Zadejte hledaný výraz...

SEO Company :)

ad 1 - polozte si otazku - co je pro vas lepsi? 100 navstev a 10 objednavek nebo 200 navstev a 11 objednavek?
ad 2 - ok
ad 3 - to ale nikdy neudelate. Neni to absoluten realne, protoze do hry vstupuji promene, se kterymi vubec nekalkulujete. Kdokoli vam muze prinest na web milion lidi, ale pokud web nebude fungovat po strance uzivatelske privetivosti, nebude konverzni, ceny nebudou konkurence schopne apod. tak z toho konverze nebudou. Ta firma bude zavisla na vasem IT, ktere bude zprovoznovat onpage upravy apod. a opet narazite na spoustu trecich mist. Bude zavisla na obchodni strategii apod. Proto se u nekterych veci jen tezko daji nastavit jasna pravidla, kdo za co muze, protoze pokud jedna strana neni schopna ovlivnit velky pocet zasadnich faktoru, pak nema vec ve svych rukou. Na druhou stranu presne na to ty firmy hresi. kdyz to nahodou vyjde je to jejich zasluha a kdyz to standardne nevyjde, tak proste za to muzete vy ;) Ale pokud si myslite, ze sepisete smlouvu, ve ktere si stanovite kdo za co muze a jak ktera vec ovlivnuje vysledek, tak bych chtel mit vase presvedceni :)
PS - web mi nejede
15. 2. 2012 08:17:50
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730783
troppau
verified
rating uzivatele
15. 2. 2012 08:39:22
Napsal Radek O.;759177
ad 1 - polozte si otazku - co je pro vas lepsi? 100 navstev a 10 objednavek nebo 200 navstev a 11 objednavek?
ad 2 - ok
ad 3 - to ale nikdy neudelate. Neni to absoluten realne, protoze do hry vstupuji promene, se kterymi vubec nekalkulujete. Kdokoli vam muze prinest na web milion lidi, ale pokud web nebude fungovat po strance uzivatelske privetivosti, nebude konverzni, ceny nebudou konkurence schopne apod. tak z toho konverze nebudou. Ta firma bude zavisla na vasem IT, ktere bude zprovoznovat onpage upravy apod. a opet narazite na spoustu trecich mist. Bude zavisla na obchodni strategii apod. Proto se u nekterych veci jen tezko daji nastavit jasna pravidla, kdo za co muze, protoze pokud jedna strana neni schopna ovlivnit velky pocet zasadnich faktoru, pak nema vec ve svych rukou. Na druhou stranu presne na to ty firmy hresi. kdyz to nahodou vyjde je to jejich zasluha a kdyz to standardne nevyjde, tak proste za to muzete vy ;) Ale pokud si myslite, ze sepisete smlouvu, ve ktere si stanovite kdo za co muze a jak ktera vec ovlivnuje vysledek, tak bych chtel mit vase presvedceni :)
PS - web mi nejede
ad 1 - jsně vždycky je lepší více objednávek :) - nejsem ale přesvědčený, že se dá nějak moc ještě zvednout konverze(někde jsme četl, že konverze u dobrých obchodů se pohybuje kolem 1-2%)
ad 3 - určité je to složitý problém, bohužel se na českém trhhu stala jedn avelká nepříjemnost - josu tu buď firmy, které chtějí statisíce - ano jsou profi a a mají dobrou reputaci. A pak je tady druhý pól, kde jsou SEO břídilové, kteří si umí udělat hezké stránky a doufají, že jim nějaký free SEO nástroj pomůže vydělat peníze... Otázka tedy zní kde a jak najít férovou firmu, která ví co dělá?
Často mi volají z různých rádoby magazínů, že jestli nechci u nich inzerát - všem ŕíkám to samé je Vás hodně, dejte mi ukázku free, nebo s garancí a já u Vás budu klidně inzerovat - jelikož všichni zbírají pouze PR články, tak tam nidko nechodí a funguje to jako link farmy, tak mi to free ani z garancí nedají a já mám zase týden klid :)
Celá spolupráce musí být založena na oboustranné důvéře - já jako zákazník bych měl na začátku říct - ano tohle jsme schopný udělat, ne tyto zásahy do kódu nejsou možné, ano toto realizuji ale až později - a dodavatel ŕeśení by měl říct, pokud to bude takhle, tak výsledek může být cca takový...
PS- www.forseti-fashion.cz
15. 2. 2012 08:39:22
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730782
ad 1 - konverze 1-2 u dobrych obchodu je nesmyslna, ona bude vyrazne vetsi, ale je to obor od oboru. Navic nemuzete cizi ukazatele aplikovat na sebe, uz z dovudu naprosto odlisne skladby pristupu, brendu apod.
ad 3 - ano, uplne vas chapu a to je vec, co resim taky denne a nejen u SEA. Vzdy nese kuzi na trh jenom ten shop a jen naprosto vyjimecne a v omezene mire ty ruzne servisni agentury apod. Podminky jsou temer vzdy stavene tak, ze treba prinejhorsim oni nic nevydelaji, ale nikdy neprodelaji, to muzete jenom vy. A neni to jenom v CR, je to tak kdekoli pujdete. Na druhou stranu po nich chceme neco, co nejsou schopni dat, pokud nemaji nad vsim kontrolu, ale pak zase vstupuje ten fakt, ze v dane situaci je pak ani nepotrebujete. SEO je velka alchymie, do ktere vstupuje tolik veci, ze proste muzete vybrat i naprosto spatnou agenturu, udelaji naprosto spatne kroky, ale treba dobre nakoupite zbozi a zvednou se vam prodeje, dostanete se do povedomi, lide na vas budou vice klikat v SERPU a ne lepsimi pozicemi, ale diky znamosti apod. a za pul roku, za rok, prijde SEO agentura, ukaze porovnani obdobi v grafech a rekne "vidite jak vam to vzrostlo" a pritom jejich podil na tom muze byt temer nulovy. A napak. Muze prijit profik, udelat super veci, pritahnout tisice lidi, ale pokud lidi pak nenajdou co potrebuji, protoze shop je spatny, ceny jsou k nicemu, mate spatne jmeno, tak se objednavky zvysit nemusi. Nicmene lepsi zaplatit jen ty naklady co se zde navrhuji, nez full sazbu.
15. 2. 2012 08:47:09
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730781
troppau
verified
rating uzivatele
15. 2. 2012 08:51:15
ad3 - plne souhlasim - i agentura se musí na obchod podivat a rict, ano oni maji potencial, uz ted to nedelaji spatne my to dotahneme k dokonalosti. Nebo maji spatne jmeno, stranky potrebuji kompletne predelat, tak dotoho pujdeme pouze pokud to vezmou znovu od zacatku...
ad1 - je to určitě odbor od oboru - oblečení si hodně lidí jenom prohlíží, takže konverzi přes 2-3 procenta považuji za neraálnou, ale mile budu rád překvapen
15. 2. 2012 08:51:15
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730780
Napsal troppau;759171
no dobrá - jde o obchod www.forseti-fashion.cz a teď mi utrehjte ruce :-D
Konverze tu asi nebude až tak vysoká, že?
15. 2. 2012 08:57:45
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730779
troppau
verified
rating uzivatele
15. 2. 2012 09:57:05
Napsal Michal Kubíček;759193
Konverze tu asi nebude až tak vysoká, že?
zálěží na tom co je vyskoá konverze...
15. 2. 2012 09:57:05
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730778
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
16. 2. 2012 00:17:52
Vtip je v tom, že i pro ty velké firmy dělají seo konzultanti, kteří hold nemají takové renomé.. Spousta IT firem normálně přeprodává.. Je to drtivá většina..
16. 2. 2012 00:17:52
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730777
Pavel Ungr
verified
rating uzivatele
17. 2. 2012 16:41:27
To o čem mluvíš, je v zásadě výkonostní marketing, který v H1 děláme už dlouho. A podle toho co a jak u nás děláme si neskromně myslím, že patříme ke těm nejlepším v ČR. Ohledně garance pozice, tom je zhoubný omyl, který se snažímr vymýtit. http://blog.ataxo.cz/article/nevzyvejte-pozice-ve-vyhledavacich-jako-modlu-190
17. 2. 2012 16:41:27
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730776
jik
verified
rating uzivatele
17. 2. 2012 16:54:01
Napsal Cody;760085
To o čem mluvíš, je v zásadě výkonostní marketing, který v H1 děláme už dlouho. A podle toho co a jak u nás děláme si neskromně myslím, že patříme ke těm nejlepším v ČR. Ohledně garance pozice, tom je zhoubný omyl, který se snažímr vymýtit. http://blog.ataxo.cz/article/nevzyvejte-pozice-ve-vyhledavacich-jako-modlu-190
Tak to by jste mohli taky včas a řádně v termínu proplácet faktury :) výkonostě
17. 2. 2012 16:54:01
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730775
Pavel Ungr
verified
rating uzivatele
17. 2. 2012 20:13:27
To asi s tématem úplně nesouvisí a jistě chápeš, že bez toho, že znám podrobnosti o jakou fakturu šlo, za co a pro koho se k tomu můžu těžko vyjadřovat. Navíc jako SEO konzultant se o fakturaci nestarám. Napiš mi prosím do soukromé zprávy nebo na mail pavel.ungr@h1.cz podrobnosti, zkusím to prošťouchnout a zjistit kde je problém.
17. 2. 2012 20:13:27
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730774
Za sebe mohu jen napsat: Pozor na drahé agentury. Mluvím z vlastní zkušenosti po zhlédnutí práce jedné z nich, jež je v tomto vlákně dokonce zmíněna. Nastavila PPC kampaně za náklady v řádu desítek až sta tisíců Kč. Výsledek? Silný prodělek. Řekl bych, že praví profíci by měli umět navýšit nejen klikatelnost, ale především zvládnout nastavit PPC kampaň tak, aby inzeráty byly co nejblíže ke konverzi - té sekundární. Pokud se mýlím, opravte mě prosím.
MaK.
17. 2. 2012 21:07:11
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730773
Pavel Ungr
verified
rating uzivatele
18. 2. 2012 01:26:47
Napsal maxoft;760185
Za sebe mohu jen napsat: Pozor na drahé agentury. Mluvím z vlastní zkušenosti po zhlédnutí práce jedné z nich, jež je v tomto vlákně dokonce zmíněna. Nastavila PPC kampaně za náklady v řádu desítek až sta tisíců Kč. Výsledek? Silný prodělek. Řekl bych, že praví profíci by měli umět navýšit nejen klikatelnost, ale především zvládnout nastavit PPC kampaň tak, aby inzeráty byly co nejblíže ke konverzi - té sekundární. Pokud se mýlím, opravte mě prosím.
MaK.
Asi budu trochu oponovat, tohle přeci nesouvisí s tím, jestli je agentura drahá nebo levná. Stejnou chybu může udělat jakákoliv agentura a problém není v tom jestli je drahá nebo levná, ale ve špatném nastavením cílů. Takže z toho plyne spíše doporučení - vědět co chcete a od vašeho dodavatele to vyžadovat. Jen úplně nerozumím jak se diskuse o PPC dostal do vlákna "SEO company".
18. 2. 2012 01:26:47
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730772
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
18. 2. 2012 08:37:55
Napsal Cody;760229
Asi budu trochu oponovat, tohle přeci nesouvisí s tím, jestli je agentura drahá nebo levná.
Je asi rozdiel ci Vam niekto rozhadze 1000Kc a 50.000Kc - takze suvisi.
Napsal Cody;760229
Stejnou chybu může udělat jakákoliv agentura a problém není v tom jestli je drahá nebo levná, ale ve špatném nastavením cílů.
Tak toto by snad draha agentura mala vediet a klienta usmernit?!
Napsal Cody;760229
Takže z toho plyne spíše doporučení - vědět co chcete a od vašeho dodavatele to vyžadovat.
Viem co chcem - dosiahnut vyssi zisk. Vsetko ostatne by snad mala vediet agentura (napr. navrh vhodnych ciastkovych cielov - od toho si ju najimam a hlavne tie drahe, ktore sa tvaria ako experti). Ked si najmem murara tiez poviem, ze chcem stenu a akosi automaticky predpokladam, ze rozumie, ze mam na mysli rovnu stenu a nie sikmu a krivu.
Mne osobne sa zda, ze drahe agentury od tych lacnych odlisuje hlavne vyssia miera sofistikovanosti pri zdovodnovani neuspechu.
18. 2. 2012 08:37:55
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730771
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 2. 2012 09:04:12
Napsal maxoft;760185
Za sebe mohu jen napsat: Pozor na drahé agentury. Mluvím z vlastní zkušenosti po zhlédnutí práce jedné z nich, jež je v tomto vlákně dokonce zmíněna. Nastavila PPC kampaně za náklady v řádu desítek až sta tisíců Kč. Výsledek? Silný prodělek. Řekl bych, že praví profíci by měli umět navýšit nejen klikatelnost, ale především zvládnout nastavit PPC kampaň tak, aby inzeráty byly co nejblíže ke konverzi - té sekundární. Pokud se mýlím, opravte mě prosím.
MaK.
Dokud postávatele nepochopí že reklama nebo uzčeji PPC je jen třesničkou na dortu a východiskem celé práce tak to bude vždy vypadat takto jak píšete. To je jako koupě auta podle výfuku.
18. 2. 2012 09:04:12
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730770
Pavel Ungr
verified
rating uzivatele
18. 2. 2012 14:45:24
Napsal igor;760237
Je asi rozdiel ci Vam niekto rozhadze 1000Kc a 50.000Kc - takze suvisi.
Rozdíl to sice je, ale nevidím v tom žádný argument. Nerozlišoval bych mezi drahou a levnou, ale mezi kvalitní a nekvalitní. A otázku kvality bychom museli posuzovat na konkrétním případě. Pokud vám agentura rozháže vaše peníze a vy z toho nic nemáte, tak je chyba hlavně v úvodním nastavení spolupráce, kde musí být stanoveno co chcete, za jak dlouho, za jakých podmínek a jaký bude postup, když se to nestane. Nezlobte se, že to říkám, ale není pak chyba i na straně zadavatele, že si nestanovil co chce?
Napsal igor;760237
Tak toto by snad draha agentura mala vediet a klienta usmernit?!
Opět tu pracujete s pojmem drahá. Vůbec tomu nerozumím. Drahý nemusí znamenat kvalitní a levný nemusí znamenat nekvalitní. Pokusím se tedy odpovědět na to, na co myslím, že se ptáte. Agentura může pomoc s nastavením cílů, ale neměla by cíle vymýšlet za klienta a říkat mu co by měl chtít. To by měl člověk vědět ještě před tím, než za agenturou vůbec jde. Měl by vědět co chce, proč, jak a za jak dlouho. A rozumná agentura mu pak postaví strategii s nějakými KPI a i s řešením situace, pokud se nevydaří.
Napsal igor;760237
Viem co chcem - dosiahnut vyssi zisk. Vsetko ostatne by snad mala vediet agentura (napr. navrh vhodnych ciastkovych cielov - od toho si ju najimam a hlavne tie drahe, ktore sa tvaria ako experti). Ked si najmem murara tiez poviem, ze chcem stenu a akosi automaticky predpokladam, ze rozumie, ze mam na mysli rovnu stenu a nie sikmu a krivu.
No, ale taky musíte vědět jestli chcete dřevěnou, betonovou nebo cihlovou. Pak se vám může stát, že vám zedník postaví dřevěnou a vy jste chtěli kamennou. Agentura by také měla vědět, co rozhodně nechcete, aby se tím mohla řídit. a opakuji si, cíle, jejich měření a smluvně vyřešený postup při nesplnění. To mě přijde normální a běžné. Já osobně mám zkušenosti s tím, že si často klient myslí, že je agentura spolek jasnovidců s křišťálovou koulí a vše si odvodí z kávové sedliny.
Napsal igor;760237
Mne osobne sa zda, ze drahe agentury od tych lacnych odlisuje hlavne vyssia miera sofistikovanosti pri zdovodnovani neuspechu.
Drahé se od laciných odlišují cennu. Nic víc se k tomu takto obecně říci nedá.
18. 2. 2012 14:45:24
https://webtrh.cz/diskuse/seo-company/strana/2#reply730769
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit