Zadejte hledaný výraz...

SEO Company :)

igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
18. 2. 2012 16:35:09
Napsal Cody;760351
Pak se vám může stát, že vám zedník postaví dřevěnou a vy jste chtěli kamennou.
Tak ked si zoberiem "zednika" tak postavi "cihlovou". Ked postavi "drevenou" tak je to "tesař", ked postavi "kamennou" tak je to "kamenar".
Myslim ale, ze ste to svojim prirovnanim presne vystihli:
Idem za renomovanou marketingovou agenturou a automaticky ocakavam, ze automaticky vedia, ze chcem zvysit zisk (pretoze je to logicke). Oni namiesto toho rozhadzu peniaze a nasledne mi tvrdia "My sme si mysleli, ze chcete rozhadzat peniaze" - (preklad do reklamneho slangu "My jsme mysleli, ze chcete budovat brand").
A pritom: keby som chcel rozhadzat peniaze tak idem do bordelu alebo so zenou nakupovat do NY :)
Zaver: Ked sa niekto tvari ako solidna a renomovana agentura, tak by v ziadnom pripade nemal obtiahnut chudaka "hejla" - ktory sa v IM nevyzna. Je to potom agenturna chyba, nie "hejlova".
18. 2. 2012 16:35:09
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730768
Pavel Ungr
verified
rating uzivatele
18. 2. 2012 16:55:11
Napsal igor;760391
Tak ked si zoberiem "zednika" tak postavi "cihlovou". Ked postavi "drevenou" tak je to "tesař", ked postavi "kamennou" tak je to "kamenar".
Dobrý postřeh, ale u nás v Čechách i kamennou zeď dokáže a často realizuje zedník:-)
Napsal igor;760391
Myslim ale, ze ste to svojim prirovnanim presne vystihli:
Idem za renomovanou marketingovou agenturou a automaticky ocakavam, ze automaticky vedia, ze chcem zvysit zisk (pretoze je to logicke).
No to je právě to, co si klienti často myslí, že je to logické, ale ono vůbec nemusí být. Protože těch cílů může být samozřejmě mnohem víc, než zisk. Někteří klienti chtějí se zviditelnit na internetu, někteří chtěj zvýšit návštěvnost z některých zdrojů, někteří chtějí zvýšit konverzní poměr. A takto bych mohl pokračovat ještě nějakou dobu. Prostě to logické a ani jasné není, takovou představu mají jen někteří zadavatelé, ale je určitě na agentuře samotné, aby klientovi zmínila, že těch množností může být mnohem více.
Napsal igor;760391
Oni namiesto toho rozhadzu peniaze a nasledne mi tvrdia "My sme si mysleli, ze chcete rozhadzat peniaze" - (preklad do reklamneho slangu "My jsme mysleli, ze chcete budovat brand").
Tak to se musím zeptat, měl jste jasně specifikované cíle ve smlouvě včetně postihů za nesplnění cílů?
Napsal igor;760391
A pritom: keby som chcel rozhadzat peniaze tak idem do bordelu alebo so zenou nakupovat do NY :)
Opět, nekomunikujete s jasnovidci, to co neřeknete lidé nevědí. Komunikovat je základ.
Napsal igor;760391
Zaver: Ked sa niekto tvari ako solidna a renomovana agentura, tak by v ziadnom pripade nemal obtiahnut chudaka "hejla" - ktory sa v IM nevyzna. Je to potom agenturna chyba, nie "hejlova".
Potom je to chyba na obou stranách.
18. 2. 2012 16:55:11
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730767
Cody: h1 uz dava nejake garance s penalizaci u SEO pokud nedosahnete stanovenych cilu? Co si pamatuji, tak jste toto naposkytovali. Na rozdil od nemene kvalitni konkurence. Navic pamatuji i jine nestandardni veci, ktere byly nutne provest, jeste nez by vubec prisla nabidka.
Nicmene pisete o tom ze klient ma rici co chce. U kvalitni agentury cekam, ze klienta povede tak, aby si tyto informace opatrila a pomohla mu cile i stanovit, protoze predpokladam zkusenosti apod, ktere klient mit nemusi.
Muj nazor je ten, ze dnes u nas zije mnoho tech slavnych a kvalitnich agentur jen ze sveho jmena a nabizi naprosto beznou kvalitu, za nebezne ceny. Nejednou i proto, ze ti lide tvoric onu kvalitu jsou uz davno pryc a pracuji tam lide s kvalifikaci a praxi jako jinde. K tomu pracuji stale na PR, aby to tak zustalo, ale realne vysledky nicim neprevysuji konkurenci. Neni to nic proti spolecnosti pro kterou pracujete, toto je jen obecna uvaha.
Kdyz si to tak procitam, musim dat igorovi za pravdu.
18. 2. 2012 22:07:07
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730766
Pavel Ungr
verified
rating uzivatele
18. 2. 2012 23:16:09
Napsal Radek O.;760574
Cody: h1 uz dava nejake garance s penalizaci u SEO pokud nedosahnete stanovenych cilu?
Je to jen otázka nastavení smlouvy. Pamatuju si to ještě z Ataxa a teď je tu běžná praxe pokud to klient vyžaduje.
Napsal Radek O.;760574
Co si pamatuji, tak jste toto naposkytovali. Na rozdil od nemene kvalitni konkurence. Navic pamatuji i jine nestandardni veci, ktere byly nutne provest, jeste nez by vubec prisla nabidka.
Nemůžu hovořit za dobu v dávné minulosti, kdy jsem tam nebyl, ale co vím, tak to není problém. Ohledně nestandardních věcí - to je asi otázka co to je a u jakého klienta. Někdy je nestandardní věc potřeba díky individuálnímu přístupu ke klientovi.
Napsal Radek O.;760574
Nicmene pisete o tom ze klient ma rici co chce. U kvalitni agentury cekam, ze klienta povede tak, aby si tyto informace opatrila a pomohla mu cile i stanovit, protoze predpokladam zkusenosti apod, ktere klient mit nemusi.
Agentura může cíle navrhovat, může doporučovat, ale klient musí komunikovat a vědět co z toho pro jeho projekt je to nejlepší. My si to můžeme myslet, můžeme to doporučit, ale vědět by to měl on. Takže shodneme se na tom, že agentura může navést, ale neměla by za klienta v záasadních věcech rozhodovat?
18. 2. 2012 23:16:09
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730765
No cca rok a pul zase tak davna minulost neni a navic neverim, ze nyni tyto garance jsou. Nepochybne to skonci na tom, ze nemuzete ovlivnit vse, tudiz ten vysledek nemate ve svych rukou a tak vznikne symbolicky gulas garanci na oko.
Ono je skoda, ze nezverejnite takovou typickou garanci s penalizi, jakou nabizite klientum, kdyz o ni maji zajem. Netvrdte zase ze to je tak moc individualni. Jiste musite vedet jake minimalni pozadavky mate, abyste ji poskytli, tedy co nejmene musite mit pod kontrolou a pod ;)
18. 2. 2012 23:55:21
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730764
Pavel Ungr
verified
rating uzivatele
18. 2. 2012 23:59:28
Napsal Radek O.;760655
No cca rok a pul zase tak davna minulost neni a navic neverim, ze nyni tyto garance jsou. Nepochybne to skonci na tom, ze nemuzete ovlivnit vse, tudiz ten vysledek nemate ve svych rukou a tak vznikne symbolicky gulas garanci na oko.
Ono je skoda, ze nezverejnite takovou typickou garanci s penalizi, jakou nabizite klientum, kdyz o ni maji zajem. Netvrdte zase ze to je tak moc individualni. Jiste musite vedet jake minimalni pozadavky mate, abyste ji poskytli, tedy co nejmene musite mit pod kontrolou a pod ;)
Radku můžete mi prosím napsat o jakou společnost (web) šlo? Já pochopitelně jako SEO konzultant nevím o všem co se ve firmě děje, přeci jenom jsme už dost velcí, ale rád bych se zjistil o co šlo a proč se nestalo tak jak říkáte. Můžete mi tedy, raději soukromě, napsat podrobnosti? Určitě to ocením a jakmile zjistím více odpovím já nebo kolega, který to měl na starosti.
18. 2. 2012 23:59:28
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730763
ja to zde nepisi proto, ze bych mel potrebu cokoli resit, jen to pisi jako sve zkusenosti. Ja nemam proti vasi spolecnosti vubec nic, jen ji z meho pohledu stavite moc do ruzova.
Kazdopadne vam zitra napisi.
19. 2. 2012 00:14:17
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730762
Pavel Ungr
verified
rating uzivatele
19. 2. 2012 00:19:49
Chápu. Ale i tak bych rád, kdybychom se na to podívali. Děkuju za váš čas.
19. 2. 2012 00:19:49
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730761
Ja ale nemam zajem abyste se na neco dival, ci mi neco zjistoval nebo neco vysvetloval. Nesetkala se nabidka s poptavkou. Vim proc, vim kde byla sporna mista apod. Vim co jsme potrebovali a vim proc to neslo. Takze nepotrebuji nejaky audit "proc". Takze zitra.
19. 2. 2012 00:30:59
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730760
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
19. 2. 2012 09:06:00
radek, cody: nemohli by ste tu ten pripad zverejnit ako vzorovu case study - preco to neslo resp. poziadavky skusenych zadavatelov vs. schopnost/neschopnost top agentur ich plnit? Myslim, ze by to bolo mimoriadne poucne.
BTW: cody: musim uznat, ze retoriku a argumentaciu mate na jednicku s hviezdickou a to ste v H1 SEO kozultant a nie salesperson. Verim, ze teda neuspechy velmi lahko "zvalite" na neznalost klienta a/alebo hocico ine. Vasa vynikajuca argumentacia teda v mojich ociach iba podporuje moj nazor :)
cody: trochu OT, ale ani v Cechach Vam "zednik" nepostavi poriadnu kamennu "zed" - mozno tak jeden zo sto. Pracovat s kamenom je ovela vacsie umenie ako s tehlami - skuste sa ich opytat a uvidite (som v stavebnictve odbornik, mam prax, viem o com hovorim :)
19. 2. 2012 09:06:00
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730759
igor: z me strany nemohli, protoze po cca roce a pul jsou zapomenuty detaily a byly by to hrube obrysy a to z obou stran a nerad bych tu detailne popisoval neco, co si jiz detailne nepamatuji. Proste byla poptavka a byla na poptavku nabidka ty se nepotkaly. Jednani byla korektni, nic se netajilo apod. proste chteli jsme neco, co ta spolecnost nenabizela. Napr. ony garance u SEA (ne garance pozice, ale vykonnostni KPI). Nebylo to o tom, ze by jejich nabidka byla nejaka nekvalitni. Proste je to jako hledat pro svou firmu dodavatele stavby a s jednim byste se nedomluvil proto, ze vam neda zaruku, protoze nejsou oschopni ovlivnit to, jak kvalitne udela vyrobce cement a cihly, a proto, ze proste dela jenom hrubou stavbu a na strechu byste si musel najmout nekoho jineho. A vy chcete jak zaruku, tak all in one sluzbu.
Proto jsem reagoval na Codyho informaci, ze garance a penalizace jsou smluvni a mohou byt ve smlouvach. V dobach nasi poptavky tomu tak nebylo. Takze tento posun je jiste pozitivni. S H1 nijak nespolupracujeme, takze je hodnotit nemohu a ani nebudu. Nektera skoleni maji ale zajimava.
19. 2. 2012 09:19:52
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730758
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
19. 2. 2012 11:05:28
Cody: "No to je právě to, co si klienti často myslí, že je to logické, ale ono vůbec nemusí být. Protože těch cílů může být samozřejmě mnohem víc, než zisk. Někteří klienti chtějí se zviditelnit na internetu, někteří chtěj zvýšit návštěvnost z některých zdrojů, někteří chtějí zvýšit konverzní poměr."
Ted je jeste otazkou, jestli vetsina z tech veci co jsi vyjmenoval by v konecnem dusledku nemela vest prave k tomu, o cem psal igor - tedy ke zvyseni zisku. :)
Kdyz treba delam pro nekoho PR, tak je mi jasne, ze proste psani tiskovych zprav, komunikace s medii atd. samo o sobe zisk nijak nezvysi (primo), nicmene to ze se pak o firme mnohem vic mluvi/pise uz ho zvysit muze (neprimo). Nemluve o tom, ze se snizi naklady na reklamu... kvalitni PR by totiz melo mj. vest i k tomu, ze se o tobe mnohem vic mluvi/pise aniz bys za to soucasne musel kazdemu platit. :)
19. 2. 2012 11:05:28
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730757
Napsal _Nightmare_;760764
Cody: "No to je právě to, co si klienti často myslí, že je to logické, ale ono vůbec nemusí být. Protože těch cílů může být samozřejmě mnohem víc, než zisk. Někteří klienti chtějí se zviditelnit na internetu, někteří chtěj zvýšit návštěvnost z některých zdrojů, někteří chtějí zvýšit konverzní poměr."
Ted je jeste otazkou, jestli vetsina z tech veci co jsi vyjmenoval by v konecnem dusledku nemela vest prave k tomu, o cem psal igor - tedy ke zvyseni zisku. :)
Kdyz treba delam pro nekoho PR, tak je mi jasne, ze proste psani tiskovych zprav, komunikace s medii atd. samo o sobe zisk nijak nezvysi (primo), nicmene to ze se pak o firme mnohem vic mluvi/pise uz ho zvysit muze (neprimo). Nemluve o tom, ze se snizi naklady na reklamu... kvalitni PR by totiz melo mj. vest i k tomu, ze se o tobe mnohem vic mluvi/pise aniz bys za to soucasne musel kazdemu platit. :)
ano, PR sice naprimo nezvysi prodej, ale na druhou stranu muze pred a po akci s vami provest pruzkum znalosti znacky a uvidi, zda sla znalost nahoru, nebo ne a tak KPI muze byt "ano, udelate pro nas PR tak jak jsme se domluvili a spontanni znalost se zvysi z X na Y a podporena z A na B a kdyz ne tak ...."
19. 2. 2012 11:07:20
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730756
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
19. 2. 2012 12:14:43
radek: vedeli b ste aspon orientacne uviest ake napr. vo vseobecnosti pozadujete u agentur garancie (vykonnostne KPI)?, prip. aky by ste si predstavovali idealny model pri spolupraci a agenturou (samozrejme idealny z pohladu zadavatela, nie agentury) - vzhladom k Vasim skusenostiam by to zrejme pomohlo mnohym na webtrhu...
19. 2. 2012 12:14:43
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730755
Pavel Ungr
verified
rating uzivatele
20. 2. 2012 08:33:08
Napsal igor;760714
BTW: cody: musim uznat, ze retoriku a argumentaciu mate na jednicku s hviezdickou a to ste v H1 SEO kozultant a nie salesperson.
Vzhledem k tomu, že školím a přednáším, tak by byla škoda kdyby ne. Děkuji.
Napsal igor;760714
Verim, ze teda neuspechy velmi lahko "zvalite" na neznalost klienta a/alebo hocico ine. Vasa vynikajuca argumentacia teda v mojich ociach iba podporuje moj nazor :)
Neúspěchy na nikoho nesvaluji. Jen odmítám vidět věci černobíle. Vynikající argumentace podle mne znamená dostatek validních argumentů a ne jejich nedostatek.
Napsal igor;760714
cody: trochu OT, ale ani v Cechach Vam "zednik" nepostavi poriadnu kamennu "zed" - mozno tak jeden zo sto. Pracovat s kamenom je ovela vacsie umenie ako s tehlami - skuste sa ich opytat a uvidite (som v stavebnictve odbornik, mam prax, viem o com hovorim :)
Asi jsem měli šikovného zedníka:-)
Napsal _Nightmare_;760764
Cody: "No to je právě to, co si klienti často myslí, že je to logické, ale ono vůbec nemusí být. Protože těch cílů může být samozřejmě mnohem víc, než zisk. Někteří klienti chtějí se zviditelnit na internetu, někteří chtěj zvýšit návštěvnost z některých zdrojů, někteří chtějí zvýšit konverzní poměr."
Ted je jeste otazkou, jestli vetsina z tech veci co jsi vyjmenoval by v konecnem dusledku nemela vest prave k tomu, o cem psal igor - tedy ke zvyseni zisku. :)
Kdyz treba delam pro nekoho PR, tak je mi jasne, ze proste psani tiskovych zprav, komunikace s medii atd. samo o sobe zisk nijak nezvysi (primo), nicmene to ze se pak o firme mnohem vic mluvi/pise uz ho zvysit muze (neprimo). Nemluve o tom, ze se snizi naklady na reklamu... kvalitni PR by totiz melo mj. vest i k tomu, ze se o tobe mnohem vic mluvi/pise aniz bys za to soucasne musel kazdemu platit. :)
No to záleží na typu webu, třeba u obsahového webu to tak není. Nebo existují firmy, které si zisk zvedají jinými cestami a SEO využívají jen na to "být první" a "být vidět".
Napsal igor;760801
radek: vedeli b ste aspon orientacne uviest ake napr. vo vseobecnosti pozadujete u agentur garancie (vykonnostne KPI)?, prip. aky by ste si predstavovali idealny model pri spolupraci a agenturou (samozrejme idealny z pohladu zadavatela, nie agentury) - vzhladom k Vasim skusenostiam by to zrejme pomohlo mnohym na webtrhu...
Tak to můžu klidně doporučit - třeba pro SEO - navýšení návštěvnosti (v %) z přirozeného hledání z meziročního srovnání u non-brandových frází, zvýšení konverzního poměru a konverzí. Toto by mělo zásadně ovlivnit zisk pokud bude realizováno dobře.
20. 2. 2012 08:33:08
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/3#reply730754
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit