Zadejte hledaný výraz...

SEO optimalizace e-shopu

Petr
verified
rating uzivatele
30. 12. 2011 21:32:28
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jakým způsobem řešíte SEO e-shopu. Docela dost jsem o tom načetl, ovšem každý tvrdí něco jiného a připadá mi, že každý je odborník,ale výsledky nikde. Chtěl bych se zeptat jak to řešíte, jestli máte konzultanta, který se vám vyplatil, nebo nějaký free program.
Děkuji za odpověď
30. 12. 2011 21:32:28
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711692
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
30. 12. 2011 21:58:56
Najdi si někoho, kdo SEO nabízí, má výsledky a úspěch. Free = zadarmo = ??? Chceš prodávat a vydělávat = musíš do toho i něco vrazit.
30. 12. 2011 21:58:56
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711691
Petr
verified
rating uzivatele
30. 12. 2011 22:07:08
Samozrejme, ze s penezma pocitam. Jen si chci udelat obrazek od lidi, kteri maji za sebou SEO a muzou mi rict uprimny nazor.
Dekuji za odpoved
30. 12. 2011 22:07:08
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711690
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
30. 12. 2011 22:11:49
Upřímně záleží na tom co prodáváš, protože porovnávat e-shop s mobilama s e-shopem co prodává jednorázové propisky je hloupost.
Kdyžtak mi napiš adresu eshopu do PM a napíšu ti k tomu jak to vidím já.
30. 12. 2011 22:11:49
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711689
Ondřej Krobot
verified
rating uzivatele
(50 hodnocení)
30. 12. 2011 22:17:50
Za sebe bych ti doporučil asi jednu věc. To jak moc konkurenční prostředí má před sebou tvůj eshop určitě víš. Jak rychle potřebuješ dostat tvůj eshop do kladných čísel asi taky (čím dřív tím líp). Pokud jsi toho hodně načetl (záleží teda čeho) určitě několik "SEO technik" zvládneš provést sám bez toho aniž bys musel někoho najmout. Pokud si na to nevěříš, nemáš dost času, aby ses na tom učil, co a jak provést a čekat jestli to klaplo či ne, tak určitě pro tebe bude lepší si někoho najít a nějaký ten peníz investovat. Nemá cenu experimentovat když jde o peníze ;-)
30. 12. 2011 22:17:50
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711688
krtek
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
31. 12. 2011 10:53:33
Základní problém je ten, že spousta lidí si představuje:
1/ nainstaluji "kouzelný" program kliknu a druhý den budu na prvním místě
2/ zaplatím si člověka (toho nejlevnějšího) a opět druhý den budu na prvním místě
Takže upřímný názor, buď udělat sám nebo investovat, žádné free prostě není.
31. 12. 2011 10:53:33
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711687
ja bych hlavne cely eshop byznys vybudoval na uplne jinych pilirich, nez je SEO. A to jen paralelne vedle toho zbytku resil a to hlavne proto, ze jeho efekt je velmi dlouhodoby, naprosto nepredvidatelny, nejisty apod. U kazdeho typu eshopu se daji najit veci, kdy kazda investovana koruna prinese efekt v podstate ihned, roztoci obraty, prinese prvni marze na pokryti provozu a dalsich akci apod.
31. 12. 2011 10:56:38
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711686
Petr
verified
rating uzivatele
31. 12. 2011 16:53:18
Muzes byt konkretni o tech pilirich?
31. 12. 2011 16:53:18
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711685
urcite by to byl dlouhy seznam, co lze krom sea udelat, proto budu obecnejsi. Postavil bych to na pilirich s okamzitym efektem, ktere lze ridit po strance nakladu a efektivity, protoze to je to, co seu chybi. Nejisty efekt, nejista doba efektu, nikdy nejste schopen predem a ani v pozdejsi dobe realne hodnotit naklady, prinos apod. Protoze do toho vstupuje mnoho promenych, ktere meni celkovy vysledek jak pozitivne, tak negativne a nejste schopen realne priradit naklady apod.
Seo ano, jako doplnek proc ne.
31. 12. 2011 18:11:22
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711684
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
1. 1. 2012 14:06:30
Máme mnoho zákazníků, kteří si nedali říct, že něco jako SEO je blbost, investovali do toho desítky či stovky tisíc, které v podstatě hodili do kanálu a nepřineslo jim to vůbec nic krom vyšší návštěvnosti, které se ovšem nepromítla v navýšení počtu objednávek, protože většina těch SEO firem nedělá nic jiného, než že získá návštěvnost z necílených a pochybných zdrojů a vnutí jen správu reklamních kampaní. K tomu přidají pár stran obecných žvástů co je na stránkách rádoby špatně a jak to vyřešit, ale člověk tam nenajde nikdy nic přesně konkrétního.
Nejlepší je na nějaké SEO vůbec nemyslet a dělat věci tak jak velí zdravý selský rozum a uvažovat při svém chování z pohledu zákazníka.
Nikdy sem do SEO a podobných věcí nevrazil ani korunu a skoro ve všem i ve velkém konkurenčním prostředí sem na první stránce, většinou i v první pětce.
HTML kód obchodu se nesnažím mít za každou cenu validní, nehoním skóre v dementních službách jako SEO Servis, necpu do stránek různé lišty pro výměnu odkazů a nesmyslné SEO lišty, ale místo toho se snažím mít na stránkách krom výpisu zboží také nějaké články, v kategoriích popisy k tématu zboží a budovat tak na stránkách i nějaký ten obsah, který se často aktualizuje. Texty píšu, tak aby dávali hlavu a patu a mohl si je také někdo přečíst a ne aby obsahovali jen hromadu klíčových slov a věty skoro nedávali smysl, nebo obsahovali nespočet tučných či jinak zvýrazněných slov. Obchod je potřeba především zaregistrovat do vyhledávačů a katalogů, hraje se hlavně na počet těchto odkazů, jejich kvalita jde zcela stranou, pouze je lepší se vyvarovat porno webům a warezu. Největší příliv zákazníků je ve většině obchodů ale stejně z vyhledávačů zboží, především ze zbozi.cz
Pokud nejsi schopen psát kvalitní texty, tak máš situaci dost omezenou, protože takřka všechny ty SEO firmy ty texty za tebe stejně nenapíšou, dodají ti jen teoretickou omáčku jakým způsobem texty psát a ty je musíš napsat stejně sám a jim je dodat a oni ti je pak do stránek strukturovaně vloží. Ono je to i pochopitelné, protože taková firma ví kulový o tvém oboru.
Přirovnal bych to k situaci kdy máš v nějaké zapadlé uličce poblíž centra města nový obchod, do kterého hodláš lákat lidi jen na nějaký pěkný poutač, který si umístil na chodník vedle poutačů dalších obchodů. Myslíš, že lidé, kteří jdou po chodníku zajdou do tvého obchodu jen kvůli tomu poutači? ... no nezajdou, jdou na místa která již dobře znají a kde byli spokojeni a tam se vracejí. V internetovém světě to funguje stejně, takže musíš ty lidi uměl přilákat, využít své malosti, díky které můžeš dělat věci s individuálnějším přístupem a službami, které větší hráči nenabídnou a chovat se k lidem slušně a především s nimi komunikovat.
1. 1. 2012 14:06:30
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711683
Napsal zlutejbanan;738451
HTML kód obchodu se nesnažím mít za každou cenu validní, nehoním skóre v dementních službách jako SEO Servis, necpu do stránek různé lišty pro výměnu odkazů a nesmyslné SEO lišty, ale místo toho se snažím mít na stránkách krom výpisu zboží také nějaké články, v kategoriích popisy k tématu zboží a budovat tak na stránkách i nějaký ten obsah, který se často aktualizuje. Texty píšu, tak aby dávali hlavu a patu a mohl si je také někdo přečíst a ne aby obsahovali jen hromadu klíčových slov a věty skoro nedávali smysl, nebo obsahovali nespočet tučných či jinak zvýrazněných slov. Obchod je potřeba především zaregistrovat do vyhledávačů a katalogů, hraje se hlavně na počet těchto odkazů, jejich kvalita jde zcela stranou, pouze je lepší se vyvarovat porno webům a warezu. Největší příliv zákazníků je ve většině obchodů ale stejně z vyhledávačů zboží, především ze zbozi.cz
Vždyt přece přesně o tomto to celé je. Pravděpodobně si nikdy služeb nikoho tímto se zabývajícím nevyužil, protože vše tebou zmíněné bych od toho očekával. Nikdo rozumný ti žádnou lištu ani skore na seo-servisu cpát nebude. Zato by ti měl poradit něco o vyplněných titulcích, o unikátním a zajímavém obsahu, důležitosti pravidelné aktualizace a mnoho dalších věcí. Tedy to, co sám děláš. Nazývat to můžeme různě - budování obsahu, tvoření odkazů a spoustu dalších výrazů. Já to souhrnně nazývám SEO a rozhodně si nemyslím, že to je blbost, což jsi ostatně popřel obsahem svého postu i ty.
Někdo si to vše napíše sám, někdo nemá vůbec páru o tom, že nějaký titulek existuje. A že se i někde ve vyhledávání zobrazuje, lidi jej čtou a na základě jeho poutavosti mohou na stránky přejít, to je úplně španělská vesnice. A takový člověk si pak najme nějakého SEO konzultanta, který to všechno ví a vytvoří vše za něj - proč by to měla být blbost?
S čím si dovolím nesouhlasit je registrace do katalogů. Narozdíl od spousty lidí zde si myslím, že v méně konkurenčních oblastech svojí službu mohou udělat. Nicméně tvrdit, že nejdůležitější je počet odkazů a ne jejich kvalita je zcela zcestné. Kvalitní odkaz ze zajímavého webu se nedá nahradit, ani kdyby se těch odkazů z katalogů koupil na webtrhu za půl výplaty pytel.
1. 1. 2012 14:31:08
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711682
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
1. 1. 2012 17:06:18
Napsal thebambus;738460
Kvalitní odkaz ze zajímavého webu se nedá nahradit, ani kdyby se těch odkazů z katalogů koupil na webtrhu za půl výplaty pytel.
Dělali jsme s tím mnoho pokusů po několik let na několika desítkách shopů a to i souběžně třeba 5 shopů se stejným obsahem na jiných doménách a zpětné odkazy z jiného webu kde je vsazen odkaz třeba do stránek s podobným tématickým obsahem nepřináší skoro nic, ta jejich hodnota je vyšší, ale rozhodně o tolik aby to bylo finančně výhodné trávit čas nad jejich sháněním, natož pak ještě platit každý měsíc za to umístění. Co se týče odkazů na doménách s větším pagerankem, tak díky těmto odkazům stránky na které bylo odkazováno rychleji letěli vzhůru oproti stránkám se stejným obsahem kde se jelo na četnost odkazů, ale na konci na tom jsou zcela stejně, jen to trvalo zhruba o 2 měsíce déle. Ale to se bavím o doménách s pagerankem min. 6, u těch do 5 to nehraje vůbec takřka roli. Když sem dal odkazy na zcela netématickou doménu s pagerankem 9, na kterou vedlo několik set milionů odkazů, tak taková stránka se dostala na první stránku raketovým tempem.
Dávat peníze za tématickou výměnu odkazů se prostě nevyplatí, čím více provedu registrací na kterémkoliv katalogu a vyhledávači bez přemýšlení nad obsahem těch stránek, tak tím lépe, zaplatím jednou za jednorázovou registraci a jedu, doména získá hned po prvním přepočtu pagerank kolem 3 a díky aktualizacím obsahu alespoň 3x týdně začne být pro vyhledávač zajímavá.
Je hezké si myslet, že to co sem popsal by mělo být náplní SEO firmy, jenže to tak v reálu prostě nefunguje a to ani u těch známějších na trhu a to sem přes zákazníky měl co do činění s minimálně 60 firmama od studentů až po větší známé firmy. Na to co člověk získá od takové firmy ji nepotřebuje ani najímat, na to mu stačí přečíst první krátký článek na internetu, kde se dočte něco o nadpisech a klíčových slovech v textu. Zákazníci totiž jsou obchodníci a ne tvůrci slohových cvičení, takže jim je takový elaborát že mají psát texty a nadpisy tak či onak vcelku k ničemu, oni totiž očekávají, že to za ně někdo vše udělá a to za ně zkrátka nikdo neudělá, protože těch SEO firem, které jsou schopny dodat i copywriting je na trhu naprosté minimum a ještě pokud je to nějaký technický obor, tak je to zcela o ničem. Z toho plyne, že kvalitní obsah si může provozovatel vytvořit jedině on sám protože on by měl rozumět svému sortimentu o kterém může psát.
Z těchto všech firem, minimálně 80% z nich první co zákazníkům doporučovalo, bylo vložení SEO lišty a to za to chtějí klidně i 6tis měsíčně. Další o čem ihned mluví jsou správy reklamních kampaní. Snad ani od jedné firmy sem neviděl, že by dodali nějakou vstupní analýzu a tím nemyslím ty obecné texty, ale konkrétní čísla, grafy o tom jak si web stojí s ohledem na konkurenci, návštěvnost atd. a každý měsíc dodávali tyto přehledy aby bylo vidět jak se to vlastně celé hýbe a zda vynaložené náklady jsou efektivní. Místo toho chodí jen každý měsíc faktura na SEO služby pod kterými člověk neví co za ty peníze vůbec udělalo. Stejně tak ti nacpou svůj měřící kod pro Google analytics aniž by vůbec byli ochotni se podívat na již stávající statistiky, nezaloží ani konverzní cíle pro objednávky a nic podobného.
1. 1. 2012 17:06:18
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711681
DELTA73
verified
rating uzivatele
21. 2. 2012 18:07:15
Napsal thebambus;738460
Vždyt přece přesně o tomto to celé je. Pravděpodobně si nikdy služeb nikoho tímto se zabývajícím nevyužil, protože vše tebou zmíněné bych od toho očekával. Nikdo rozumný ti žádnou lištu ani skore na seo-servisu cpát nebude. Zato by ti měl poradit něco o vyplněných titulcích, o unikátním a zajímavém obsahu, důležitosti pravidelné aktualizace a mnoho dalších věcí. Tedy to, co sám děláš. Nazývat to můžeme různě - budování obsahu, tvoření odkazů a spoustu dalších výrazů. Já to souhrnně nazývám SEO a rozhodně si nemyslím, že to je blbost, což jsi ostatně popřel obsahem svého postu i ty.
Někdo si to vše napíše sám, někdo nemá vůbec páru o tom, že nějaký titulek existuje. A že se i někde ve vyhledávání zobrazuje, lidi jej čtou a na základě jeho poutavosti mohou na stránky přejít, to je úplně španělská vesnice. A takový člověk si pak najme nějakého SEO konzultanta, který to všechno ví a vytvoří vše za něj - proč by to měla být blbost?
S čím si dovolím nesouhlasit je registrace do katalogů. Narozdíl od spousty lidí zde si myslím, že v méně konkurenčních oblastech svojí službu mohou udělat. Nicméně tvrdit, že nejdůležitější je počet odkazů a ne jejich kvalita je zcela zcestné. Kvalitní odkaz ze zajímavého webu se nedá nahradit, ani kdyby se těch odkazů z katalogů koupil na webtrhu za půl výplaty pytel.
Absolutny suhlas.
Kvalitny obsah webovych stranok s optimalizaciou na vhodne klucove slova (NAJLEPSIE S VYTVORENYM BLOGOM A OBSAHOM PREPOJENYM NA E-SHOP) s pravidelnymi aktualizaciami obsahu a s hodnotnymi spatnymi odkazmi na WEB, i E-SHOP, su predpoklady pre lepsie pozicie vo vysledkoch vyhladavania, co je prvy predpoklad zvysenia vykonnosti E-SHOPU.
Viac si mozes precitat trebárs tu:
SEO nástroje optimalizácie E-SHOPU
21. 2. 2012 18:07:15
https://webtrh.cz/diskuse/seo-optimalizace-e-shopu/#reply711680
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit