Zadejte hledaný výraz...

SEO u málo konkurenčního eshopu

top-me
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 6. 2014 21:45:26
No, vyřešit základní onpage faktory. Ideálně od někoho kdo tomu rozumí. To nevyjde moc draho. Pak si domluvit konzultaci s nějakým profíkem (opravdu profíkem). Za tu zaplatíte trochu víc... nicméně budete mít jasno o možnostech kam seo směřivat, co dělat (jak to udělat už je na vás, informací je dost), čemu se vyhnout, budete mít nějaké info o linkbuildingu (víceméně budete vědět jaké backlinky brát) a tak.
Tedy to je varianta toho pomalého růstu o který se postaráte sám. Pokud nepočítám vaši práci, tak byste se mohl do těch 10k vejít.
Varianta kdy vám to udělá odborník je cenově výrazně výš.
10. 6. 2014 21:45:26
https://webtrh.cz/diskuse/seo-u-malo-konkurencniho-eshopu/strana/2#reply1030874
Investujte tam, odkud prijdou zakaznici.
10. 6. 2014 21:54:42
https://webtrh.cz/diskuse/seo-u-malo-konkurencniho-eshopu/strana/2#reply1030873
Hackman
je zbytečné do toho investovat velké peníze abych byl na první stránce googlu
Ano, to je opravdu zbytečné. Jde o chybně zvolený cíl, zčásti také proto, že v Google nic jako pevné pozice neexistuje.
Nejlepší radu dodal Michal Kubíček. Protože nevíme, co prodáváš, nelze smysluplně poradit. Zaměřit se na SEO pro výrobek, který nikdo nezná, protože ho prakticky nikdo neprodává, je nesmyslné už ze samé podstaty. Proto - pohybujte se tam, kde se nacházejí vaši zákazníci. SEO není všemocné a dost často je zbytečné se jím vůbec zabývat, protože existují efektivnější cesty.
A nelov rady na diskusním fóru, aniž bys dodal konkrétnější zadání.
11. 6. 2014 07:46:05
https://webtrh.cz/diskuse/seo-u-malo-konkurencniho-eshopu/strana/2#reply1030872
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 6. 2014 23:20:01
Pokud je to tvůj výrobek vyhledáván na googlu a seznamu, má smysl se SEO zabývat. Píšeš, že nemáš konkurenci. To ovšem nic nehovoří o tom, zda jsou dané produkty hledány či nikoliv.
15. 6. 2014 23:20:01
https://webtrh.cz/diskuse/seo-u-malo-konkurencniho-eshopu/strana/2#reply1030871
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
17. 6. 2014 09:59:52
Samozřejmě, že relevantním dotazem není jen název konkrétního výrobku, ale musíte řešit i související dotazy, které se týkají problémů, které výrobek řeší, nebo nějakých jeho benefitů
Pro začátek je tedy nutná analýza klíčových slov => Google Webmaster Tools + data z AdWords, Skliku + brainstorming + Collabim
17. 6. 2014 09:59:52
https://webtrh.cz/diskuse/seo-u-malo-konkurencniho-eshopu/strana/2#reply1030870
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit