Zadejte hledaný výraz...

SEO pro akce a skoleni

Nishkam
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
4. 7. 2013 13:46:12
Jestli poradate akce a skoleni, asi jste narazili na 1 vec, ktera se tyka SEO. Jde o to, ze stranka akce nema dlouhou zivotnost, obvykle par mesicu, nekdy mene, nekdy vice. Nez vyhledavac stranku zaindexuje, najde backlinky a da ji nejaky rating je obvykle po akci a casto i po strance. Tim se takovy web lisi od vetsiny ostatnich komercnich stranek. Napr. stranka Detail zbozi spravidla existuje mnohem dele - roky.
Protoze to nejakou dobu resim polozil jsem pro jistotu dotaz jeste primo na Matta Cuttse - https://www.google.com/moderator/#8/e=20ce74&q=20ce74.6cb4c2&v=4
Budu vdecny, kdyz ten dotaz odhlasujete a pomuzete ho tak dotlacit k Mattovi.
Mate-li nejake vlastni tipy, postrehy ci komentare, budu za ne vdecny i tady.
4. 7. 2013 13:46:12
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919419
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
4. 7. 2013 13:56:04
Nevidím v tom žádný větší problém. Napíšu článek a za dva dny ho mám na první stránce. Ono dost záleží na tom, kdo to školení pořádá. Pokud máte už nějakou prestiž, tak vaše školení bude vidět. Pokud jste jen rybka v moři, tak se prostě v moři ztrátíte...
---------- Příspěvek doplněn 04.07.2013 v 14:03 ----------
Pokud nemáte web s vysokou prestiží, tak aspoň rozpoutejte zájem na sociálních sítích. "Přinuťte" lidi, aby o akci mluvili.
4. 7. 2013 13:56:04
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919418
Nishkam
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
4. 7. 2013 14:21:34
Napsal siva01;969471
Nevidím v tom žádný větší problém. Napíšu článek a za dva dny ho mám na první stránce.
Hmm.. mohl bych se podivat na nejaky takovy clanek a vedet klicovou frazi, na kt. je na prvnim miste za 2 dny od publikace?
Jinak, problem v tom taky nevidim, ale jsou urcita specifika a odlisnosti od jinych webu.
Napsal siva01;969471
Ono dost záleží na tom, kdo to školení pořádá. Pokud máte už nějakou prestiž, tak vaše školení bude vidět. Pokud jste jen rybka v moři, tak se prostě v moři ztrátíte...
Co presne znamena "prestiz" v tomto kontextu?
---------- Příspěvek doplněn 04.07.2013 v 14:03 ----------
Napsal siva01;969471
Pokud nemáte web s vysokou prestiží, tak aspoň rozpoutejte zájem na sociálních sítích. "Přinuťte" lidi, aby o akci mluvili.
To chapu :) ale to plati obecne nezavisle na tom jestli to je akce nebo novy mobil
4. 7. 2013 14:21:34
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919417
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
4. 7. 2013 15:22:24
Prestiž je prostě důležitost webu. Čím větší prestiž, tím časteji tam robot chodí. Dejme tomu, že zpravodajské weby mají vysokou prestiž, proto když publikují článek, tak se zobrazí i za pár minut od publikace.
Add mé články: klíčové slovo je název článku. Přepokládám, že i to školení se nějak jmenuje.
4. 7. 2013 15:22:24
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919416
nishkame, kde je problém? Snad nepořádáš jen jednorázová školení? Předpokládám, že když sis dal tu práci s přípravou školení, asi ho budeš pořádat několikrát do roka. Pokud ano, řeš to jako Marek Prokop - http://www.prokopsw.cz/cs/skoleni-seo stále stejná URL, jen data se mění - odkazy má za celou dobu existence stránky a furt přibývají, díky čemuž je stránka trvale vysoko ve vyhledávání.
Pokud jde o jednorázové akce, trošku pochybuji, že tady bude SEO tím pravým způsobem propagace.
7. 7. 2013 20:58:45
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919415
Nishkam
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
7. 7. 2013 21:25:45
Dekuji Martine, zajimaji mne ruzne akce a pristupy. Vytvarim sbirku uzitecnych SEO technik pro akce a skoleni a tu Markovou beru do sbirky. Avsak si nejsem jisty, zda je nejlepsi v pripade nekolika terminu na jedne strance.
Myslim, ze se da neco delat i v pripade jednorazovych akci a jsem fakt hodne zvedavy co by na to rekl Mutt Cutts
7. 7. 2013 21:25:45
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919414
Napsal nishkam;970558
Dekuji Martine, zajimaji mne ruzne akce a pristupy. Vytvarim sbirku uzitecnych SEO technik pro akce a skoleni a tu Markovou beru do sbirky. Avsak si nejsem jisty, zda je nejlepsi v pripade nekolika terminu na jedne strance.
Myslim, ze se da neco delat i v pripade jednorazovych akci a jsem fakt hodne zvedavy co by na to rekl Mutt Cutts
není zač. Trochu nerozumím téhle části:
Avsak si nejsem jisty, zda je nejlepsi v pripade nekolika terminu na jedne strance.
Pořád jde o jedno školení, jen v různých termínech, pokud to správně chápu. To se s tím, co jsem psal nahoře nijak nevylučuje, dokonce je to lepší v tom, že veškerou pozornost soustředíš na jednu stránku - mrkni třeba sem, tam jsou taky dva termíny http://www.prokopsw.cz/cs/marketingove-leto
Ve vyhledávání Google si pak můžeš ještě pomoci použitím mikroformátů pro události - např. http://schema.org/Event
Ve výsledku to může vypadat třeba takhle
7. 7. 2013 21:33:45
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919413
Nishkam
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
7. 7. 2013 22:34:21
Mikroformaty znam a pouzivam a prave z pohledu mkf (ale i z pohledu navstevnika) ve vetsine pripadu je dobre rozlisovat mezi strankou vypisu nekolika akci a strankou detailniho popisu 1 akce. Vlastne je to podobne eshopu, kde mas vypis seznamu zbozi a pak stranku detail. Jednoznacne se doporucuje (a myslim, ze je to spravne) mit pro kazde zbozi vlastni stranku. Pak tam jsou varianty napr. dle barvy zbozi, ale v pripade akci termin je podle mne vice nez jen varianta. Osvedcilo se mi napr. davat termin akce primo do title - ma to pak lepsi CTR.
Nemam na to zatim jednoznacny nazor, snazim se nasbirat co nejvice uzitecnych info.
7. 7. 2013 22:34:21
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919412
Napsal nishkam;970579
Mikroformaty znam a pouzivam a prave z pohledu mkf (ale i z pohledu navstevnika) ve vetsine pripadu je dobre rozlisovat mezi strankou vypisu nekolika akci a strankou detailniho popisu 1 akce. Vlastne je to podobne eshopu, kde mas vypis seznamu zbozi a pak stranku detail. Jednoznacne se doporucuje (a myslim, ze je to spravne) mit pro kazde zbozi vlastni stranku. Pak tam jsou varianty napr. dle barvy zbozi, ale v pripade akci termin je podle mne vice nez jen varianta. Osvedcilo se mi napr. davat termin akce primo do title - ma to pak lepsi CTR.
Nemam na to zatim jednoznacny nazor, snazim se nasbirat co nejvice uzitecnych info.
rozumím. Pak by možná nebylo špatné posílat title s nejbližším termínem. Co se zboží týká, pak ano - pro každé vlastní stránku. Co se jednoho školení v různých termínech týká, stačí jedna stránka. Pro detaily odlišných školení pak samozřejmě samostatné stránky, na kterých pak bude více termínů, pokud to bude potřeba. Toť můj názor. :)
8. 7. 2013 00:00:40
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919411
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
8. 7. 2013 10:33:58
Napsal Martin Kolčaba;970544
nishkame, kde je problém? Snad nepořádáš jen jednorázová školení? Předpokládám, že když sis dal tu práci s přípravou školení, asi ho budeš pořádat několikrát do roka. Pokud ano, řeš to jako Marek Prokop - http://www.prokopsw.cz/cs/skoleni-seo stále stejná URL, jen data se mění - odkazy má za celou dobu existence stránky a furt přibývají, díky čemuž je stránka trvale vysoko ve vyhledávání.
Stejným způsobem inzerují svá opakující se školení další SEO agentury:
www.dobryweb.cz/skoleni-seo
www.h1.cz/skoleni/skoleni-seo-pro-webmastery
Námět k zamyšlení: Jak linkovat natvrdo na určitý termín školení, pokud je stránka jen jedna? (Možno minimálně dvěma způsoby, jeden z nich je lepší)
---------- Post added 08.07.2013 at 10:35 ----------
Napsal Martin Kolčaba;970544
Pokud jde o jednorázové akce, trošku pochybuji, že tady bude SEO tím pravým způsobem propagace.
Předpokládám, že kolegovi jde o dotazy typu
www.google.cz/search?q=školení+crm
které má smysl pokrývat permanentně
---------- Post added 08.07.2013 at 10:38 ----------
Napsal siva01;969543
Prestiž je prostě důležitost webu. Čím větší prestiž, tím časteji tam robot chodí. Dejme tomu, že zpravodajské weby mají vysokou prestiž, proto když publikují článek, tak se zobrazí i za pár minut od publikace.
Ano. A ještě dalšími dvěma způsoby je možno zvýšit četnost návštěvy vyhledávače:
- Nastavení limitu četnosti návštěv v Google Webmaster Tools
- Občasnou změnou části obsahu stránky
8. 7. 2013 10:33:58
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919410
Nishkam
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 7. 2013 10:54:15
Napsal petrx;970657
Stejným způsobem inzerují svá opakující se školení další SEO agentury:
Jestli se dobre divam, tak ani jedna z agentur na uvedenych strankach nepouziva spravne mikroformatovani pro Eventy. Tady je totiz nekolik otazek:
- popis je jen 1 a nemuzeme ho priradit k nekolika eventum najednou
- 1 event = 1 termin
- otazka taky je jestli Google nesnizi rating stranky s akci, pokud uz je akce v minulosti (pozna podle mikroformatu). Predpokladam, ze pokud to nedela dnes, tak k tomu dojde pozdeji. Je to podle mne logicke. Pak se muze stat, ze na strance budete mit novy termin, ale Google o tom zatim nevi a ani nespecha stranku aktualizovat (protoze uz probehla)
Napsal petrx;970657
Námět k zamyšlení: Jak linkovat natvrdo na určitý termín školení, pokud je stránka jen jedna? (Možno minimálně dvěma způsoby, jeden z nich je lepší)
1. s parametrem = termin
2. s kotvou #termin
takto?
Osobne zatim stale preferuji zvlastni stranky pro kazdy termin. Je tam ale pak problem s duplicitou popisu atd... a hlavne s dobou zivotnosti stranky.
8. 7. 2013 10:54:15
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919409
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
8. 7. 2013 11:20:57
Napsal nishkam;970671
Jestli se dobre divam, tak ani jedna z agentur na uvedenych strankach nepouziva spravne mikroformatovani pro Eventy.
A zřejmě to zatím nevadí, nicméně je rozumné uvádět formát správně
Napsal nishkam;970671
1. s parametrem = termin
Určitě ne! Generoval byste duplicitní stránku pro každý další termín
Napsal nishkam;970671
2. s kotvou #termin
Ano, ale s kotvou můžete naložit dvěma způsoby
Napsal nishkam;970671
Osobne zatim stale preferuji zvlastni stranky pro kazdy termin.
Za což budete po zásluze potrestán
8. 7. 2013 11:20:57
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919408
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
9. 7. 2013 12:59:33
Napsal nishkam;970671
Google o tom zatim nevi a ani nespecha stranku aktualizovat (protoze uz probehla)
Stačí, aby se hodil odkaz na stránku na Google Plus, nebo Twitter a googlebot příjde ;)
9. 7. 2013 12:59:33
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919407
Napsal petrx;970680
Za což budete po zásluze potrestán
neřekl bych, že potrestán. Ale zobrazovat jedno školení ve více termínech na samostatných stránkách má prostě mnohem více nevýhod než výhod a nevidím to jako rozumné řešení.
9. 7. 2013 15:06:45
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919406
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
9. 7. 2013 15:56:39
Napsal Martin Kolčaba;971158
neřekl bych, že potrestán. Ale zobrazovat jedno školení ve více termínech na samostatných stránkách má prostě mnohem více nevýhod než výhod a nevidím to jako rozumné řešení.
Bude potrestán blbými pozicemi ve vyhledávačích
---------- Post added 09.07.2013 at 15:59 ----------
Napsal siva01;971099
Stačí, aby se hodil odkaz na stránku na Google Plus, nebo Twitter a googlebot příjde ;)
Přišel by díky Twitteru, kdyby Google měl přístup k Twitter firehose (https://dev.twitter.com/discussions/2752), což nemá
Díky Google+ přijde
A jelikož Webtrh.cz je indexován Googlem a odkazy v diskusi nemají nofollow, pro Googlebota stačí se o školení zmínit zde
9. 7. 2013 15:56:39
https://webtrh.cz/diskuse/seo-pro-akce-a-skoleni/#reply919405
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit