Zadejte hledaný výraz...

Seznam vs Google(SEO)

Zdeněk Hejl
verified
rating uzivatele
24. 8. 2012 17:54:28
Já jsem zmiňoval jak onpage (titulky, nadpisy), tak offpage (odkazy), takže myslím, že se čtením problém nemám.
Jak tedy provádíte linkbuilding, že určitým způsobem působíte na Google a jiným způsobem působíte na Seznam? Je obecně známo, že na Seznam víceméně stále platí kvantita, kdežto Google klade velký důraz i na kvalitu. Jak vymýšlíte strategie linkbuildingu, že dokážete uspokojit oba zároveň a žádného nenaštvat? Samozřejmě, je tu jedna možnost - získávat hromadu velmi kvalitních odkazů - ale u takovéto strategie nepotřebujete segmentovat na Google a Seznam.
Prosím tedy o vysvětlení. Díky.
24. 8. 2012 17:54:28
https://webtrh.cz/diskuse/seznam-vs-googleseo/strana/2#reply800152
Pripajam link na diskusiu kde sa to rozoberalo pre tych, ktorych by zaujimala moja odpoved a aj ine nazory.
http://webtrh.cz/192509-rank-porad-nule
26. 8. 2012 23:11:39
https://webtrh.cz/diskuse/seznam-vs-googleseo/strana/2#reply800151
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
31. 8. 2012 10:24:18
Napsal Plaváček;836058
drago
Web může mít "autoritu", ale konkrétní stránka těžko.
Proč? Proč se nemůže počítat TrustRank pro jednotlivé stránky?
Třeba jako inverzní PageRank šířící se "pozpátku" přes odkazy na seriozní weby (např. s nízkou bounce rate, to již Google AFAIK sleduje na stránkách s výsledky hledání).
Ostatně bounce rate je sama o sobě pěknou metrikou pro jednotlivá URL (ale je možné / nutné ji segmentovat ve více dimenzích: doména / hostname / URL / klíčové slovo / uživatel / region / jazyk....)
31. 8. 2012 10:24:18
https://webtrh.cz/diskuse/seznam-vs-googleseo/strana/2#reply800150
Antonin Tucek
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 9. 2012 14:09:35
Rozdíly jsou. Navíc od posledních změn, které google udělal. U seznamu jde stále o kvantitu zpětných odkazů a nějaká kvalita ho ani tak nezajímá. Bohužel u google už záleží hodně na kvalitě a pokud se mu nějaké odkazy nelíbí (patičky, linkfarmy) tak strhává důležitost stránky. Pokud seznam nezmoudří obávám se, že se bude muset optimalizovat zvlášť. Navíc nám vstupuje do hry SocialRank což vypadá také jako velká zábava zejména Čechy a Twitter.
5. 9. 2012 14:09:35
https://webtrh.cz/diskuse/seznam-vs-googleseo/strana/2#reply800149
Zdeněk Hejl
verified
rating uzivatele
5. 9. 2012 14:58:01
Jak optimalizujete zvlášť pro Seznam a pro Google?
Modelový příklad když bych optimalizoval pro každý vyhledávač zvlášť: "Když budu chtít optimalizovat pro Seznam, tak budu muset pořídit tuny odkazů bez ohledu na kvalitu. To mi sice pomůže na Seznamu, ale zároveň se to nebude líbit Google. Pokud naopak pořídím několik kvalitních odkazů, tak se to bude líbit Google, ale se Seznamem to ani nehne." Tj. je to poměrně neřešitelná situace, pokud bych se snažil přemýšlet stylem "pro každý vyhledávač, vlastní strategie linkbuildingu", protože se vzájemně téměř vylučují.
Obecně se ví, že na každý vyhledávač platí z hlediska linkbuildingu trochu něco jiného. To, co se mi příčí, je samotná ta myšlenka "pro každý vyhledávač, vlastní strategie linkbuildingu" nebo strategie SEO obecně. Cílem by měl být co nejpřirozenější odkazový profil, tj. sem tam nějaký sitewide odkaz, sem tam nějaký odkaz z článku, něco z minisites, něco z katalogů, něco ze sociálních sítí atd.
Ono nakonec nebude moc rozdílů mezi těmi (úspěšnými), kteří optimalizují pro každý vyhledávač zvlášť a těmi, co k tomu přistupují více holisticky. Problém je spíše v principiální rovině.
5. 9. 2012 14:58:01
https://webtrh.cz/diskuse/seznam-vs-googleseo/strana/2#reply800148
qaro
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
5. 9. 2012 16:35:25
asi tak...na Google už cca rok prvé miesto pričom na Sezname som na 4 strane :-)
5. 9. 2012 16:35:25
https://webtrh.cz/diskuse/seznam-vs-googleseo/strana/2#reply800147
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit