Zadejte hledaný výraz...

Savana.cz – zkušenosti?

adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
4. 12. 2015 01:19:09
SUPEER - 5tisíc ušetřeno, vzal jsem to rovnou na 2 roky :-)
4. 12. 2015 01:19:09
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532737
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
4. 12. 2015 09:16:09
Napsal hofy;1246067
Dovolím si upozornit na právě probíhající akci, kde čert s Mikulášem rozdávají veliké dárečky.
Velikost dárečků se bude postupně snižovat, proto neváhejte a běžte si pro dárečky co nejdříve.
Jen škoda že jako stávající zákazník se Savanou 4000 na žádný dáreček nárok nemám, a to jsem přitom byl celý rok hodný a vůbec nezlobil :-(
PS: parádní obrázek - vaše dílo nebo nějaká fotobanka? :-)
4. 12. 2015 09:16:09
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532736
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 12. 2015 09:29:47
Napsal Kovboj;1246087
Jen škoda že jako stávající zákazník se Savanou 4000 na žádný dáreček nárok nemám, a to jsem přitom byl celý rok hodný a vůbec nezlobil :-(
PS: parádní obrázek - vaše dílo nebo nějaká fotobanka? :-)
Casto tohle cteme, ze soucasni klienti ted nemaji zadne darecky.
JENZE, tito soucasni klienti byli NOVI KLIENTI pred rokem a vyuzili treba jinou akci. Nebo vyuzili akce, ktere posilame SOUCASNYM klientum nekolikrat do roka emailem.
Je pravda, ze nekomu nejaka akce muze utect, ale to neni chyba ani jedna strany. Slevove akce nejsou narokove akce, nebo neco, na co byl mel mit "pravo" kazdy.
Musi tam byt souhra nekolika udalosti a pak to vyjde, tak to uz v zivote byva. :)
A co se tyka obrazku, tak Savana uz davno neni maly webhosting a uz si muzeme dovolit najmout vyborneho kreslire, tudiz toto je nase dilko a pochvalu mu urcite poslu, potesi ho to. :)
A pokud nekdo nepoznal, tak to jsou Surikaty a v pozadi je Kilimandzaro a savanackej strom zvany Baobab :)
---------- Příspěvek doplněn 04.12.2015 v 09:41 ----------
Napsal adyea;1246071
SUPEER - 5tisíc ušetřeno, vzal jsem to rovnou na 2 roky :-)
Tak pokud jsi 5 tisic usetril, tak pokud chces udelat dobrou vec, muzes treba trosku darovat potrebnym, jako to delame my uz vice jak 1 rok - http://www.savana.cz/o-nas/podporujeme/
Je to opravdu dobry pocit a nas to velmi tesi a urcitym zpusobem naplnuje dobrym pocitem. Proto take nosime to pravo, ze toto logo muzeme mit na nasich strankach.
4. 12. 2015 09:29:47
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532735
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
4. 12. 2015 10:33:35
Napsal hofy;1246091
A co se tyka obrazku, tak Savana uz davno neni maly webhosting a uz si muzeme dovolit najmout vyborneho kreslire, tudiz toto je nase dilko a pochvalu mu urcite poslu, potesi ho to. :)
A pokud nekdo nepoznal, tak to jsou Surikaty a v pozadi je Kilimandzaro a savanackej strom zvany Baobab :)
No, popravdě jsem čerta měl asi za vlka a anděla s Mikulášem za nějaké lasičky ;-) Ale nezkoumal jsem je taxonomicky, jen se mi prostě líbí styl toho obrázku.
4. 12. 2015 10:33:35
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532734
Fido123
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
4. 12. 2015 10:45:19
Zrovna tuhle jsem si říkal, jak jsou ty surikaty poslední dobou profláknuté, ale že to dotáhnou až na Mikuláše, to by mě nenapadlo :)
4. 12. 2015 10:45:19
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532733
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 12. 2015 11:09:55
Napsal Fido123;1246108
Zrovna tuhle jsem si říkal, jak jsou ty surikaty poslední dobou profláknuté, ale že to dotáhnou až na Mikuláše, to by mě nenapadlo :)
Jenze my mame na Surikaty pravo, neb ziji primarne u nas - na SAVANE! :)
4. 12. 2015 11:09:55
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532732
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
4. 12. 2015 15:27:09
Napsal hofy;1246115
Jenze my mame na Surikaty pravo, neb ziji primarne u nas - na SAVANE! :)
Kecy, ve skutečnosti žijí na jednom kruhovém objezdu ve Dvoře Králové! A tak strnule pozorují kolemjedoucí auta, že úplně působí jako by byly ze dřeva.. :-)
Dřevěné sochy surikat na ostrově okružní křižovatky ve Dvoře Králové nad Labem - 9. 7. 2013…
4. 12. 2015 15:27:09
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532731
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
4. 12. 2015 16:25:22
Napsal hofy;1246091
Tak pokud jsi 5 tisic usetril, tak pokud chces udelat dobrou vec, muzes treba trosku darovat potrebnym, jako to delame my uz vice jak 1 rok - http://www.savana.cz/o-nas/podporujeme/
Je to opravdu dobry pocit a nas to velmi tesi a urcitym zpusobem naplnuje dobrym pocitem. Proto take nosime to pravo, ze toto logo muzeme mit na nasich strankach.
Anděla + Zdravotní klauny podporuji a priznam se ze i subjekty co delaji neco podobneho uprednostnuji ve svem vyberu.
4. 12. 2015 16:25:22
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532730
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 12. 2015 16:33:57
Napsal adyea;1246230
Anděla + Zdravotní klauny podporuji a priznam se ze i subjekty co delaji neco podobneho uprednostnuji ve svem vyberu.
Dobře tyyyyy. :)
4. 12. 2015 16:33:57
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532729
gully
verified
rating uzivatele
4. 12. 2015 18:29:42
Ahoj všem,
dneska jsem zaznamenal, když jsem chtěl poslat nějaký SMSky, že není odkud. Ve webcontrolu tato nabídka zmizela. Proto bych se chtěl zeptat proč???
EDIT:
Takže z chatu jsem se dozvěděl, že:
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, kam z mizely z webcontrolu SMSky?
Prosím o chvilku strpení, jakmile to bude možné, budu se Vám plně věnovat.
Dobrý den, bohužel poskytovatel SMS nám změnil obchodní podmínky a nyní není možné SMS poskytovat.
Tak to je skutečně nemilé. Sebrat zákazníkům funkcionalitu. Můžu se zeptat, jestli uvažujete o náhradě?
Zatím se neuvažuje o nějaké náhradě.
Hmm ... Děkuji ...
Savana už mě začíná delší dobu sr... a tohle je zřejmě poslední kapka. Slevy pro nový zákazníky jsou na denním pořádku, žádný věrnostní program pro ty stávající ale nemáte a ještě berete zákazníkům pod rukama funkčnost, kterou jste mohli spíš víc promyslet (SMS API)?! Připomínáte mi Vodafone (taky kdysi starý dobrý Oskar) ...
Jistě, hofy si to tady opět brilantně, jak to umí jenom on, okecá ...
4. 12. 2015 18:29:42
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532728
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 12. 2015 18:54:29
Ahoj Gully,
nechapu tvuj podrazdeny ton. SMS brana nebyla nikde uvedena jako soucast nejakeho tarifu. ANO, meli jsme ji v administraci hostingu z historickeho duvodu, nebot jsme meli pausalni tarif od VDF, kde jsme nemuseli platit za kazdou jednotlivou SMS.
No a to se zmenilo. VDF nam nabidl novou sluzbu, ktera by stala 4000 mesicne pausal a pak cca 1 Kc za kazdou odeslanou SMS.
Pokouseli jsme se to nejak zachranit a i za cenu zhorsenych podminek tuto sluzbu zachovat, ale zadny pausal bez omezeni jiz neni.
Vysledkem je zruseni SMS brany pro nase klienty, pomoci ktere si mohli poslat par sms za den a to uplne zdarma.
Se zrusenim nemame smluvni problemy, protoze SMS nejsou soucasti parametru zadneho tarifu a tudiz je to nenarokova sluzba, na druhou stranu nas ztrata SMS brany velmi mrzi za nase zakazniky.
SMS API jiz dokoncujeme a budeme je pouzivat pro nase nove internetove obchody Savana24, ale kazda sms bude zpoplatnena mezi 0.70 - 1.00 Kc.
VDF zadnou moznost API nenabizel a my jsme API nemohli udelat pro nase zakazniky, nebot to by bylo poruseni obchodnich podminek, ktere jsme s VDF meli.
A ted se vyjadrim k vernostnimu programu pro stavajici zakazniky.
To je neustale opakujici problem, ze lide maji pocit, ze jsou necim poskozeni, ze oni nemaji a ostatni ano.
Kazdy zakaznik je jednou NOVY ZAKAZNIK a pokud ma to stesti a zrovna je nejaka akce pro nove zakazniky, tak ji rad vyuzije.
Stavajicim klientum nabizime 2-3x rocne nejake slevove akce, jednou na navyseni tarifu, jednou na prodlouzeni s extra bonusem, potreti na priplatkove balicky se slevou.
Neni tedy pravda, ze pro satavajici zakazniky nic nemame. Navic kazdy stavajici zakaznik muze automaticky pozadat o slevu az 20%, kdyz si zmeni periodu platby na delsi obdobi dopredu.
A mozna jsi take pred rokem, nebo i dele byl novy zakaznik a vyuzil jsi nejakou akcni nabidku, tak prosim bud tolerantni a nezlob se na nas, ze dovolime podobnou akci vyuzit jinym potencionalnim novym zakaznikum.
Vzdyt to je prirozena akcni nabidka, kterych jsou vsude kolem mraky a jsou prirozene, bezne a oblibene.
Rozumim tomu, ze jsi nastvany, ale jinak to neslo a snad se ti to za par dnu rozlezi v hlave a nebudes jiz tak podrazdeny.
Mej se hezky a hezkeho Mikulase. :)
Hofy
4. 12. 2015 18:54:29
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532727
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 12. 2015 19:20:45
Dovolím si upozornit na právě probíhající akci, kde čert s Mikulášem rozdávají veliké dárečky.
Velikost dárečků se bude postupně snižovat, proto neváhejte a běžte si pro dárečky co nejdříve.
17602
Sleva 67% na naše služby pro nové registrace - http://www.savana.cz/?specCode=VCNOAE67
* na domény se sleva nevztahuje
** sleva se bude náhodně snižovat, proto neváhejte a objednávejte, dokud mají čert s Mikulášem pro vás ty největší dárečky. Největší dárečky měli hodnotu 70%, nyní je sleva 67% a bude se dále neustále snižovat
4. 12. 2015 19:20:45
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532726
gully
verified
rating uzivatele
4. 12. 2015 19:52:27
Ahoj.
hofy, nezlob se na mě, ale jako dlouhodobý zákazník (cca 6 let) už maličko dokážu porovnat.
Jinak určitě musíš dobře vědět, že pokud zákazníkovi vezmeš něco, na co byl zvyklý, pak i když se nejedná o funkci, která by byla nějak uvedena u nějaké nabídky, nemůžeš očekávat, že se to obejde bez odezvy. Navíc k těm SMS tam byl adresář, určitě bych ocenil, kdybych si ho mohl aspoň vyexportovat.
O tom, že se placené SMS API připravuje, vím až teďka a jsem za to rád, protože to nebudu muset řešit jako doposud u dalších stran, ale přímo na Savaně. Snad bude obsahovat dostatečný spektrum funkcí.
No a věrnostní program? Na to sis vlastně odpověděl sám větou "To je neustale opakujici problem". Asi ti lidé chtějí skutečně věrnostní program, tedy něco za to, že jsou u vás nějakou dobu. Ne něco za něco (kazdy stavajici zakaznik muze automaticky pozadat o slevu az 20%, kdyz si zmeni periodu platby na delsi obdobi dopredu) - to u mě nemá s věrnostním programem vůbec nic společnýho.
Jinak Tobě i všem taky hezkýho Mikuláše!
4. 12. 2015 19:52:27
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532725
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
4. 12. 2015 19:57:51
SMS škoda, na druhou stranu to fakt bylo něco navíc. A tuším že do konce listopadu jste měli akci pro stávající zákazníky - na prodloužení či navýšení, úplně jsem zapomněl to využít, ale nechápu že se tu někdo rozčiluje, kor když Savana má stále nějakou akci. To je jak kdybych seřval v supermarketu někoho že včera měli akci a že víkenďákům dávají slevy a těm co tam nakupují pravidelně v týdnu nic. Tohle už mi přijde jako neuvěřitelný. Zcela logicky slevy jsou marketing a vůbec se divím že jsou občas i slevy na prodloužení.
To třeba Wedos dělá milion procent sleva, kódy mi chodí furt na mail, prudí s tím na miliony kanálech a vše je to na nové objednávky (což je i logické) a můžeme být jen rádi, že Savana dělá akce i na větší prodloužení, navýšení tarifu apod. Každý má možnost si počkat a slevu vychytat, jak tu psali borci v minulosti, lze ušetřit klidně i nad 50% při objednávce na delší dobu.
4. 12. 2015 19:57:51
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532724
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 12. 2015 20:10:05
Napsal gully;1246301
Ahoj.
hofy, nezlob se na mě, ale jako dlouhodobý zákazník (cca 6 let) už maličko dokážu porovnat.
Jinak určitě musíš dobře vědět, že pokud zákazníkovi vezmeš něco, na co byl zvyklý, pak i když se nejedná o funkci, která by byla nějak uvedena u nějaké nabídky, nemůžeš očekávat, že se to obejde bez odezvy. Navíc k těm SMS tam byl adresář, určitě bych ocenil, kdybych si ho mohl aspoň vyexportovat.
O tom, že se placené SMS API připravuje, vím až teďka a jsem za to rád, protože to nebudu muset řešit jako doposud u dalších stran, ale přímo na Savaně. Snad bude obsahovat dostatečný spektrum funkcí.
No a věrnostní program? Na to sis vlastně odpověděl sám větou "To je neustale opakujici problem". Asi ti lidé chtějí skutečně věrnostní program, tedy něco za to, že jsou u vás nějakou dobu. Ne něco za něco (kazdy stavajici zakaznik muze automaticky pozadat o slevu az 20%, kdyz si zmeni periodu platby na delsi obdobi dopredu) - to u mě nemá s věrnostním programem vůbec nic společnýho.
Jinak Tobě i všem taky hezkýho Mikuláše!
Dekuji za reakci. Tohle je spravna diskuze. Ano adresar nejak dokazeme pro tebe vyndat z DB. napi smi prosim na vedeni@savana.cz a poslu ti data.
Co se tyka vernostniho programu, tak vernostni program ma u nas kazdy zakaznik. Jsme absolutne nejlevnejsi poskytovatel managed VPS v CR v porovnani cena/vykon. Nizeji to uz nejak plosne delat nejde, to bysme museli nekde ubrat. Treba na modernizaci serveru, nebo mene lidi na zakaznicke podpore? Moznosti tu jsou, ale urcite by to prineslo vice stiznosti, nez pochvalnych reakci.
Kdo chce usetrit, muze si dat svuj hosting nekam, kde muze hostovat za 10 Kc mesicne, ale jak rikam "my jsme ho varovali" :)
Vsechno neco stoji a u nas jsou zakaznici, co si to uvedomuji a stoji jim to za to. Vedi za co plati, dostavaji presne to, co si objednali a nase sluzby jsou na vysoke kvalitativni urovni.
Mej se hezky
Hofy
4. 12. 2015 20:10:05
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/89#reply532723
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit