Zadejte hledaný výraz...

Seo-Servis na 100?

JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
8. 1. 2010 20:33:01
Myslim, ze se tady hadate o neprosto zbytecne sluzbe, ktera toho opravdu moc neumi a vysledky predklada na zaklade nepodstatnych veci:
- info o autorovi, robots, alexa a dalsi blbiny.
Nicmene spousta SEOmagu na tohle veri, tak jim neberme iluze. Dokonce jsou tady nekteri schopni na zaklade podobnych nastroju udelat SEO analyzu, za kterou chteji penize. A ne zrovna malo. No nic pokud se najde trouba, ktery na to veri, necht jim to plati.
Jinak 100% souhlas ve vsem s Plavackem.
8. 1. 2010 20:33:01
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434430
MartiN
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 1. 2010 20:46:11
Podle mě bannery nejsou mrtvé. Jen už to s nimi není tak jednoduché, jako dřív. Před pár lety stačilo někam plácnout trochu slušný banner a lidi klikali jako blázni. Dneska se musí přemýšlet nad grafikou, tématem, landing page, přidanou hodnotou, aby mi lidi z banneru neutekli zase zpět. Zajímavé, že u PPC je toto standard, ale u bannerů ne.
SEO servis je fajn na kontrolu některých on page faktorů webu. Dosažený počet bodů podle mě o ničem nevypovídá.
Taky si myslím, že je důležité optimalizovat web primárně pro lidi a sekundárně pro vyhledávače. Předpokládám tedy, že chci dělat web, který budu monetizovat přes lidi a ne přes vyhledávače. Speciální weby jako MFA jsou výjimka, tam optimalizace na lidi asi nemá smysl.
V současné době stále na vyhledávače fungují některé SEO praktiky, které mohou převážit i užitnost webu. Takové strategie jsou většinou funkční jen po omezenou dobu, ale některé ne a ne přestat fungovat ;-)
Čistá optimalizace pro roboty je velmi nevděčná práce a dlouhodobě nemá výsledky. (Vyhledávače už taky umí používat bounce rate)
Čistá optimalizace pro uživatele zase naráží na nedokonalost robotů.
Dobrý SEO konzultant dokáže odhadnout pro každý konkrétní web nejefektivnější poměr mezi optimalizací pro roboty a pro lidi. A tomu se podle mě říká SEO.
8. 1. 2010 20:46:11
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434429
Martin V
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 1. 2010 20:48:14
Slovo "SEOmág" je přímo odporné :). SEO servis samozřejmě nelze brát vážně. Pokud tady někdo napíše, že zaplatí peníze aby měl místo 65 nebo kolika 100, je to k pláči. Na druhou stranu, je to free a alespoň útržky se občas použít dají. Ve zdrojovém kódu to přehledně vypíše nadpisy a zjištění pozic je alespoň funkční. Zbytek nemá podle mě smysl používat.
8. 1. 2010 20:48:14
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434428
já nevím přo si pořád ze seo servisu sedáte na prdel:-) Průběžně je tady na to vždycky nějaké téma:-)
8. 1. 2010 20:57:39
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434427
Práve som seo-servis.cz vyskúšal na 1 stranke...100%, tak to nie asi taky problem:)
8. 1. 2010 22:33:45
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434426
1.) Seo servis je maximálně na nějaké základy - zkontrolovat sémantiku, jestli mám vyplněné description (popisek v Googlu) atd. Jestli má někdo 88 nebo 100 procent je naprosto šumák...
2.) http://www.seomoz.org/blog/great-content-equals-great-rankings-right-wrong
Great Content Equals Great Rankings, Right? Wrong. - Tenhle článek miluju aneb obsah není samospasitelný. Dobrý obsah ještě neznamená, že vás někdo zalinkuje (linkbaiting totiž není jen o kvalitním obsahu - aneb kdo z vás linkuje častěji dlouhé články složité na pochopení častěji než vtipná videa a další podobné kravinky k zasmání). A co třeba, když vás vaše cílovka nemá jak zalinkovat? Například budu mít brilatní web o lovu sobů, jenže většina lovců prostě nebude mít weby, forum a ani nebudou blogovat - čili nebudou existovat linkerati, kteří by vás zalinkovali...
3.) Proč mám takový pocit, že v česku slyším od "místních SEO autorit" Obsah je král, zatímco v zahraničí slyším (čtu) spíše "Link is king". Nebyl on na těch lincích (zpětných odkazech) náhodou postaven základ algoritmu toho jednoho vyhledávače? Jak se to jen jmenuje?
4.) Velkou část na webtrhu tvoří MFAčkaři (ať už velcí, střední nebo ty dětičky), affil mrdky či škareďoučcí spekulanti s doménami. Čili jde většinou o tohle: "Jak vydělat nejvíc peněz s nejmenší námahou." Tihle lidi se neptají na obsah a ani nechtějí slyšet, že mají tvořit weby pro lidi. Pochopí tohle už někdo?
A taková zajímavůstka: Currently Active Users Viewing This Thread: 121
8. 1. 2010 23:43:18
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434425
korwin
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
9. 1. 2010 01:01:47
BigLebowski: Přesně tak. Konečně někdo, kdo furt nebásní o obsahu jak plaváček a Prokop.
Ty tuny MFA na webtrhu s tupým obsahem a vcelku velkým trafficem jsou důkazem toho, že obsah občas king fakt není.
9. 1. 2010 01:01:47
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434424
Tomáš
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
9. 1. 2010 01:09:24
Z tejto nudnej tuctovej temy sa vyvija celkom zaujimava diskusia prepletena kravinami :)
Napsal BigLebowski;430971
Great Content Equals Great Rankings, Right? Wrong. - Tenhle článek miluju aneb obsah není samospasitelný. Dobrý obsah ještě neznamená, že vás někdo zalinkuje
Toto sa da pochopit 2 smermi.
1) naozaj kvalitny obsah ktory sem tam niekto prelinkuje a taha ludi, prekliky, vyhladavania, atd, dobre preindexovany web, skratka kvalita
2) obsah ako taky, ktory len je. Tak ci onak obsah proste musite byt a musi byt originalny, aj ked nie genialny. Poznamocka znovu pisem o vyhladavacoch teda nie o sezname, ten len zoraduje. Bez originalneho obsahu mozes mat linkov kolko chces hore sa nedostanes, vid rovnake eshopy s exaktnymi popiskami.
Keby to mam vyjadrit ciselne z mojho pohladu by to bolo nejak takto:
75% odkazy
20% obsah
5-10% on page seo, ale skor IA(viem ze to presne nesedi :) )
Napsal BigLebowski;430971
3.) Proč mám takový pocit, že v česku slyším od "místních SEO autorit" Obsah je král, zatímco v zahraničí slyším (čtu) spíše "Link is king". Nebyl on na těch lincích (zpětných odkazech) náhodou postaven základ algoritmu toho jednoho vyhledávače? Jak se to jen jmenuje?
atlavista? a tak aj skoncila.
9. 1. 2010 01:09:24
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434423
Jan Tichý
verified
rating uzivatele
9. 1. 2010 01:11:21
Napsal korwin;430853
SEO - je souhrn metod, jak dostal web nahoru ve vyhledávačích (a tím zvýšit traffic). De tu o definici. Je jasný, že lidi budou víc klikat, čím bude web na lepší pozici.
To, co jsi tu napsal a co jsem zde teď ocitoval, zní na první pohled logicky. Nicméně je to jenom malá část celého problému, řekněme špička ledovce. Co tedy v té Tvé definici výše fatálně chybí?
1. SEO není jen o fulltextových vyhledávačích. Spadají pod něj dále nejen veškeré další vertikální vyhledávače, ale i obecná nalezitelnost webu všeobecně na internetu. Naopak k fulltextům se většinou dostaneme až takto zpětně kruhem - ony se totiž snaží ve svém řazení výsledků reflektovat právě tu "obecnou nalezitelnost na internetu mimo vyhledávače" a jejich algoritmy jsou obecně stavěné tak, aby na předních pozicích vracely právě ty weby, které jsou i jinak dobře nalezitelné a v důsledku toho i bez nich dobře navštěvované. Nejlepší SEO tak má ten web, který bude dál vydělávat i v hypotetickém případě, kdy by se vypnul celý Seznam a Google.
2. I kdybychom se omezili jen na vyhledávače, tedy na SEO v užším okleštěném významu, tak říct, že "jde o to dostat web nahoru", je plácnutí klackem do vody. Ono je totiž potřeba kromě toho říct:
  • na jaké fráze se mám vlastně nahoru dostat
  • s jakými konkrétními stránkami se mám na kterou frázi nahoru dostat
  • kolik návštěvníků mi bude přes které fráze kam chodit
  • jací návštěvníci to budou a proč vlastně ke mně přijdou
  • co by u mě ti návštěvníci měli dělat, jak by se měli dál na webu chovat..
  • co u mě ti návštěvníci budou dělat, jak se budou dál na webu chovat..
  • jak se budou chovat v budoucnu, jestli se ke mně budou vracet, jestli o mě budou dále psát, linkovat na mě, opakovaně nakupovat...
  • kolik mě to bude celé stát a kolik mi to na druhé straně vydělá, a to nikoliv okamžitě, ale v dlouhodobém měřítku
Tohle je všechno SEO byť jen ve svém užším pojetí. Ale je to něco úplně jiného, než tvrdit, že "SEO je o tom dostat web nahoru a zvýšit si traffic". I se vším, co z toho pak vyplývá pro konkrétní činnosti, aktivity a opatření. A teprve potom můžu taky řešit, jak toho dosáhnout - kdy se ale už zase neobejdu bez úplného pochopení odstavce číslo 1.
Každopádně abychom se vrátili k samému začátku této diskuze, nástroj od SEO-Servisu mi na žádnou z těchto otázek neodpoví a co hůř, ani mi jakkoliv nepomůže cokoliv z toho vylepšit.
9. 1. 2010 01:11:21
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434422
Napsal Tom@S;431006
atlavista? a tak aj skoncila.
Hehe, myslel jsem samozřejmě Google...
Napsal Tom@S;431006
Keby to mam vyjadrit ciselne z mojho pohladu by to bolo nejak takto:
75% odkazy
20% obsah
5-10% on page seo, ale skor IA(viem ze to presne nesedi :) )
Ano! Přesně o tohle mi šlo! Samozřejmě by v nějakém hlubším rozboru byly věci jako trust rank, autoritativnost, link diversity atd. Ale prostě link si king a nechápu, proč se tady většina lidí snaží tvrdit něco jiného (přijde mi to jako nějaké specifikum ČR). Samozřejmě ani jedno není samospásné, ale to už si inteligentní člověk snad domyslí...
Napsal jantichy;431007
...
Realita webtrhu je taková, že když se někdo zeptá na SEO, tak se baví o tom, jak se dostat nahoru ve vyhledávačích. Klíčová slova a další věci má už pravděpodobně vybrána (o tom, jestli správně nebo naprosto totálně blbě už se bavit nebudu, na tom teď nezáleží a je to jeho problém/chyba)
Z toho výplývá drtivá většina problému v diskuzích (asi by nebylo od věci, kdyby si všichni zašli na nějaký kurz empatie). Je rozdíl optimalizovat pro velký e-shop a pro malé portfolio mfa nebo affil webíků. Tohle je třeba si uvědomit...
Tuším, že právě ty (pokud se pletu, tak se omlouvám) si někde psal, že něco o "pochopení dotazu". Takže stejně jako vyhledávač musí pochopit dotaz a snažit se na něj relevantně odpovědět, měli by to tady udělat i další lidé v diskuzích...
Napsal jantichy;431007
Nejlepší SEO tak má ten web, který bude dál vydělávat i v hypotetickém případě, kdy by se vypnul celý Seznam a Google.
A tohle je sice překrásná myšlenka, ale jaká by byla realita? Ihned, co by spadl seznam by se ve všech televizích objevilo, že spadl internet...
9. 1. 2010 01:27:36
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434421
korwin
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
9. 1. 2010 01:43:33
jantichy:
1) Netuším o čem mluvíš. Hlavní vyhledávače pro čr jsou google a seznam a ty reflektují hlavně počet, kvalitu a relevantnost zpětných odkazů.
2)
Proč se mi zdá, že se tu každý snaží udělat rovnítko v pojmech SEO a online marketing? Nebo spíše se do toho pojmu snaží nacpat skoro vše co de.
SEO je jenom a pouze část online marketingu, která dle mě opravdu slouží jen k tomu dostat web nahoru. Přesněji dostat relevantní traffic bez nutnosti platit za reklamu. Tedy umístit se dobře ve vyhledávači na konkrétní fráze. Nic víc nic míň.
Samozřejmě jako jedna z prvních věcí je, zjistit si na jaké fráze se bude optimalizovat...ale to snad tu napadne každého.
Co s klientem dál když už je na webu, to spíše spadá pod webovou použitelnost a celkový koncept stránek.
--edit:
du spat :-)
9. 1. 2010 01:43:33
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434420
Jan Tichý
verified
rating uzivatele
9. 1. 2010 01:43:45
Napsal BigLebowski;431011
Ale prostě link si king a nechápu, proč se tady většina lidí snaží tvrdit něco jiného.
Ale to je trošku nepochopení. Jestli se bavíme o váhách jednotlivých faktorů při řazení, tak v tom se shodneme. Respektive já to chápu tak, že bezchybně vyladěný onpage je nutnou podmínkou, vstupenkou na startovní čáru závodu. A o tom, kdo ten závod vyhraje, pak rozhodují zpětné odkazy. O tom žádná.
Rozcházíme se ale dost zásadně v názoru na to, kde, jak, za kolik a jaké odkazy získávat. Pro mě je poměrně očividné, že dlouhodobě nejefektivnější je získávat trvalé odkazy z tematicky příbuzných serverů, které jsou viditelné a užitečné, jsou pro lidi a de facto přes ně přichází i skutečná návštěvnost. Takových odkazů nemusí být až tak moc, ale mají na výsledky hledání zásadně větší dopad, než nějaké netematické patičky.
A celá podstata věci ovšem tkví v tom, že takovéto odkazy se o několik řádů snadněji a levněji získávají v případě, kdy mám kvalitní web, jedinečný, užitečný a přínosný obsah a funkce. Skoro bych řekl, že to je většinou i podmínka nutná pro to, abych takové odkazy získal.
Takže kruhem jsme se dostali opět zpátky k tomu, že kvalitní odkazy sice co do faktorů řazení mají zásadní váhu, ale bez unikátnáho obsahu a užitečnosti pro uživatele je nikdy nezískám, případně za zbytečně obrovské náklady. Čili i v tomto případě je alfou a omegou obsah.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 01:55 ----------
Napsal korwin;431015
počet, kvalitu a relevantnost zpětných odkazů.
Ano, v bodu 1. jsem mluvil jsem přesně o tomhle. O počtu, kvalitě a relevantnosti zpětných odkazů. Nic víc, nic míň. Zkus si ten odstavec přečíst ještě jednou.
Napsal korwin;431015
SEO je jenom a pouze část online marketingu, která dle mě opravdu slouží jen k tomu dostat web nahoru. Přesněji dostat relevantní traffic bez nutnosti platit za reklamu. Tedy umístit se dobře ve vyhledávači na konkrétní fráze. Nic víc nic míň.
Ne. SEO i v tomhle užším pojetí je o tom maximalizovat zisk z lidí přicházejících z přirozených výsledků vyhledávání. Dostat se nahoru na konkrétní fráze je jen cesta k tomuto cíli.
Nemůžeš vynechat úvahy o zisku/návratnosti, protože to je jediné skutečné měřítko úspěšnosti SEO. Když se budeš například skvěle umisťovat na fráze, přes které Ti nepřijde žádná objednávka, děláš dobře SEO? Ne, vyhodil jsi obrovské prachy za to, aby ses na takovéhle fráze umisťoval.
Pokud tedy musíme do hodnocení SEO zahrnout získ/návratnost, nemůžeš vynechat ani použitelnost a konverzní schopnosti samotného webu, protože ty mají na ten zisk zcela fatální dopad.
Pokud zlepšíš konverzní schopnosti webu, tak jednak dosáhneš mnohem většího zisku, dále si budeš moci dovolit mnohem nákladnější optimalizační techniky, třeba získávání dalších kvalitních odkazů. Pořád se bavíme o SEO. Nemůžeš to prostě omezit jenom na pozice na nějaké obskurní klíčové slovo, které sis na začátku vyvěštil z křišťálové koule.
9. 1. 2010 01:43:45
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434419
Tomáš
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
9. 1. 2010 01:55:28
amen
9. 1. 2010 01:55:28
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434418
Jan Tichý
verified
rating uzivatele
9. 1. 2010 02:03:27
Napsal BigLebowski;431011
Realita webtrhu je taková, že když se někdo zeptá na SEO, tak se baví o tom, jak se dostat nahoru ve vyhledávačích
Jak se dostat nahoru ve vyhledávači s jednou konkrétní stránkou na jedno konkrétní slovo? Na to je přece odpověď strašně jednoduchá - vyladit onpage a získat dostatek kvalitních relevantních zpětných odkazů. To je všechno. Hotovo.
Jenže pak následuje otázka, jak konkrétně to udělat, kde získat ty odkazy, jak přesvědčit kvalitní weby, aby na mě odkazovaly. A tady už musím řešit, kolik mě jaká varianta bude stát a kolik mi to naopak vydělá. A jsme tam, kde jsme byli, protože bez toho všeho, co jsem tu napsal výše, se to prostě nedá uzavřít.
Ať chcete, jak chcete, tak pojem SEO se ani v nejužším pojetí prostě nedá zredukovat na to, na které jsem pozici ve vyhledávači. Musím do toho zamotat celkovou strategii, longtail, zisk, náklady, etc. etc.
9. 1. 2010 02:03:27
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434417
Ano, o tom to celé je...
Ale... Většina lidí to tady ani vůbec nepočítá a proto jsou třeba ty katalogy a pr článkové weby tak populární. Je to LEHKÉ, SNADNÉ a LEVNÉ! Co chtít víc, že?
Samozřejmě, že tématický, dobře umístěný odkaz, přes který chodí lidi a ještě k tomu od nějakého autoritativního webu z oboru je nejcenější. Kolikrát (v méně konkurenčních oborech), stačí i JEDEN jediný odkaz (např. z webu, který je na tu vyhledávanou frázi zrovna na první místě), aby se stránka dostala vysoko.
Jenže je to i tím, že i ty blbé patičkové odkazy na seznam ještě pořád platí. A zase co je rychlejší, snadnější a levnější? Hodit si tady poptávku "vyměním odkazy v patičce SR50 PR2 - ale po přepočtu to určitě vyletí nahoru, bo to má potenciál, ni?" nebo shánět tématicky relevantní odkazy?
Jak říkám, je OBROVSKÝ rozdíl je vysvětlovat to nějakému většímu e-shopu, který na to většinou má peníze, má strategii a nějaký dlouhodobý cíl a vysvětlovat to tady. Na tyhle řeči ten obchod získáš, jenže tady to budeš muset (podle mě) vysvětlit "polopatičtěji" a začít trošku více od základů.
Protože pokud poradíš klukovi, který udělal jednostránkové MFA nebo affil web (protože to nese děsný prachy), ať se zaměřuje na budování obsahu, tak se ti na to vykašle (Franta nemá žádnej obsah a má tolik peněz) a OBA jste ztratili akorát svůj čas. Ti lidi na to přijdou, ale je jim potřeba dát čas. A i když je šlechetné, že chceš ten jejich vývoj urychlit, tak to někdy prostě nejde. Je kontraproduktivné radit lidem, kteří vlastně poradit nechtějí...
Napsal jantichy;431027
Ať chcete, jak chcete, tak pojem SEO se ani v nejužším pojetí prostě nedá zredukovat na to, na které jsem pozici ve vyhledávači. Musím do toho zamotat celkovou strategii, longtail, zisk, náklady, etc. etc.
Jednodušší odpověď by zněla: 90 procent lidí tady nedělá/nemá/nezahrnuje celkovou strategii, longtail, zisk, náklady, etc. etc.
A když s tímhle vědomím napíšeš, že SEO je "obecná nalezitelnost webu všeobecně na internetu", tak akorát házíš hrách na stěnu...
9. 1. 2010 02:21:24
https://webtrh.cz/diskuse/seo-servis-na-100/strana/4#reply434416
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit