Zadejte hledaný výraz...

Savana.cz – zrizeni oddeleni pece o zakazniky

Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 7. 2013 14:00:06
Ahoj, chtel bcyh se zde zdejsiho konzilia zeptat, zda byste uvitali u jakehokoliv webhostingu tzv. oddeleni pece o zakazniky. Mam na mysli takove oddeleni, ktere by aktivne v pravidelnych intervalehc kontaktovalo stavajici zakazniky a ptalo se je na jejich spokojenost, nabidli pripadna reseni, zarovne informovali o nove nabidce, akcich, vyhledu na dalsi obdobi.
Jak byste se vy k tomuto pristupu staveli? Potesilo by vas to jako klienta, nebo byste to brali jako obtezovani?
Dekuji za jakykoliv nazor.
Hofy
9. 7. 2013 14:00:06
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zrizeni-oddeleni-pece-o-zakazniky#reply920837
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
9. 7. 2013 14:01:58
Otravovalo by ma to. Ak budem mať s niečim problém, alebo budem chcieť nejaké info, ozvem sa sám.
9. 7. 2013 14:01:58
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zrizeni-oddeleni-pece-o-zakazniky#reply920836
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 7. 2013 14:03:08
Napsal FAKAM;971125
Otravovalo by ma to. Ak budem mať s niečim problém, alebo budem chcieť nejaké info, ozvem sa sám.
Treba nevis, ze mas problem :))) A nebo nevis, ze je ted nejaka akce. Takze u tebe NE, dik za nazor.
9. 7. 2013 14:03:08
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zrizeni-oddeleni-pece-o-zakazniky#reply920835
Služba na nic. Stačí, že jede chat a když nevím, tak se zeptám a tam mám za chvilku operátora. A akce sleduje na facebooku a případně na webtrhu.
9. 7. 2013 14:13:06
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zrizeni-oddeleni-pece-o-zakazniky#reply920834
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
9. 7. 2013 14:22:52
Podobné "kontaktování" beru jako těžkej opruz a pokud mám na výběr, vyberu si firmu, kde se k zákazníkům chovají slušně = neobtěžují. Tedy za mě NE :)
9. 7. 2013 14:22:52
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zrizeni-oddeleni-pece-o-zakazniky#reply920833
Zdravím, když to vezmu popořadě... zjišťování zda jsem spokojený, to by mě obtěžovalo, protože se savanou jsem maximálně spokojený, a byla by to pro mě zbytečná aktivita :)
Co se týče nabídek, nových akcí a výhledů do budoucna, toto mě osobně stačí mailem, jednou za čas dostat NEWS mi nevadí, naopak, výhoda mailu je ta, že se k němu mohu kdykoliv vrátit a taky jej řeším kdy mám zrovna čas vyhrazený na řešení těchto věcí od mých dodavatelů.
9. 7. 2013 14:24:40
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zrizeni-oddeleni-pece-o-zakazniky#reply920832
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
9. 7. 2013 14:26:15
Kontakt emailem jednou za čas by možná mohl zapůsobit. Ale volání by většinu lidí jen otravovalo.
9. 7. 2013 14:26:15
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zrizeni-oddeleni-pece-o-zakazniky#reply920831
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 7. 2013 14:30:06
Staci! dik! :)) dikyz a nazory :))
9. 7. 2013 14:30:06
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zrizeni-oddeleni-pece-o-zakazniky#reply920830
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit