Zadejte hledaný výraz...

Seo na shoptetu

zogi
verified
rating uzivatele
2. 6. 2015 11:57:11
Parto, za pár dní budu spouštět eshop na shoptetu, existují tam nějaké seo moduly, rád bych věděl jak to funguje, popřípadě kdo se o to zajímá a má vyzkoušené postupy mohli bychom se domluvit na spolupráci.
2. 6. 2015 11:57:11
https://webtrh.cz/diskuse/seo-na-shoptetu/#reply1117008
artixx007
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 6. 2015 12:13:05
Můžete vyplňovat meta tagy u kategorií, produktů a na homepage.
2. 6. 2015 12:13:05
https://webtrh.cz/diskuse/seo-na-shoptetu/#reply1117007
zogi
verified
rating uzivatele
2. 6. 2015 12:14:33
A je to dostačující nebo "nic moc" řešení?
2. 6. 2015 12:14:33
https://webtrh.cz/diskuse/seo-na-shoptetu/#reply1117006
artixx007
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 6. 2015 12:19:44
Jako shoptet? Ten je hodně v pohodě. Já vždy dělal SEO vyplněním title a description tagu. Do keywords jsem psal jen překlepy "mykyna" atd. Určitě stojí za zmíňku také úvodní článek s obsahovýmí KW jako v titulku. Pak nějaké zpětné odkazy a nebo nákup relevantních zpětných odkazů. Záleží také na konkurenci, prodávaném zboží atd.
---------- Příspěvek doplněn 02.06.2015 v 12:23 ----------
Ten článek myšleno nejen na homepage, ale také ke kategoriím. Taky by se měly tyto články prolinkovat s jinými kategoriemi...
2. 6. 2015 12:19:44
https://webtrh.cz/diskuse/seo-na-shoptetu/#reply1117005
Vedle toho, co zde bylo jmenovano, to je zajimave hlavne v sekci Pokrocile SEO, kde muzete pomoci parametru snadno vyrabet longtailove kategorie a landing pages. Neznam vas sortiment, ale treba v nasem pripade, kde nam vychazi cca 80.000 klicovych slov a spojeni, je tato funkce k nezaplaceni.
2. 6. 2015 12:48:23
https://webtrh.cz/diskuse/seo-na-shoptetu/#reply1117004
SHOPTET.cz
verified
rating uzivatele
2. 6. 2015 20:36:37
Dobrý den, pánové,
v administraci e-shopů od shoptet najdete dva moduly "SEO". Jedná se o Základní SEO a Pokročilé SEO.
U nastavení Základní SEO najdete možnosti nastavení:
  • Meta tagy - meta keywords již moc reálná využití nemají, Google jej již údajně nepoužívá, takže toto nastavení zde uvidíte spíše z historických důvodů a časem pravděpodobně z administrace zmizí zcela. Nic nezkazíte, když to budete mít vyplněné, ale výrazný efekt z pohledu optimalizace vyhledatelnosti to mít nebude.
  • Strukuturu URL adres - v administraci máte možnost zvolit libovolnou strukturu z pěkných url adres (jak pro zboží, kategorii, tak pro samotné webové stránky a kategorie). Pokud strukturu url adresy v průběhu pronájmu budete chtít změnit, nezapomeňte si v sekci Automatické přesměrování v Pokročilém SEO nastavit, aby se automaticky přesměrovaly url adresy, pokud dojde k jejich změně.
  • Přesměrování adres - tato sekce se Vám bude hodit, pokud měníte doménu e-shopu, nebo přecházíte se starým e-shopem k Shoptetu a dojde ke změnám url adres stránek. Abyste nepřišli o zaindexované stránky, je možné původní url přesměrovat. V případě, že převod starého e-shopu do Shoptet řešíte přes Heureka feed, toto přesměrování url adres se provede automaticky.
  • Přesměrování domén využijete v případě, že chcete na svůj e-shop směrovat některou z dalších svých domén. Stačí nastavit na u přesměrovávaných domén A záznam a uvést je v této sekci v administraci a automaticky se domény přesměrují.
Modul Pokročilé SEO je podstatně zajímavějším modulem.
  • V sekci Automatické přesměrování nastavujete, zda má docházet k automatickému přesměrování při změně url adresy produktu či kategorii v e-shopu, jak jsem psala výše
  • Parametrické kategorie už perfektně představil Michal Kubíček v předchozím komentáři, já to ještě trochu rozvedu. Pokud tedy je něco, co mohu skutečně doporučit, na co se zaměřit a co Vám ve vyhledávačích pomůže, tak jsou to právě parametrické kategorie. Obecně modul funguje tak, že si z vybraných parametrů, které máte nastavené u jednotlivých produktů, vytvoříte nové, tzv. parametrické kategorie. Současně s tím můžete upravit novým parametrickým kategoriím url adresy tak, aby odpovídaly ideálně Vaší analýze klíčových slov (případně je dobré nechat si doporučit nějakým SEO specialistou). Vzniknou tak longtailové kategorie - a longtailové (konkrétní víceslovné) fráze jsou sice podstatně méně hledané než fráze obecné, zato jsou díky jejich konkrétnosti hledané přesně takovými zákazníky, kteří již přesně vědí, co hledají, a je vysoká pravděpodobnost, že pokud to najdou, nakoupí. Takže pro shrnutí, proč jsou parametrické kategorie a jejich url adresy složené z parametrů důležité - skládají se totiž z hodně konkrétních a tím i málo hledaných klíčových slov, ale je jich tolik, že součet jejich hledání značně převyšuje hledání slov obecných. Získáte tak větší a vysoce konverzní návštěvnost z vyhledávačů.Více se k tomuto modulu dočtete ve článku na blogu "Vytřískejte ze svého SEO maximum".
2. 6. 2015 20:36:37
https://webtrh.cz/diskuse/seo-na-shoptetu/#reply1117003
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 6. 2015 21:34:36
Nešlo by přímo přidat pro obrázek odkaz na nějakou parametrickou kategorii libovolného e-shopu?:)
2. 6. 2015 21:34:36
https://webtrh.cz/diskuse/seo-na-shoptetu/#reply1117002
SHOPTET.cz
verified
rating uzivatele
2. 6. 2015 21:42:57
Já s dovolením použiji právě zmiňovaný e-shop Michala Kubíčka (snad mi to za ten zpětný odkaz odpustí ;)) - například zde www.svetcukraru.cz/osatky-na-kynuti/ jsou kategorie "Hranaté ošatky na kynutí chleba", "Kulaté ošatky na kynutí chleba" a "Oválné ošatky na kynutí chleba" právě těmi parametrickými.
2. 6. 2015 21:42:57
https://webtrh.cz/diskuse/seo-na-shoptetu/#reply1117001
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 6. 2015 23:15:40
Ach tak. Děkuji za názornou ukázku, hned mi to je jasné. To je opravdu pěkná a užitečná funkce.
2. 6. 2015 23:15:40
https://webtrh.cz/diskuse/seo-na-shoptetu/#reply1117000
SHOPTET.cz
verified
rating uzivatele
2. 6. 2015 23:18:11
Rádo se stalo. Krásný večer.
2. 6. 2015 23:18:11
https://webtrh.cz/diskuse/seo-na-shoptetu/#reply1116999
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 6. 2015 05:38:10
Mě to připadá jako náhrada Parametrického filtru.
3. 6. 2015 05:38:10
https://webtrh.cz/diskuse/seo-na-shoptetu/#reply1116998
SHOPTET.cz
verified
rating uzivatele
3. 6. 2015 05:52:32
Parametrický filtr je výhodou pro uživatele, kdy díky parametrům může na e-shopu efektivně vyhledávat, to ano. Ale toto je ještě nad parametrickým filtrem, protože parametrické kategorie vám pomohou hlavně z pohledu vyhledatelnosti na vyhledávačích, což samotné parametrické filtry nedokáží.
3. 6. 2015 05:52:32
https://webtrh.cz/diskuse/seo-na-shoptetu/#reply1116997
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit