Zadejte hledaný výraz...

Sezónost – jak použít analytické nástroje

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
9. 9. 2014 23:35:22
Před rokem jsem měl letní sezonní propad tržeb cca 20 procent a rozhodl jsem se, že s tím něco udělám. Ručně jsem si v GA projel klíčová slova a malinko dle toho doplnil sortiment o sezonní zboží. Letos byl červenec nejlepším měsícem za 2 roky a celkový propad za celé prázdniny jen 7%. Co si ale pamatuji, v GA jsem nebyl zrovna zběhlý a stále mám velké mezery. Neznáte nějaký jednoduchý způsob, jak v daném oboru vytáhnout klíčová slova, u nichž roste trafik v určitých měsících? Toto léto jsem tak nějak proplul bez sebemenších potíží s cashflow a řekl jsem si, že v tom budu pokračovat. Ještě mám rezervu v srpnu, ale nechce se mi to opět datlovat ručně a mozek mám ještě stále trochu zpomalený ...
Díky
9. 9. 2014 23:35:22
https://webtrh.cz/diskuse/sezonost-jak-pouzit-analyticke-nastroje/#reply1053701
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit