Zadejte hledaný výraz...

SAY International – byznys s parfémy

Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
6. 1. 2009 15:06:59
Smazat.
6. 1. 2009 15:06:59
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197055
Ne nechapu to .. za prve pises neuveritelne dlouhe traktaty ktere me ani nejak nebavi cist a za druhy pises:
A abyste alespon trochu vedeli co kupujete, tak tam daj v případě SAY nápis inspirováno vůní Hugo Boss - ..... Není to uplně totožná vune, ale je to strašně podobný. Není to žádná napodobenina jak mnozí píšou, jenže kdyby tam napsali nějakej uplne cizí název tak proste víte prdlajs jak to voní a težko byste si to objednali, to by bylo šáhnutí do slepa, tak tam daj toho, čemu je to tak nějak podobný.
z toho textu ja chapu ze firma SAY prodava vyrobky ktere jsou zalozene na tom ze se podobaji jinemu vyrobku a jeste navic se prizivuji na jejich jmenu. Tzn. ze prirovnani k adibasu (nezamenovat s adidasem, neni to uplne totozne obleceni ale aby si to lidi nepletli tak jsme to pojmenovali podobne) je na miste .. od tebe jsem chtel jen potvrzeni ano je to tak/ne neni to tak, firma SAY ma sve vlastni parfemy ktere vynalezla ...
anyway goodluck s podnikanim .. stejne tak jako se tady kupuji druhorade kopie origos hadru, tak tady maji sve odbytiste i druhorade kopie parfemu
EDIT: vety "..ale je to strašně podobný. Není to žádná napodobenina .." jsou uzasny policek do tvare logiky :)
6. 1. 2009 15:38:54
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197054
amanzes
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 1. 2009 16:06:56
reyden: doufam ze nejsi naivni a nemyslis si ze adidas vymysli parfemy? :-) parfem vznikne uplne nekde jinde adidasu se proste libila jedna z nabizenych vuni a prodala ji sve jmeno- stejne jako ostatni znacky-bohuzel treba jmeno adidas je docela zname takze to jmeno se musi zaplatit.... je to jako s barvou na auto- pokud zajdu do znackove prodejny a koupim barvu dle kodu zaplatim nehoraznou dardu penez- kdyz zajdu do specialni prodejny kde mi namichaji odstin o jeden stupen svetlejsi zaplatim mnohem mensi cenu protoze ten lak uz neni dle kodu ale je mu hodne podobny- to je asi smysl FM potazmo SAY- kazdy vyrobec ci sluzba ma sve priznivce a odpurce ale je tady a je treba ji tolerovat
6. 1. 2009 16:06:56
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197053
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
6. 1. 2009 16:09:02
Smazat.
6. 1. 2009 16:09:02
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197052
amanzes: co to ??? ja tady nenapsal ani jednu vetu o parfemech od adidasu, kazdopadne adidas samozrejme za ten vyvoj sveho parfemu zaplati a ma za to exkluzivitu.. a nasadi si takove ceny jake uzna za vhodne (a na nas je akurat se rozhodnout jestli to za jejich cenu budeme akceptovat nenbo ne).
Kazdopadne firma co to pro Adidas udelala uz to neproda treba Nike .. nebo Jill Sanders bude asi tezko rado ze jejich vuni pouziva Hugo Boss. A asi tezkou budou takove firmy stestim bez sebe ze na nich parazituji takove firmy jako vyse uvedene
6. 1. 2009 16:14:45
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197051
amanzes
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 1. 2009 16:22:13
jasne vsak ano adidas poskytl vuni kterou vybral sve jmeno a ta sama vune jiz nesmi bt prodavana jako nike v tom to je- a cena takoveho vyrobku je hlavne o znacce pokud ji akceptujes tak ano proti tomu nic nemam sam mam znackove parfemy- ale taky pouzivam neznackove(vetsinou na ne moc dulezite schuzky nebo jen tak pro pocit ze vonim :-) ..o parazitovani bych nemluvil myslim ze znackove parfemy maji sve zaklady dost pevne a firma SAY nebo FM je ohrozit nemuze- ale pro cloveka co treba chce vuni hugo boss ale nema na ni 2t si koupi nahrazku za par stovek pro pocit ze voni vuni ktera se mu libi..losobne jsem vuci temto firmam neutralni- pouzivam jakznackove tak i neznackove parfemy tim bych to ukoncil :-)
6. 1. 2009 16:22:13
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197050
Lighter - hele vzdy kdyz nekdo zacne pouzivat urazky (nazyvas moje dotazy kravinama) tak vim ze je clovek zahnany do kouta a ze mu dochazi logicke argumenty. Takhle debaty mezi inteligentnimi lidmi vetsinou neprobihaji a nemam na ne ani naladu. Prezentujes tady neco tak si to obhaj, ale slusne a s argumentama. S parfemy byznys taky delam takze zas tak mimo misu nejsem.
Ok, beru tvoje vysvetleni ze parfemy od SAY jsou upravene parfemy znamych vyrobcu, pouzivajici pro lepsi prodej jmena znamejsich firem. Ja jen abych vedel co naopak rikat svym zakaznikum :)
6. 1. 2009 16:22:22
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197049
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
6. 1. 2009 17:55:30
Smazat.
6. 1. 2009 17:55:30
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197048
hele nedelam ani pro Say ani pr FM .. prodavam origos parfemy a kosmetiku a imo za prijatelny ceny. Mam osobni zkusenost s FM parfemem (toaletni vodou), stejne znacky co pouzivam ja, a zkusenost to byla negativni - kvalita, resp. vydrz parfemu byla nizsi, nekdy fakt plati ze "clovek nema na to aby kupoval levne veci", takze moje osobni volba je jista .. ale ja tady nikoho obhajovat ani ocernovat nechtel. Slo me ciste o to zjistit co ve zkratce stoji za tou omackou "neplatime si drahou celebritu a vyrobni naklady parfemu jsou 50 korun" (coz je stejne nesmysl tvrdit. to je jako bys generalizoval a rekl ze vyrobni cena telefonu je 2000 korun) .. nic vic. A jsem rad ze jsme se, i pres dlouhe slohy, k tomu dostali :) koncim a jak jsem rikal - good luck.
6. 1. 2009 18:32:02
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197047
neřek bych že fm má stejnou kvalitu jak drahý parfémy :rolleyes:
6. 1. 2009 18:42:59
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197046
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
6. 1. 2009 19:13:11
Smazat.
6. 1. 2009 19:13:11
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197045
Když už se diskuze stočila k rozdílům mezi originály a náhražky, tak mi dovolte pár vět k tématu.
Značkové parfémy mají svůj základ z rostliných silic, získaných destilací rostlin, květů či plodů. Získávání silic rostlin je velice náročný proces, destilace běžně trvá 12 hodin. Kupříkladu k získání cca 10 kilo levandulového oleje (jeden z nejpoužívanějších olejů v parfumerii) potřebujete 1 tunu květin ! O extrémní náročností získání oleje z jasmínu (ten je takovým šafránem mezi rostlinnými silicemi) se ani bavit nebudu.
Takto získaných vůní se v parfumerii používá asi 2000. Z této směsice musí potom citlivý nos tvůrce parfému složit tu pravou, kterou pak budou používat miliony lidí. A tohle dokáže jen pár "nosů" v dané zemi a ty si každý výrobce hlídá jako oko v hlavně.
Napodobeniny jsou potom z drtivé většiny složené pouze z chemických aromat, které mají za cíl vonět jako přírodní. Vtip je v tom, že ty chemické jsou sloučeniny na bázi lihu, který jak všichni víme sakra rychle vyprchá. Po vyprchání "ovoněného" lihu zůstane jen chemický odér a tak konstatování že někdo "smrdí jako laciná voňavka" má své opodstatnění.
Značkové parfémy obsahují taky samozřejmě líh, ale vůně samotná jsou právě ty přírodní silice, takže po vypaření nosného lihu zůstane jen jejich příjemná vůně.
Výrobní cena značkového parfému tedy určitě není 50,- jak tvrdí prodejci výše zmíněných firem, ale taky určitě není tak vysoká, za jakou si ji koupíte. Vy ale především platíte samotného výrobce, který vůni zkomponoval a jeho distributory. No ale o tom tento byznys je. Nebýt jich, tak ostatní nemají co napodobovat. Nebylo by žádné "nezaměňovat s Channel No.5", ale jen "voní skoro jako zpocená žíně dostihového koně, který ulehl do trávy"
Nakupováním padělků, napodoběnin a laciných náhražek v důsledku vždy tratíte. A u parfémů pamatujte, že laciné vůně jsou opravdu poznat.
Asi v říjnu u mě byl nějaký burzovní makléř a sliboval mi za vložené peníze do akcií zajímavé zhodnocení. Vůbec mi nevadilo že přijel v 20 let starém Renaultu, nevadilo mi až tak moc že měl nepadnoucí oblek, jehož kalhoty končily téměř na konci jeho sportovních ponožek s bílou Nike fajfkou, ale on STRAŠNĚ smrděl. Ta jeho voňavka byla tak silná a tak nechutná, že mi bylo opravdu nepříjemné vedle něj sedět.
Tolik moje stať o laciných voňavkách ;)
6. 1. 2009 20:57:46
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197044
Takže aby se to vzalo v celku:
SAY parfémy nabízí stejné vůně jako značkové parfémy, ale mají jiné složení než originály. Vonné látky používané u SAY jsou na bázi lihu, u originálů jsou to rostliné silice. Přitom SAY se snaží působit tak, že složení je stejné jako u značkových parfémů, ale jedná se pouze o stejné-podobné vůně, které za chvíli vyprchají - výrobní cena parfému SAY je tedy skutečně 50 Kč. SAY nelže, ale tvrzením, že vůně jsou stejné jako u značkových parfémů, si lidé myslí, že i složení je úplně stejné :andel:...
Další věc - SAY se prezentuje tím, že jejich parfémy mají více % vonných esencí - pokud se tedy jedná o levné látky na bázi lihu, tak je jednoduché jich nacpat do parfémů víc než originálních látek - rostliných silic :nono:
Je to takhle tedy správně?
Nevím, co si o tomto mám myslet. Hlavní propagátorem SAY parfémů je Daniel Síkora - http://n-joy.cz/video/co-je-legalni-mlm/fit81nz2b54ek8s6/ - na tomto videu varuje před systémy, které zhodnocují finance a nemají akreditaci ministerstva financí, přitom na danielsikora.biz jednou sám propagoval jeden takový systém zhodnocování financí, který takovou akreditaci zaručeně neměl a peníze se do něj posílaly přes el. peněženky :rolleyes:
Pokud se pletu, prosím, opravte mě. Pokud ne, tak je SAY celkem podvod a napakuje se na tom zase pár jedinců na vrcholu pyramidy než celá bublina splaskne.
6. 1. 2009 22:50:41
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197043
Nemám absolutně žádnou zkušenost s obchodním modelem Say či FM, ale podle diskuzí na netu je to klasická MLM distribuce, kde výše postavení mají lepší podmínky než lidi pod nimi.
Proti tomu nic nemůžu mít, je to jejich obchod a kdo s nimi spoluprauje snad ví, do čeho jde. Celé moje pozastavení bylo nad tím srovnáváním jejich vůní s originály.
Kdyby používali klasické pojmenování produktů, např. AM Nataša eau de toilette a neoblbovali zákazníky tím "nezaměňovat s Hugo Bossem" či "voní jako Hugo Boss" tak je to v pořádku. Dělají laciné věci a ty nemůžou srovnávat s původním výrobcem. Kvalita nemůže být stejná. Byl bych velmi nasrán kdyby nějaký výrobce míchaných absintů z lihu, aromat a barviv propagoval svůj výrobek jako "chutná jako Žufánkův St. Antoine a stojí jen dvě kila!".
edit: Až po reakcích v tomto vlákně jsem v Odpadu našel nabídku na trvalý příjem se Say Int. ;) Po rychlém přečtení úvodní stránky odkazovaného webu bude většině jasno, jaký MLM je Say Int. vlastně zač.
7. 1. 2009 08:35:37
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197042
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
7. 1. 2009 14:58:05
Smazat.
7. 1. 2009 14:58:05
https://webtrh.cz/diskuse/say-international-byznys-s-parfemy/strana/2#reply197041
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit