Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Sestavím vám marketingový plán

Napsal TomPro;134517
Taky bych to nezatracoval, dal bych mu klidně příležitost ukázat se, zaplatím až budou splněny dohodnuté výsledky. Pokud máš stále kuráž tak mě kontaktuj přes PM.
Přesně tak i mě.
27. 10. 2008 16:48:22
https://webtrh.cz/diskuse/sestavim-vam-marketingovy-plan/strana/2/#reply141067
Ondrej Machala
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
27. 10. 2008 22:44:57
Jelikož už nějakým rokem ekonomii studuji, tak si dovolím malou poznámku k Tvé nabídce vyhotovení marketingového plánu.
Začněme na tom, co je to marketing - je to v podstatě obchodní, investiční politika společnosti (firmy, projektu) a jejími základními pilíři jsou - Product, Place, Promotion, People, Price. Když to řeknu jednoduše, tak marketing má za cíl vyřešit tyto otázky: Co budeme prodávat, kde a jak to budeme prodávat, komu to budeme prodávat a jakou zvolíme cenovou politiku. Od toho se pak následně odvíjí nespočet činností od reklamy až po sondování konkurence.
Marketingový plán nejprve zodpoví tyto otázky (v případě, že už firma, projekt existuje je tento krok zbytečný) a následně se provede celková analýza což zahrnuje úkony jako situační analýza - SWOT (jak na tom náš produkt je a čím může konkurovat). Dále je potřeba ujasnit si cíle kterých chceme v určité době dosáhnout a jaké finanční prostředky máme pro jeho dosažení vyhrazeny. Nutností je také definovat systém, kterým budeme výsledky měřit a kroky a postihy, které budou přijaty po nedodržení stanovených cílů.
Kroky, které si uvedel jako součást Tvého marketingového plánu z 90% s tímto termínem vůbec nesouvisí a proto by se Tvá nabídka měla jmenovat spíše "pomohu Vám vymyslet jak na to". Protože obrátí-li se na Tebe někdo, kdo ví o čem je řeč a nechá si vyhotovit plán, tak bude mimo jiné chtít vědět kolik peněz a kam má vložit tak, aby investice byla co nejvíce efektivní - v tomto případě například které reklamní systémy a jakým způsobem využít tak, aby do určité doby (třeba půl roku) byl zisk takový a takový. A když to navrhneš a ono to vůbec nebude fungovat, tak můžeš mít problém.
27. 10. 2008 22:44:57
https://webtrh.cz/diskuse/sestavim-vam-marketingovy-plan/strana/2/#reply141066
Napsal Ondřej Machala;134867
Jelikož už nějakým rokem ekonomii studuji, tak si dovolím malou poznámku k Tvé nabídce vyhotovení marketingového plánu.
Začněme na tom, co je to marketing - je to v podstatě obchodní, investiční politika společnosti (firmy, projektu) a jejími základními pilíři jsou - Product, Place, Promotion, People, Price. Když to řeknu jednoduše, tak marketing má za cíl vyřešit tyto otázky: Co budeme prodávat, kde a jak to budeme prodávat, komu to budeme prodávat a jakou zvolíme cenovou politiku. Od toho se pak následně odvíjí nespočet činností od reklamy až po sondování konkurence.
Marketingový plán nejprve zodpoví tyto otázky (v případě, že už firma, projekt existuje je tento krok zbytečný) a následně se provede celková analýza což zahrnuje úkony jako situační analýza - SWOT (jak na tom náš produkt je a čím může konkurovat). Dále je potřeba ujasnit si cíle kterých chceme v určité době dosáhnout a jaké finanční prostředky máme pro jeho dosažení vyhrazeny. Nutností je také definovat systém, kterým budeme výsledky měřit a kroky a postihy, které budou přijaty po nedodržení stanovených cílů.
Kroky, které si uvedel jako součást Tvého marketingového plánu z 90% s tímto termínem vůbec nesouvisí a proto by se Tvá nabídka měla jmenovat spíše "pomohu Vám vymyslet jak na to". Protože obrátí-li se na Tebe někdo, kdo ví o čem je řeč a nechá si vyhotovit plán, tak bude mimo jiné chtít vědět kolik peněz a kam má vložit tak, aby investice byla co nejvíce efektivní - v tomto případě například které reklamní systémy a jakým způsobem využít tak, aby do určité doby (třeba půl roku) byl zisk takový a takový. A když to navrhneš a ono to vůbec nebude fungovat, tak můžeš mít problém.
Tak dost teorie a teď zase praxe... Pokud máš už něco (produkt) a máš vyzkoušeno nebo chceš zjistit, zda pro produkt máš klientelu nebo jak získat klientelu, tak si můžeš vytvořit marketingový plán pro např. internetový svět. Já bych to klidně nazval marketingovým plánem, kde už vím, co a komu chci prodávat. To jak je problémem, toho kdo to umí pro mě vytvořit ne?
Ten připraví nejoptimálnější cesty k propagaci a následnému prodeji produktů, ne? To myslím včetně způsobů měření efektivnosti, v čem je internet nedostižný proti jiným způsobům propagace.
O návratnosti se můžeme bavit, ale tu ty nikdy dopředu nevíš. Proto se každý produkt zkouší zda se chytne. Můžeš jen předpokládat, ale nikdy nevíš, dokud to nezkusíš. A můžeš mít škol a zkušeností kolik chceš.
28. 10. 2008 14:55:01
https://webtrh.cz/diskuse/sestavim-vam-marketingovy-plan/strana/2/#reply141065
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
12. 11. 2008 19:30:40
test loga :)
hmm, tak logo nic. Jak je to s tim obrazkem u profilu?
12. 11. 2008 19:30:40
https://webtrh.cz/diskuse/sestavim-vam-marketingovy-plan/strana/2/#reply141064
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
12. 11. 2008 19:33:40
agrhhhh
EDIT: aaaaaa, uz to slape :D
12. 11. 2008 19:33:40
https://webtrh.cz/diskuse/sestavim-vam-marketingovy-plan/strana/2/#reply141063
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit