Napsal Djs;465277
Dobrá otázka :-). Smysl je asi ten, že není čas a chuť to celý převádět jinam. Když máš eshop se stovkami položek neni to jen tak:) Každopádně doufam, že se k tomu brzo dokopu, protože tohle je občas.........
Tak to se pak nediv, ze si s tebou kdekdo vytre prd..l. A bez nahrady.
Docela by me zajimalo, kdyby si ten tvuj shop napojil treba na tohle: http://www.monitoring-serveru.cz a za mesic nam rekl, kolik vypadku celkem bylo.
Jinak tady mas alternativy:
S temahle se setkavam casto, jede na tom konkurence. Maji dobre umisteni v SERPu, takze podle to maji dobre udelane. Osobni zkusenost ale nemam.
http://www.ekonstrukter.cz/tvorba-internetoveho-obchodu/default.asp
http://ebrana.cz/sluzby/tvorba-e-shopu/
http://www.oxid-eshop.cz/
Pak jeste nejake dalsi:
http://www.plugo.cz/
http://www.byznysweb.cz/
http://www.ziskovy-eshop.cz
25. 2. 2010 07:23:54
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370867
PFS
verified
rating uzivatele
25. 2. 2010 17:28:47
Souhlasím s Railbotem, pokud nejsem spokojen s poskytovanou službou a nevidím zlepšení, co mi brání odejít. Osobně už u Shoptetu "odstřihávám metr" a to proč jsem k nim šel (mj. stabilita hostingu a technická podpora mně dost zklamaly - pokud někomu nestojím za to, aby mi odpověděl na dotazy, tak nevím proč jim platit dvojku měsíčně).
(BTW: Nejsem-nebyl jsem u nich tak dlouho, ale připadá mi, že se začaly kupit problémy od doby co jim odešel koncem pololetí 09 druhý programátor, ale to je jejich interní věc. Jen jsem nepochopil, proč m.j. o tak důležité změně jaká je změna provozovatele (aspoň v mém případě - z fyzické osoby na s.r.o.) vůbec neinformovali a pouze posílali e-maily o změně čísla účtu. Mno, nevím v obchodě se pohybuji dost dlouho, a asi jsem zvyklý na jiné "mravy")
Jinak bych doporučil se podívat nejen na nabídky shopů v ČR, ale i v okolních státech EU, neboť ceny jsou u nás dost vysoké a neodpovídají poskytovaným službám. Komunikovat s firmami v PL, DE, A ,.. se dá v pohodě anglicky/německy a je to o něčem jiném než tady. Nemusíte hledat jen hostingy/e-shopy v CZ/USA.
Na webtrhu se většinou řeší Shoptet, Simplia, Inshop a cca dalších +-6 řešení, ale kdo chce, tak si může na internetu najít několik desítek velmi slušných řešení, nebo jít do OS-řešení. Vždy je to o tom, co od toho požaduji a jaký mám rozpočet. Někdy je lepší oslovit menší firmy, které udržují portfolio pár desítek zákazníků a poskytují jim dané služby.
-----poznámka k reakci #265-----------
Co uvádím výše je pouze z mé zkušenosti, takže pro upřesnění:
1) O změně z FO na SRO mě skutečně nedával nikdo vědět, natož písemně.
2) To, že podpora na mě adekvátně nereaguje, je fakt, ať se to představiteli Shoptetu líbí či ne. Od loňského prosince jsem své dotazy na základě špatné zkušenosti zasílal raději e-mailem, než přes kontaktní formulář. Např. na dotaz z 17/12/2009 - žádná reakce, na dotaz z 9/1/2010 - došel dotaz na upřesnění problému 10/1 a po mém odeslaném upřesnění 10/1 dodnes žádná reakce. To jen na okraj.
Takže jsem toho názoru, že uvádím korektní a pravdivé informace a za tím si stojím. Chápu, že zmíněná firma reaguje na zde uváděné informace, ale bylo by správné si informace nejdříve ověřit a pak se teprve k něčemu relevantně vyjadřovat. Jinak už nemám co dodat
Děkuji
25. 2. 2010 17:28:47
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370866
http://statistiky.monitoring-serveru.cz/shoptet
25. 2. 2010 17:41:22
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370865
Djs
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
25. 2. 2010 17:45:46
Napsal Neregistrovaný;465706
http://statistiky.monitoring-serveru.cz/shoptet
Díky za odkaz.
Tady asi neni co dodat: "Únor 51 výpadků." a dostupnost horší než u většiny freehostingu, s tím rozdílem, že tady platíš 2k měsíčně
25. 2. 2010 17:45:46
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370864
tomas.fejfar
verified
rating uzivatele
26. 2. 2010 13:34:29
My prodáváme Shopio za 2000/mes. Je to teda jen pronájem, ale jede ná sólo zaplaceném hostingu pro ten konkrétní projekt. Navíc je to shop, který s přehledem zvládá např. předvánoční nákupy okolo 5000 návštěv za den...
Když to tady tak pozoruju, tak bysme mohli zavést import z Shoptetu na jeden klik a měli bysme o zakázky postaráno :))
26. 2. 2010 13:34:29
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370863
miniJOHN
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
26. 2. 2010 13:58:14
Napsal tomas.fejfar;466241
My prodáváme Shopio za 2000/mes. Je to teda jen pronájem, ale jede ná sólo zaplaceném hostingu pro ten konkrétní projekt. Navíc je to shop, který s přehledem zvládá např. předvánoční nákupy okolo 5000 návštěv za den...
Když to tady tak pozoruju, tak bysme mohli zavést import z Shoptetu na jeden klik a měli bysme o zakázky postaráno :))
Tj. nemáte vlastní železo a běháte na hostingu 3. strany?
26. 2. 2010 13:58:14
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370862
tomas.fejfar
verified
rating uzivatele
26. 2. 2010 14:22:56
Napsal miniJOHN;466256
Tj. nemáte vlastní železo a běháte na hostingu 3. strany?
Konkrétně na ToJeOno.cz. Ale někteří zákazníci chtějí něco vlastního, s čímž ve většině případů není problém, pokud hosting splňuje požadavky (htaccess, atp.). Také je potřeba aby na serveru běžel Zend Optimizer, protože Shopio je (logicky) zaencodované Zend Guardem ;)
Výhody jsou zřejmé - především, že zákazník má plnou kontrolu nad svými daty.
26. 2. 2010 14:22:56
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370861
Martin Hujer
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
26. 2. 2010 14:28:54
Jen doplním, že to co psal Tomáš platí při zakoupení licence, pronájem běží vždy na Tojeono.
Ale už dost OT. Případné dotazy na info@shopio.cz (nebo PM)
26. 2. 2010 14:28:54
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370860
tomas.krejci
verified
rating uzivatele
26. 2. 2010 17:37:22
Dobry den,
doufam ze Vam nebude Vadit pokud se k diskuzi taky vyjadrime.
Add monitoring - monitoring serverů od firmy Moonlake neposkytuje reprezentativní výsledky. Konkrétně v tomto případě monitoring probíhá v desetiminutových intervalech metodou HTTP HEAD s timeoutem 5 sekund. To znamená, že i v případě, kdy server sice reálně korektně běží, ale neodpoví hned do 5 sekund (může být způsobeno spoustou okolností, například i rychlostí, odezvami a nebo vytížením linky mezi servery, ale i zvýšenou zátěží na serveru), je vyhodnocena desetiminutová nedostupnost.
Uvedená statistika je tedy reálně zkreslená a naprosto neobjektivní. Dva výpadky jsme tento měsíc opravdu měli - oba měly navaznost na vyhoreni disku v serveru. Je to pro nas samozrejme nemile, ale urcite uznate, ze toto jsou veci ktere se tezko ovlivni a ze se to muze stat komukoliv.
Zde prikladam screenshoty z naseho monitoringu:
Leden: http://www.cybergenics.cz/dokumenty/nagios_leden.png
Unor: http://www.cybergenics.cz/dokumenty/nagios_unor.png
Unor byl ovlivnen vyse zminenymi vlivy. Leden byl krome 14 minutove odstavky, ktera byla nutna a neodkladna vramci jednoho upgradu, naprosto bez vypadku. Navic, vsichni zde mluvi o 1 serveru ze soucasnych 4, ktere mame. Vypadek zpusobeny shorelym diskem tedy neovlivnil zdaleka vsechny klienty. Jiste Vam to potvrdi klienti, kteri maji projekty na jinem serveru a tuto diskusi take navstevuji.
Add podpora - v soucasne dobe jsme prijali 2 nove programatory a pro technickou podporu mame nyni vyclenene 3 lidi, kteri odpovidaji a resi vetsinu dotazu do 24 hodin, u slozitejsich pozadavku to je samozrejme delsi doba. O tom jsme avizovali na zacatku mesice, kdy byla situace ztizena tim, ze jsme museli novacky zaucit. Nyni uz se vse srovnava. Pro informaci, nastupovat bude dalsi clen, ktery se zcasti bude take venovat nekterym specifickym pozadavkum podpory. Kazdopadne snazime se podporu maximalne zefektivnovat a zrychlovat.
Add zmena pravni formy - vsem starsim klientum jsme postupne vystavili nove smlouvy s pruvodnim dopisem, urcite tedy neni pravda ze jsme o tomto kroku neinformovali.
Add rychlost serveru - myslim si ze je lepsi nez to resit tady nas informovat primo. Kazdemu zakaznikovi se snazime vyjit vstric, resit problemy individualne a neni problem eshop prevest na jiny server. Musime ale o problemu vedet. Verim ze treba AlesiBoss by si tyto slova u noveho majitele icajovny potvrdil. Stejne jako Shady, s kterym o tomto jedname zhruba 1-2 tydny.
Myslim si ze by bylo ferove zde uvadet korektni informace. Dekuji.
26. 2. 2010 17:37:22
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370859
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
27. 2. 2010 13:56:51
Napsal tomas.krejci;466393
HTTP HEAD s timeoutem 5 sekund. To znamená, že i v případě, kdy server sice reálně korektně běží, ale neodpoví hned do 5 sekund (může být způsobeno spoustou okolností, například i rychlostí, odezvami a nebo vytížením linky mezi servery, ale i zvýšenou zátěží na serveru), je vyhodnocena desetiminutová nedostupnost.
:) s tim ze 10ti minutovy interval je dost sice souhlasim, ale odpoved za vic jak 5 skeund je uplne neprijatelna, web je prkticky nepouzitelny v takovem okamziku, tyhle nekolikasekundove nacitani jsou u vaseho reseni ale na dennim poradku (samozrejme jak kde), coz ej absolutne spatne a tak si mylsim ze ten monitoring zas tak vedle neni :)
27. 2. 2010 13:56:51
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370858
tomas.fejfar
verified
rating uzivatele
27. 2. 2010 14:32:55
Přesně. Řekl bych naopak, že dotyčný monitoring se chová dost podobně jako náívštěvník. Počká 5s, když nic, tak se na to vyprdne a zkusí to za 10 minut znova. Ale aspoň se na rozdíl od návštěvníka vrátí ;)
27. 2. 2010 14:32:55
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370857
miniJOHN
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
27. 2. 2010 16:26:31
Napsal tomas.krejci;466393
Dobry den,
doufam ze Vam nebude Vadit pokud se k diskuzi taky vyjadrime.
...
Jako nový majitel ičajovny říkám, že ano - rychlost je bez problému.
Osobně jsem se shoptet.cz spokojen.
27. 2. 2010 16:26:31
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370856
dng
verified
rating uzivatele
1. 3. 2010 20:41:53
aktuálně nejdou u shoptetu emaily...máte podobný problém?
1. 3. 2010 20:41:53
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370855
Sokolda
verified
rating uzivatele
1. 3. 2010 21:16:47
Napsal dng;468432
aktuálně nejdou u shoptetu emaily...máte podobný problém?
Nepoužívám, raději. Ale jakou máte odezvu. Já otevřu stránku od 5 do 15 vteřin...když si počkám a vzteky neuteču.
1. 3. 2010 21:16:47
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370854
Dobry vecer,
je zde odstavka mail serveru (ktery neni nas) - bude behem par desitek minut znovu fungovat. Urcite nas tato situace mrzi, ale stacilo zavolat a rekli bychom Vam to.
Co se tyce odezev tohoto serveru, pripravujeme ted vetsi upgrade systemu, ktery vse velmi urychli (testovaci provoz bezi napr. na acg-sport.cz, mybestbrands.cz, bigmall.cz). Brzy se bude nasazovat na vsechny eshopy. Krom toho, vysledek jsou znat uz ted .. na e-xenony.cz zadne 5-10 vterinove odezvy nevidim.
1. 3. 2010 21:27:13
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/20#reply370853
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit