Zadejte hledaný výraz...

SEO – Načo sa najviac zamerať?

365design
Nezaměňuj, prosím, pojmy "prodej reklamy" a "prodej odkazů".
17. 10. 2012 16:13:48
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820732
unlucky
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
17. 10. 2012 16:23:39
Napsal Plaváček;858049
365design
Nezaměňuj, prosím, pojmy "prodej reklamy" a "prodej odkazů".
Kdyz si lide kupuji reklamy, tak na ne vetsinou vede odkaz. Mozna toho o seo vite hodne, ale nemusite se hrabat v takovych malickostech a tim si zvetsit svoje (older)ego
17. 10. 2012 16:23:39
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820731
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
17. 10. 2012 16:31:26
Ego s tymto nema nic spolocne a o slovickarenie tu nejde, zvacsi si ty svoj obzor a nastuduj si co je to platena reklama a plateny odkaz, uvidis ze rozdiel nie je v mallickostiach.
17. 10. 2012 16:31:26
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820730
unlucky
Doporučuji ke studiu: http://www.digizone.cz/texty/zakon-40-1995/, především § 2, odst. d). Připomínám jenom, že má reakce směřovala k této větě: "Celá řada známých webů nabízí možnost publikace placených článků." Celá řada známých webů je tedy také vázána tímto (a tiskovým) zákonem. Ale jsme mimo téma, tohle je věc, která s původním dotazem a s oborem SEO téměř vůbec nesouvisí.
17. 10. 2012 16:37:30
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820729
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
18. 10. 2012 16:56:37
Napsal RoyalManG;857934
Zdravím, v riešení problematiky so SEO nie som expert. Dalo by sa povedať, že je to skôr len pokus - omyl. Načo je najdôležitejšie sa pri SEO zamerať? Hustota kľúčových slov? Spätné odkazy? Správna hierarchia H-tagov? Meta description a meta keywords?
Vďaka vopred všetkým za všetky užitočné rady.
V první řadě je nejdůležitější zaměřit se na obsah - teda aby byl originální a kvalitní. Co se týče těch tagů, tak jste to celkem tipnul. Moje "svatá trojice" je H1, title a descriptions. To jsou věci, které z pohledu SEO považuji za nejdůležitější... No a pak samozřejmě odkazy se správnými anchorem.
---------- Příspěvek doplněn 18.10.2012 v 16:59 ----------
Napsal RoyalManG;857960
Čo sa týka rel="nofollow" tagu, má dočinenia na PR? Napríklad, indexová stránka má PR 4 a podstránka, na ktorú z indexovej stránky odkazujem má PR 1, má takéto odkazovanie dopad na PR indexovej stránky? Je dobré použiť na odkazoch, ktoré nechcem aby boli sledované a brané do hodnotenia hlavnej stránky rel="nofollow"?
Rel nofollow je velmi mocný nástroj. Já to používám k řízení toku ranků jak v rámci stránky, tak i v odkazem externích. Ranky to samozřejmě ovlivňuje.
Zajímavostí je, že nofollow odkazy se občas také počítají do odkazového portfólia. Ještě jsem přesně nezjistil proč, ale některé nofollow odkazy minimálně Google počítá a jiné zcela ignoruje..
---------- Příspěvek doplněn 18.10.2012 v 17:01 ----------
Napsal RoyalManG;857983
Plaváček PDF kniha prečítaná. V podstate pri tvorbe a optimalizácii webu som sa držal tých pravidiel. :) V čom je určite veľká diera, je linkbuilding. Zo začiatku som to nechal tak, nech vznikajú spätné odkazy prirodzene. Žiadne "nákupy" spätných linkov ako to tu vidím bežne. Zrejme ale bude treba prehodnotiť doterajšiu stratégiu a zvoliť novú.
Na nákup odkazů zapomeňte co nejrychleji. Je to spolehlivý způsob jak být od Googlu penalizovaný.
18. 10. 2012 16:56:37
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820728
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
23. 10. 2012 13:03:32
Napsal siva01;858626
V první řadě je nejdůležitější zaměřit se na obsah - teda aby byl originální a kvalitní. Co se týče těch tagů, tak jste to celkem tipnul. Moje "svatá trojice" je H1, title a descriptions. To jsou věci, které z pohledu SEO považuji za nejdůležitější... No a pak samozřejmě odkazy se správnými anchorem.
K čemu jsou v SEO descriptions?
Napsal siva01;858626
Rel nofollow je velmi mocný nástroj. Já to používám k řízení toku ranků jak v rámci stránky, tak i v odkazem externích. Ranky to samozřejmě ovlivňuje.
Uvědomuješ si, že se u odkazů s nofollow PageRank zahazuje?
http://searchenginewatch.com/article/2052219/Google-Further-Clarifies-Nofollow-and-PageRank-Sculpting
Napsal siva01;858626
Zajímavostí je, že nofollow odkazy se občas také počítají do odkazového portfólia. Ještě jsem přesně nezjistil proč, ale některé nofollow odkazy minimálně Google počítá a jiné zcela ignoruje..
Kde, jak?
23. 10. 2012 13:03:32
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820727
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
23. 10. 2012 15:57:04
Napsal RoyalManG;857934
Zdravím, v riešení problematiky so SEO nie som expert. Dalo by sa povedať, že je to skôr len pokus - omyl. Načo je najdôležitejšie sa pri SEO zamerať? Hustota kľúčových slov? Spätné odkazy? Správna hierarchia H-tagov? Meta description a meta keywords?
Vďaka vopred všetkým za všetky užitočné rady.
Kvalitní obsah, pro každou URL unikátní smysluplné tématické H1, originální stručné a jasné title a originální descriptions..
23. 10. 2012 15:57:04
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820726
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
23. 10. 2012 16:12:01
Napsal petrx;860549
K čemu jsou v SEO descriptions?
Uvědomuješ si, že se u odkazů s nofollow PageRank zahazuje?
http://searchenginewatch.com/article/2052219/Google-Further-Clarifies-Nofollow-and-PageRank-Sculpting
Kde, jak?
Meta descriptions se zobrazuje jako popis webu na Google ( nadpis je title ) a také se descriptions zobrazuje jako popis webu na Google Plus i Facebooku. Vhodně volený popis motivuje ke konverzi. Měl by splňovat "call to action" - tedy motivovat surfaře, aby ze všech těch výsledků klikl zrovna na váš. Není automatické, že by lidi z té první desítky vybírali popořadě. Když je něco zaujme nadpisem a popisem, tak to pravděpodbně i navštíví..
Ano - uvědomuji si, že stránky, kam směřuji odkazy pomocí nofollow jsou ochuzené o ranky. Zato stránky, které považuji za důležitější dostávají více ranků, protože ranky každé stránky se dělí mezi počet odkazů. Čím méně odkazů na stránce, tím více ranků odkazem protéká.
A k tomu kde? Tak Google Webmasters > Projekt - doména > Provoz > Odkazy na vaše stránky a zde zvolit "Stáhnout nejnovější odkazy". Normálně jsem si je prohlížel a mám doplněk do Firefoxu, který mi hned vyznačuje nofollow odkazy, takže jsem si docela brzo všiml, že některé weby, které jsou na tom seznamu mých odkazů na mě odkazují pomocí nofollow, ale přesto tam jsou...
23. 10. 2012 16:12:01
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820725
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
23. 10. 2012 16:46:04
Napsal siva01;860620
Meta descriptions se zobrazuje jako popis webu na Google ( nadpis je title ) a také se descriptions zobrazuje jako popis webu na Google Plus i Facebooku. Vhodně volený popis motivuje ke konverzi. Měl by splňovat "call to action" - tedy motivovat surfaře, aby ze všech těch výsledků klikl zrovna na váš. Není automatické, že by lidi z té první desítky vybírali popořadě. Když je něco zaujme nadpisem a popisem, tak to pravděpodbně i navštíví..
A neměl by být kvalitní snippet vedlejším důsledkem dobré sémantiky HTML?
A naopak, pokud se ve snippetu nenachází konkrétní klíčové slovo, vyhledávač si do SERP stejně vygeneruje jiný.
Description pro Facebook je rozumná věc, ale tam se to řeší jinak (nastavení preferovaného obrázku atd.)
Napsal siva01;860620
Ano - uvědomuji si, že stránky, kam směřuji odkazy pomocí nofollow jsou ochuzené o ranky. Zato stránky, které považuji za důležitější dostávají více ranků, protože ranky každé stránky se dělí mezi počet odkazů. Čím méně odkazů na stránce, tím více ranků odkazem protéká.
Ne, PageRank se dělí stejně, jako kdyby žádný nofollow nebyl.
A udělený frakční PageRank pro odkazy s nofollow se pak zahodí.
Existují jiné metody PageRank sculptingu, ale tato nefunguje.
Napsal siva01;860620
A k tomu kde? Tak Google Webmasters > Projekt - doména > Provoz > Odkazy na vaše stránky a zde zvolit "Stáhnout nejnovější odkazy". Normálně jsem si je prohlížel a mám doplněk do Firefoxu, který mi hned vyznačuje nofollow odkazy, takže jsem si docela brzo všiml, že některé weby, které jsou na tom seznamu mých odkazů na mě odkazují pomocí nofollow, ale přesto tam jsou...
Hm, zajímavé. Nestalo se třeba, že nofollow zavedli až nedávno?
Nebo se jedná o autoritativní web typu Wikipedia?
23. 10. 2012 16:46:04
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820724
petrx
A neměl by být kvalitní snippet vedlejším důsledkem dobré sémantiky HTML?
Budu reagovat jenom na tohle. Samotný jazyk HTML je značkovací. A popravdě - neexistuje moc elementů, které by skutečně nesly sémantický význam. Většina z nich se dokonce ani nepoužívá.
23. 10. 2012 16:59:20
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820723
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
23. 10. 2012 17:01:26
Měl jsem na mysli sémantiku souboru HTML jako celku.
23. 10. 2012 17:01:26
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820722
petrx
Tomu nerozumím. Jazyk HTML definuje strukturu dokumentu. Nemůže být sémantický ani jako celek.
23. 10. 2012 17:06:40
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820721
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
23. 10. 2012 17:19:45
Napsal petrx;860644
A neměl by být kvalitní snippet vedlejším důsledkem dobré sémantiky HTML?
A naopak, pokud se ve snippetu nenachází konkrétní klíčové slovo, vyhledávač si do SERP stejně vygeneruje jiný.
Description pro Facebook je rozumná věc, ale tam se to řeší jinak (nastavení preferovaného obrázku atd.)
Seznam si dělá snippety buď z Firmy.cz, nebo z textu. Google je inteligentní vyhledávač, takže bere descriptions a když je admin troll a nepíše descriptions, tak si Google vygeneruje vlastni snippet..
Napsal petrx;860644
Ne, PageRank se dělí stejně, jako kdyby žádný nofollow nebyl.
A udělený frakční PageRank pro odkazy s nofollow se pak zahodí.
Existují jiné metody PageRank sculptingu, ale tato nefunguje.
Možná si myslíte, že to nefunguje, ale mě to funguje na 120% !
Napsal petrx;860644
Hm, zajímavé. Nestalo se třeba, že nofollow zavedli až nedávno?
Nebo se jedná o autoritativní web typu Wikipedia?
Mám tam třeba zaindexované noffolow odkazy z forum.seo-servis.cz a to není autoritativní ani náhodou :D
23. 10. 2012 17:19:45
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820720
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
23. 10. 2012 17:46:29
Problem miestnych "SEO magov" zvlast tu na webtrhu je, ze sa krvopotne a za kazdu cenu snazia prist na to ako funguje vyhladavci algoritmus toho ktoreho vyhladavaca. Venuju tomu neskutocne mnozstvo casu a energie uz len v prispevkoch na WT.
Popisuju rozne vzroce, hodnoty, vypocty a teorie, co aka hodnota ovplivni a preco.
Dokonca su o tom schopny pisat siahodlhe nudne nic nevypovedajuce clanky na svojich blogoch, ktore beznemu smrtelnikovi musia zniet ako hadka na madarskej konferencii ufologov.
Unika im, ale jeden dolezity fakt ze cielom vyhladavania nie je vyhladavanie, ale najdenie! Keby sa namiesto toho snazili prist na to co ludia skutocne v suvislosti s to konkretnou strankou hladaju a teda spoznavali viac svojich navstevnikov, ako postupy a algoritmy botov, mozno by prisli na to, ze seo nie je o cislach a vzorcoch, ale o poznani svojich zakaznikov.
23. 10. 2012 17:46:29
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820719
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
23. 10. 2012 18:06:09
Však i SEO konzultant může znát své klienty.. To ovšem není nějaká omluva, abych kvůli tomu prděl na On page SEO.
Já se zobrazuji velmi dobře, až to některé lidi sere :). Ovšem já jsem vlastně děsně hodný člověk, a proto se rád podělím o své know how a tak píšu web. Vysloveně tak metodicky, abych dokázal, že SEO je věda ! Žádná magie, ale normální souhrn metod, které nás učí nejen jak poznávat svého klienta, ale i jak poznávat prostředí ve kterém se děj odehrává..
23. 10. 2012 18:06:09
https://webtrh.cz/diskuse/seo-naco-sa-najviac-zamerat/strana/2#reply820718
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit