Zadejte hledaný výraz...

SAY International – byznys s parfémy

Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
8. 1. 2009 15:49:53
Smazat.
8. 1. 2009 15:49:53
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197025
DanielSikora.BIZ
verified
rating uzivatele
12. 1. 2009 22:04:28
Při brouzdání internetem jsem narazil na tuto diskuzi. Jak jsem pochopil, došlo zde ke konfrontaci mezi spolupracovníky SAY, FM Group a tuším prodejcem takzvaných "orginálních" parfémů, které jsou také někdy nazývány "značkovými". Nebudu zde posuzovat kvalitu jednotlivých produktů, protože to nemá smysl. Proč? Protože výrobky prodávány v rámci vybraných distribučních modelů zcela určitě splňují ty nejpřísnější normy a bezpochyby patří ke špičce ve svém oboru. Problém je ale v něčem jiném. Všiml jsem si totiž obrovského nepochopení celé problematiky a velmi pozorní by nyní ěli být hlavně prodejci značkových parfémů. Nejsem žádný odborník na parfémy a rozeznávám vůně pouze podle toho, zda se mi líbí či nikoli. A opravdu nepotřebuji, aby vůně, kterou používám nesla nějaké honosné jméno. Zvláště, že v drtivé většině ta jména nemají nic společného s výrobou parfémů. Ať se jedná o takové značky jako je DIOR, Kenzo, Hugo Boss, Thierry Mugler a další - všechno to jsou primárně módní domy, módní návrháři, kteří pochopili, jak výnosný může být prodej parfémů. Je sice pravdou, že sposta těchto značek nabízí i parfémistické produkty, problém je v tom, že žádná z těchto společností tyto vůně nevyrábí! Proč? Protože na to nejsou zařízení. Vytvořit nějakou novou a atraktivní vůni trvá měsíce a častokrát i léta. Pokud se podíváte do historie parfémistického průmyslu, cca do roku 1920 jednotlivé vůně vyráběly rodiny, které se parfémy zabývaly mnoho generací. Ale zhruba od roku 1920 nastal zlom a prim začaly vést korporace, které převzaly úlohu samostatných parfémistů. Hold i zde se projevila průmyslová revoluce.
A jak tedy zařazují slavné módní značky parfémy do svých kolekcí? Je to poměrně jednoduché. Vytvoří módní kolekci oblečení a k ní pak módní doplňky - opasky, boty, tašky, šperky a také vyberou vhodnou vůni. Slovo "vyberou" je zde podstatné, protože jak jsem již zmínil, nikdo z nich tyto vůně nevyrobí. Pouze z nabídky specialistických firem vyberou tu vůni, která podle nich nejvíce odpovídá charakteru navržené módní kolekce. A pak jen zadají svým grafikům a návrhářům vytvořrní skleněného (a případně při použití i dalších materiálů) obalu, do kterého se vybraná vůně bude rozlévat. Doplní značku a honosně znějící název a vida, parfém je na světe.
Jen tak mimochodem, firmy, které se specializují na výrobu vonných esencí pro výrobu parfémů patří:
http://www.takasago.com
http://www.symrise.com
http://www.robertet.com
http://www.mane.com
http://www.fragrancer.com
http://www.firmenich.com
http://www.drom.com
Na konci seznamu je společnost DROM, jejiž vonné esence používají jak FM, tak SAY, ale pro milovníky značek třeba i Armani, Dior, Avon a spousty dalších.
V podstatě si myslím, že celá diskuze není tak o tom, co je originál a co padělek, ale o tom, zda někdo akceptuje MLM nebo neakceptuje, případně zda někdo raději používá distribuční model (FM Group), nebo spotřebitelský model (SAY Internationalú.
Bez ohledu na cokoli, přeji všem účastníkům diskuze vše nejlepší v jejich další práci.
Danil Sikora
12. 1. 2009 22:04:28
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197024
Marek Hnátek
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
16. 1. 2009 14:55:46
Napsal DanielSikora.BIZ;188556
Při brouzdání internetem jsem narazil na tuto diskuzi...
Danil Sikora
Mohl byste prosím odpovědět na můj příspěvek na první stránce?
16. 1. 2009 14:55:46
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197023
DanielSikora.BIZ
verified
rating uzivatele
16. 1. 2009 15:37:14
Napsal mefisto;183189
Nevím, co si o tomto mám myslet. Hlavní propagátorem SAY parfémů je Daniel Síkora - http://n-joy.cz/video/co-je-legalni-mlm/fit81nz2b54ek8s6/ - na tomto videu varuje před systémy, které zhodnocují finance a nemají akreditaci ministerstva financí, přitom na danielsikora.biz jednou sám propagoval jeden takový systém zhodnocování financí, který takovou akreditaci zaručeně neměl a peníze se do něj posílaly přes el. peněženky :rolleyes:
Pokud se pletu, prosím, opravte mě. Pokud ne, tak je SAY celkem podvod a napakuje se na tom zase pár jedinců na vrcholu pyramidy než celá bublina splaskne.
Myslím, že se pletete. Pokud si matně vzpomínám, před několika roky jsem se účastnil projektu na distribuci hudebních nahrávek. Bylo to v době, kdy iTunes a další obchody ještě neexistovaly a jejich dnešním provozovatelům se ani nezdálo o tom, že budou něco takového dělat. Nešlo tedy o zhodnocování kapitálu, ale o distribuci hudby. Ano, používala se k platbám elektronická peněženka Moneybookers, která ale splňuje ta nejpřísnější kritéria ohledně praní špinavých peněz.
Musím ale popravdě říci, že se tehdy tento projekt neujal.
Co se týče SAY, musím říci, že nedostatek informací týkajících se problematiky parfémů a jejich výroby se projevuje i ve Vašich komentářích. Nedělám ze sebe odborníka. Z chemie jsem na střední škole měl jedničku a na vysoké jsem také procházel vcelku s uspokojivými výsledky, ale když jsem se něco chtěl dozvědět o parfémech, které nabízejí v rámci SAY, zeptal jsem se odborníka, vysokoškolsky vzdělaného člověka v oboru chemie. Ten mi potvrdil jednu věc - existují 3 hlavní druhy rozpouštědel: olej, lih a voda. Proto jsou v parfémech obsaženy v různém poměru všechny 3. A dále jsem se informoval o firmě DROM a to nejenom na jejich stránkách www.drom.com, ale také na dalších stránkách věnovaných problematice parfémů. Proto mohu říci jedno, nelze hovořit o parfémech vyrobených na bázi vonných esencí od DROMu jako o plagiátech či nepodařených kopiích. Kdo tohle tvrdí, dělá ze sebe přinejmenším neinformovaného naivku, který jen opakuje populistické informace rádoby odborníků, kteří o výrobě parfémů vedí asi tolik, jako já o genetickém inženýrství - vím, že existuje, vím, že se provádí, ale nic bližšího o tom nemohu tvrdit.
Mimochodem, kdyby pafémy od DROMu byly tak nekvalitní, pak by asi nedostal jeden z jejich výrobků v roce 2006 cenu FiFi za parfém Tomorrow for Men, který vyrobili pro společnost AVON. Pro neznalé problematiky - cena FiFi má ve světe takovou váhu, jako Oscary ve filmovém průmyslu.
S pozdravem
Daniel Sikora
16. 1. 2009 15:37:14
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197022
Miroslav Uďan
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
16. 1. 2009 15:45:29
Pane Sikoro,
tady nikdo neresi kvalitu, tady se proste jen resi to ze firmy jako SAY a FM parazituji na slavnych jmenech, prizivuji se na nich a nici jim dobre jmeno.
Bylo by me uplne sumak kdyby firma FM nebo SAY prodavala sve kopie parfemu pod nazvem "parfem 358xm" nebo "horsky vanek" ale oni je prezentuji jako "nezamenovat s Jill Sander for man" apd. cimz proste parazituji na usili ktere venovala firma Jill Sander propagaci sveho vyrobku - pro zjednoduseni: na to aby firma Say nebo FM mohla vubec tohle "nezamenovat s xxx" pouzit zaplatila firma Jill Sander miliony dolaru, firma SAY nabo FM nulu dolaru. Tohle bylo merito cele veci - proste podvod. To vase "A jak tedy zařazují slavné módní značky parfémy do svých kolekcí? Je to poměrně jednoduché." stoji pomerne dost penez :)
Nechapu proc se tady porad nekdo ohani tema vyrobcema vonnych esenci. Krom toho fakt by me zajimalo jestli tohle muzou puvodni vyrobci a propagatori pravne napadnout a jak se na tyhle firmy divaji. Jeste chvilku a dam dohromady email a zeptam se jich na nazor :). Neverim ze jim je sumak ze nekdo pouziva jejich skladbu vune. Stejne tak jako zname firmy s oblecenim bojujou proti falzum svych vyrobku. Protoze treba v pripade firmy FM (a nemyslim si ze by firma SAY byla v tomhle vyjimkou) byla moje zkusenost s jejich vyrobkem zasadnim narusenim dobreho jmena vyrobku firmy Davidoff.
Nezlobte se, ale nepochopeni vidim spis na vasi strane
16. 1. 2009 15:45:29
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197021
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
16. 1. 2009 15:54:14
Napsal DanielSikora.BIZ;191329
zeptal jsem se odborníka, vysokoškolsky vzdělaného člověka v oboru chemie. Ten mi potvrdil jednu věc - existují 3 hlavní druhy rozpouštědel: olej, lih a voda.
to bez vysoke skoly nikdo nevi?
nebo je to snad nejaky novy poznatek?
nebo tajna informace?
16. 1. 2009 15:54:14
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197020
Miroslav Uďan
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
16. 1. 2009 15:56:38
Jinak, jak byste me jinak definoval plagiat nebo kopii kdyz uz ne parfem A ktery voni jako parfem B, snazi se mit stejne jmeno jako parfem B, ale vehementne odmita tuto spojitost?
Zadna jina firma nez SAY nebo FM to nedela, nebo snad ano?. Rad se necham poucit at si trosku upravim ty dogmata ktera do me vtloukali zastupci velkych zlych parfumerskych korporaci, jsa podle vaseho podani ovlivnitelna naivka.
16. 1. 2009 15:56:38
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197019
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
16. 1. 2009 16:04:44
Napsal DanielSikora.BIZ;188556
Při brouzdání internetem jsem narazil na tuto diskuzi. Jak jsem pochopil, došlo zde ke konfrontaci mezi spolupracovníky SAY, FM Group a ...
daniel.sikora
#+(at)+#
say-parfums.com
Tento produkt si mohou objednat pouze uživatelé, kteří patří do sítě Daniela Sikora v systému SAY International.
asi to nebude pohled nestanneho pozorovatele
16. 1. 2009 16:04:44
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197018
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
16. 1. 2009 16:11:05
Napsal Lighter;183787
Originál parfémy se taky přiživujou na celebritách a dávaj si podle nich názvy.
neprizivujes se ty nahodou na potravinach?
(ktere si koupis za sve penize)
16. 1. 2009 16:11:05
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197017
DanielSikora.BIZ
verified
rating uzivatele
16. 1. 2009 16:46:42
Napsal domain;191352
daniel.sikora
#+(at)+#
say-parfums.com
asi to nebude pohled nestanneho pozorovatele
Promiňte, ale nikde netvrdím, že jsem nestranný pozorovatel. Už v začátcích této diskuze někdo podotkl, zda pisatel náhodou nepatří do mé skupiny.
Nicméně obdobný systém podpory jako je na stránkách www.say-parfums.com začne fungovat pro několik dalších systémů síťového marketingu, kterých členem nejsem, takže z hlediska nabízených produktů budu zcela nezávislý. Ale předpokládám, že se opět někdo ozve, že v tom dělám byznys a začne vymýšlet, co je na tom špatně a jak je to "nemorální" ;)
Víte, v podstatě beru tyto diskuze jako internetový folklor. Je dobře, že se lidé mohou někde se svými názory ukázat a vyblbnout, obzvláště, že je to relativně anonymní. Skrytí za svými nicky jsme občas odvážnější a jaksi vehementněji bojujeme za "správnou věc". Pozor! Netvrdím, že je to konkrétně Váš případ, ale hovořím teď všeobecně. Jako provozovatel stránek danielsikora.biz jsem si na internetu o sobě už přečtl spoustu věcí - od těch hezkých až po vyhrožování smrtí uvařením v kotli horkého oleje :)
Naštěstí jsem se naučil v životě jedné podstatné věci. Nebrát se příliš vážně a jít svou vlastní cestou. Této diskuze se účastním nikoli na obranu SAY, obranu vlastní či proto, že bych se snažil někoho přesvědčit o své pravdě. V podstatě je mi totiž úplně jedno, jestli někteří účastníci této diskuze se mnou souhlasí, či nikoli. Já budu nadále dělat to, co jsem si vybral a budu nadále podporovat ty lidi, kteří se sami rozhodli, že po tou cestou půjdou spolu se mnou. A těm, kteří se rozhodli pro jinou cestu, budu z celého srdce přát úspěch a štěstí a zcela upřímně (nikoli tedy jako Standa Gross) jim budu přát, abysvého cíle dosáhli co nejdříve.
A pokud jde o parfémy SAY, pokaždé, když si vybírám jednou měsíčně, který parfém si koupím tentokrát, nikdy se nedívám do seznamu, jak se konkrétní parfém jmenuje (protože jen tak pro zajímavost - parfémy SAY mají odlišné názvy, než jejich značkové ekvivalenty) a vyberu si ten, který se mi líbí nejvíce. A pak si objednám podle jeho čísla, nikoli názvu. Název totiž pro mne nic neznamená. Parfémy jsou o vůních nikoli o názvech a lahvičkách. :)
A ještě dlužím odpověď člověku, který se ptal, zda si myslím, že vysokoškolské vzdělání je podstatné. Moje odpověď zní:
V mezilidských vztazích nikoli. Důležitý je člověk. Ale pokud chci získat odbornou informaci z oblasti chemie, raději se zeptám vysokoškolsky vzdělaného odborníka s praxí v oboru, než prodavačky v obchodě s potravinami (teď musím říci, že se opravdu nechci dotknout nikoho, kdo se živí prodejem potravin v obchodě, opravdu jde jen o příměr).
Přeji všem diskutujícím hodně štěstí a zdravého smyslu pro humor. O nikom z Vás si nemyslím nic špatného, naopak každého, kdo se alespoň trochu zajímá o dění kolem sebe si velice vážím, protože se alespoň trochu snaží změnit svět kolem sebe.
Zatím se mějte ..
Daniel Sikora
16. 1. 2009 16:46:42
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197016
Miroslav Uďan
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
16. 1. 2009 17:20:03
Mozna byste mohl zkusit karieru politika .. napsal jste spoustu pismenek, osocil nas neprimo z veci ktere jsme nerekli a na primo polozene otazky jste neodpovedel :)
16. 1. 2009 17:20:03
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197015
DanielSikora.BIZ
verified
rating uzivatele
16. 1. 2009 17:31:24
Napsal Reyden;191343
Jinak, jak byste me jinak definoval plagiat nebo kopii kdyz uz ne parfem A ktery voni jako parfem B, snazi se mit stejne jmeno jako parfem B, ale vehementne odmita tuto spojitost?
Zadna jina firma nez SAY nebo FM to nedela, nebo snad ano?. Rad se necham poucit at si trosku upravim ty dogmata ktera do me vtloukali zastupci velkych zlych parfumerskych korporaci, jsa podle vaseho podani ovlivnitelna naivka.
koukněte třeba na stránky http://www.lambrebohemia.cz/
Mimochodem, kopie značekových parfémů můžete někdy nakoupit na ržnicích nebo nádražích u stánkářů. Tyto kopie jsou nabízeny nejenom pod stejným názvem, ale i ve stejně vypadajících lahvičkách. Jen obsah je "trochu" jiný - chápej odlišný. U FM, SAY a L´Ambre se nejedná o kopie. Jedná se o to, že tytéž vůně, nebo vůně typově i efektrm působení velmi blízké jsou nabízeny pod jiným jménem, v jiném balení a někdy pod číselným označením. Jde totiž o to, že dle mezinárodního práva vůni nelze patentovat, což znamená, že identickou vůni můžete nabízet pod různými jmény. A informovat o tom, pod jakým názvem se daná vůně prodává v jiném systému distribuce není nic nelegálního.
Řeknu Vám ale svůj osobní názor, který veřejně prezentuji v rozhovorech s lidmi a který jsem již v této diskuzi v jiném místě zmínil. Pro mne nejsou důležité názvy, ale vůně. A dokonce si myslím, že pro člověka, který vyzkouší kvalitu parfémů SAY je nepodstatné, jak této vůni říká někdo jiný. Parfémy SAY jsou totiž natolik kvalitní, že toto srovnání nepotřebují. Existují ale lidé, kteří při výběru chtějí zjistit, zda vůni, kterou doposud používali a kupovali jí v klasické obchodní síti najdou i v nabídce SAY a nemají prozatím k dispozici vzorník - ten bohužel prozatím nelze internetem zaslat. :) Ti se pak nejprve mohou zorientovat dle psaného dokumentu. Nakonec to stejně ale dopadne tak, že kdo se rozhodne parfémy SAY používat, časem se vůbec na seznam vůní nedívá a objednácá podle toho, co mu opravdu voní.
Přeji hezký den.
Daniel Sikora
P.S. Nemyslím si, že velké parfumérské korporace jsou zlé. Pouze chtějí vydělat. A tato snaha je zcela legitimní.
16. 1. 2009 17:31:24
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197014
DanielSikora.BIZ
verified
rating uzivatele
16. 1. 2009 17:55:10
Napsal Reyden;191412
Mozna byste mohl zkusit karieru politika .. napsal jste spoustu pismenek, osocil nas neprimo z veci ktere jsme nerekli a na primo polozene otazky jste neodpovedel :)
Politikem být nechci a osočovat nikoho nemíním, zvláště pak z věcí, které neřekl. Pokud jste z mých slov něco takového vztáhl na svou osobu, vězte, že jsem neměl tento záměr. Ale oproti Vám si myslím, že jsem na otázky odpověděl.
Jen mě baví jedna věc, Vy mé jméno znáte, ale já Vaše nikoli. Přesto mi kladtete otázky a pobuřujete se nad tím, že Vám prý neodpovídám, přičemž moje ochota na tyto otázky odpovědět závisí pouze na mě a na nikom jiném. A když už začnu odpovídat, pak se oboříte, že vlastně neodpovídám a dokonce si Vás dovolím osočovat.
Jaká to drzost ze strany mé, že? :)
Přiznám se bez bití - baví mě takto diskutovat, když mám ovšem čas a v poslední době jej bohužel moc nemám. Ale to se změní :)
A omluvte mě za tu trošku internetového škádlení a hašteření, někdy si trošku rejpnu, ale opravdu nechtíc a doufám, že mi to odpustíte. Nechci se dostat do křížku s "modrým ďáblem" (doufám, že takový obrázek máte u svého profilu, pokud jsem se spletl a přiřkl Vám jiné zobrazení, promiňte mi to, ale takových detailů si moc nevšímám). Prostě komunikuji a bavím se zaníceností některých reakcí. K mé letoře totiž patří to, že si z kritiky, nadávek a trocha ostrých slova výtek nic nedělám. Beru je jako informaci a pokud je jejich věcný obsah správný, své názory dokážu korigovat a přiznat chybu. Myslím si totiž, že jen tak se člověk dokáže vyvíjet. Vám se může zdát, že používám mnoho písmen, to je ale jen proto, že krátká sdělení nedokáži pojmout množství informací a myšlenek, které se lidem honí hlavou. A tato diskuze není doufám jen dotazníkem, kde jediné schválené odpovědi jsou pouze ano, ne nikoli nebo neví, případně mea maxima culpa. Doufám, že mi také odpustíte (i když ani nemusíte), že se rozepisuji i na trochu jiná témata. A pokud budete mít zájem, můžeme si promluvit i na další témata, třeba politika, náboženství /v poslední době mě velice zajímá téma evangelia dle Jidáše), síťového marketingu jako celku, ekonomické krize, problematiky neexistujícího státu Palestina a dalších, které můžete navrhnout i Vy.
Těším se na další komunikaci.
S pozdravem
Daniel Sikora
16. 1. 2009 17:55:10
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197013
Pavel
verified
rating uzivatele
(47 hodnocení)
16. 1. 2009 18:34:29
Já bych chtěl... ;)
Téma nechám na Vás. Nepochybuji totiž o tom, že vždy to bude poučné a zábavné.
Napsal DanielSikora.BIZ;191448
A pokud budete mít zájem, můžeme si promluvit i na další témata, třeba politika, náboženství /v poslední době mě velice zajímá téma evangelia dle Jidáše), síťového marketingu jako celku, ekonomické krize, problematiky neexistujícího státu Palestina a dalších, které můžete navrhnout i Vy.
16. 1. 2009 18:34:29
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197012
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
17. 1. 2009 18:41:37
Smazat.
17. 1. 2009 18:41:37
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/4#reply197011
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit