Zadejte hledaný výraz...

Simplia.cz vs. Shoptet.cz

Martatko
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
11. 11. 2009 18:20:42
Napsal node;394889
Zmenit firmu.
Mozno pre teba, mne by skor islo o zarabanie a prestiz a to sa s vypadkami a z nicoho nic sa objavujucimi chybami(on.la) asi moc neda.
Zase je tu někdo 100% bezchybný - super :D
11. 11. 2009 18:20:42
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371017
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
11. 11. 2009 21:15:54
uz to zase nejede :) pripadne jede tak ze se to nacita klidne i v minutach... :( kdyby to byl jeden dva dny a pak uz to jelo, tak to vytoleruji, ale tohle?
11. 11. 2009 21:15:54
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371016
tomas.krejci
verified
rating uzivatele
12. 11. 2009 08:48:25
Zdravim, chapu Vase rozcarovani, taky bych z toho z Vasi pozice nemel radost, a ujistuji Vas ze ze sve pozice mam radost jeste mensi. Nicmene musim zareagovat na nektere veci.
1. neni pravda ze s tim nic nedelame. Naopak, mame za sebou nekolik bezesnych noci. Upgrade, resp. pridani dalsiho serveru v nedeli rano se delal, jak jsme psali, "do foroty". V nedeli take vse slapalo podle nasich mereni pekne. V pondeli se stalo to co pisete a i odbornici, kteri se venuji serverum dlouha leta, kroutili hlavou. Prakticky za 1 den jsme tedy postavili kompletne novy server. V noci z utery na stredu se nahazoval. Ano "az" v noci, jiste mi vsak date za pravdu, ze je lepsi, kdyz server pul hodiny nejede ve 2 hodiny rano, nez pres den.
2. Paralelne s tim jsme delali upravy na strane SW. Opet neni pravda, ze by byl system nejak spatne napsany, jak tady nekdo zminil (jak to muzete zvenku poznat?). Vsichni ale vime, ze vzdycky jsou nejake rezervy, ktere se daji zlepsit. A bylo to znat. Doprovodnym jevem jsou nektere drobnosti vyse popsane (top10 apod.). Bohuzel jsme nemeli ten komfort testovat to dalsi den dva, nez to nasadime. To byste urcite take nechteli. Tedy, nyni doladujeme vykon a dochytavame chybky. Pokud jsou drobne, asi se mnou budete souhlasit, ze maji nizsi prioritu, nez doladit vykon. Presto o nich vime a napravime je jakmile to bude mozne.
3. ze nezvedame telefon a tech. podpora nereaguje ve vsi ucte neni pravda. Za normalnich okolnosti mame uvedene prac. hodiny, kdy se nam dovolate (9-18). mozna namitnete, ze momentalni situace byla kriticka a tudiz hodiny neplati. opak je pravdou, meli jsme plne ruce prace s ostranovanim vyse popssaneho. Jiste by Vas neuspokojila informace, ze jsme za cely den s timto stavem nic neudelali, protoze jsme telefonovali. Tak jak tak, ve stand. hodinach (ikdyz jak jsme napsal, pracovni doba pro nas od soboty neplati) jsme tel. brali i v techto dnech.
Kombinace SW a HW uprav je od noci Ut/St velmi poznat. Jak podle nasich mereni, tak podle reakci nasich klientu. Vcera vecer, nevim o nejakem nekolikaminutovem nacitani. Byla tam asi 5minutova spicka, ktera souvisela s presunem nekterych projektu na jiny server - tedy s akci delanou za ucelem zrychleni eshopu. Samozrejme budeme radi, kdyz nam date vedet, pokud zaznamenate nejake problemy. Je ale lepsi nas na to upozornit prip. se zeptat proc se tomu tak deje nebo co s tim delame, nez nas propirat na tomto miste a rikat, ze s tim nedelame nic.
12. 11. 2009 08:48:25
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371015
on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
12. 11. 2009 21:07:22
všechno chápu. jen top 10 na jednom obchodu (stolky) stále nefunguje a jsou tam nesmysly. musel jsem si teď vykouzlit vše ručně sám. na objednávkách za poslední dva dny je sakra znát, že tam ty nesmysly byly :(
12. 11. 2009 21:07:22
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371014
tomas.krejci
verified
rating uzivatele
13. 11. 2009 00:00:46
Napsal on.la;395626
všechno chápu. jen top 10 na jednom obchodu (stolky) stále nefunguje a jsou tam nesmysly. musel jsem si teď vykouzlit vše ručně sám. na objednávkách za poslední dva dny je sakra znát, že tam ty nesmysly byly :(
Ano ja zase chapu Vas. Princip veci, ktery jsem popisoval je ten, ze nezahalime. A kdyz se musi resit X veci najednou, je to o prioritach. Chyby z toho plynouci se stavaji prioritou ve chvili, kdyz jsou ty nejpodstatnejsi vyresene.
13. 11. 2009 00:00:46
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371013
radekbartuska
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 11. 2009 23:33:25
Tomasi Vase reakce mi prijdou v teto situaci neprofesionalni. Nebo presneji ne zcela profesionalni. Chapu, ze toho mate v soucasne dobe plne zuby, ale ze mate problemy (at uz jsou jakekoliv) Vase zakazniky zcela jiste nezajima. Je zajima kdy a jak dostanou sluzby za ktere zaplatili.
Jsem nestranny, ale fandim Vam. Pokud mate tu moznost, berte to jako konstruktivni kritiku
15. 11. 2009 23:33:25
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371012
díky za rychlé řešení problému se zobrazováním TOP 10 v mém obchodě, nicméně mezitím jsem si nabouchal produkty ručně a zatím to tak nechám být a budu doufat, že to u funguje :) snad se už servery umoudřily a vše pojede jak má, u pár dní jsem žádný výpadek nepozoroval, tak snad se zadařilo.
17. 11. 2009 21:25:06
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371011
Sokolda
verified
rating uzivatele
30. 11. 2009 21:00:26
Zdá se mi to, nebo je to zase KO ??
30. 11. 2009 21:00:26
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371010
Shady
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
1. 12. 2009 17:55:16
Mám tu desiatky nevybavených objednávok, všetko vytlačím a zistím, že na shoptet faktúrach je opäť stará známa chyba - zaokrúhľovanie výslednej ceny na celé eurá. Takže musím čakať, kým sa to opraví, som dosť zvedavý, pred Vianocami takéto chyby, to nieje bohviečo...
1. 12. 2009 17:55:16
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371009
karinna3
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 12. 2009 21:37:31
Napsal Sokolda;406138
Zdá se mi to, nebo je to zase KO ??
bohužel nezdá
1. 12. 2009 21:37:31
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371008
tomas.krejci
verified
rating uzivatele
2. 12. 2009 08:20:17
Napsal Shady;406660
Mám tu desiatky nevybavených objednávok, všetko vytlačím a zistím, že na shoptet faktúrach je opäť stará známa chyba - zaokrúhľovanie výslednej ceny na celé eurá. Takže musím čakať, kým sa to opraví, som dosť zvedavý, pred Vianocami takéto chyby, to nieje bohviečo...
Dobry den, uvadejte prosim kompletni informace. Osobne s Vami jsem vcera hovoril a vysvetloval, ze to vzniklo v souvislosti s rozsirenim modulu o generovani dodacich listu (rozsireni bylo zcela zdarma) a na problemu se pracuje. Necekam ze nas nekdo bude za pridavani novych funkci oslavovat, ale alespon mininalni tolerance by byla na miste, zvlast kdyz jsem Vam situaci telefonicky osvetlil a, to uz se budu opakovat, je to v souvislosti se zajimavym rozsirenim funkci e-shopu. Verim ze spousta klientu nove rozsireni rada vyuzije. Po nahlaseni chyby se to zacalo davat do poradku a v soucasnosti je po problemu. Ono je to tak, ze pokud se dela vyvoj a nekam chceme system posunout, obcas nejaka chyba vyvstane. To je tak vzdycky, i Microsoft dela pravidelne zaplaty. Tim to nebagatelizuji ale to je proste fakt.
"Stara znama chyba" ve skutecnosti znamena, ze se jednou objevila, kdyz jsme faturaci rozsirovali na "neceske" meny, tedy detska nemoc. Po nahlaseni byla hned odstranena.
2. 12. 2009 08:20:17
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371007
Jelikož se blíží konec roku, tak by mně docela zajímalo jak bude řešen 1.1.2010 přechod na nové sazby DPH. V administraci je sice možnost přecenění zboží, kdy tedy můžu zvýšit cenu o 1% (bohudík je navýšení o 1% pro obě sazby, v případě odlišného navýšení sazeb bych byl v ... protože nelze hromadně přecenit zboží jen s určitou sazbou DPH), ale když zvýším cenu zboží tak nastává další problém a tím je jak změnit hromadně sazbu DPH. A teď nastává další problém protože ve správě objednávek není možné měnit sazbu DPH u objednaného zboží, tak mně na fakturách u objednávek došlých v roce 2009, ale vyřízených až v lednu 2010 nebude na faktuře souhlasit sazba DPH kdy potřebuji ponechat cenu zboží jak bylo objednáno, ale změnit mu sazbu DPH a tak prodělat 1%
2. 12. 2009 08:54:04
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371006
tomas.krejci
verified
rating uzivatele
2. 12. 2009 14:04:34
Napsal Neregistrovaný;406987
Jelikož se blíží konec roku, tak by mně docela zajímalo jak bude řešen 1.1.2010 přechod na nové sazby DPH. V administraci je sice možnost přecenění zboží, kdy tedy můžu zvýšit cenu o 1% (bohudík je navýšení o 1% pro obě sazby, v případě odlišného navýšení sazeb bych byl v ... protože nelze hromadně přecenit zboží jen s určitou sazbou DPH), ale když zvýším cenu zboží tak nastává další problém a tím je jak změnit hromadně sazbu DPH. A teď nastává další problém protože ve správě objednávek není možné měnit sazbu DPH u objednaného zboží, tak mně na fakturách u objednávek došlých v roce 2009, ale vyřízených až v lednu 2010 nebude na faktuře souhlasit sazba DPH kdy potřebuji ponechat cenu zboží jak bylo objednáno, ale změnit mu sazbu DPH a tak prodělat 1%
Vas konkretni pripad neznam, bude to dost individualni. Zalezi jestli jste ci nejste platce, jestli zadavate v adminu ceny s nebo bez DPH, jestli budete chtit zdrazit nebo kvuli klientum radsi 1% prodelavat. Kazdy to bude mit jinak. Budeme na to pripravovat nejaka nastaveni, ktery zbytek provedou sama.
2. 12. 2009 14:04:34
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371005
Není to zrovna individuální záležitost, je to věc, která se týká nás všech. Já zadávám třeba ceny s DPH a musim ceny zvednout minimálně o 2% protože bych měl cenu zvednou o zvýšené DPH, ale totéž udělají dodavatelů a ne vždy jen o 1% a jelikož beru zboží od více dodavatelů, tak současné nástroje pro přecenění nejsou dostačující. Stejně tak není možnost hromadné změny nastavení DPH u zboží (i jen změna bez přepočtu ceny), není možné upravit DPH u již došlých objednávek což také nechápu proč tam není. Zatím mně to přijde jako nepřipravené pro takovou změnu která nás všechny nyní čeká, tak se jen ptám abych nebyl 1.1.2010 nemile překvapen a hlavně jak bude tato změna provedena když by k tomu mělo dojít ze dne na den a ve většina firme nikdo nebude.
2. 12. 2009 14:25:35
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371004
Schopen
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 12. 2009 14:31:17
Tak co je lepší za e-shop?
Teď testuji shoptet,cz a jsem velice spokojen, ale vzhledem k otmu, že jsem ještě e-shop nikdy neměl, tak by mě zajímalo jaký e-shop je nejlepší vůbec ze všech, díky za radu :)
2. 12. 2009 14:31:17
https://webtrh.cz/diskuse/simplia-cz-vs-shoptet-cz/strana/10#reply371003
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit